سلام

خواننده محبوب کشورمون...
امید وارم خوشتون بیاد..


بیوگرافی سامی بیگی

سامان بیگی ملقب به سامی متولد ۲۳نوامبر ۱۹۸۲(۳اذر۱۳۶۱) در تهران است. او در سن ۱۴ سالگی به همراه خانوادهٔ خود ازایران خارج شده وبه کشور سوئد نقل مکان کردند. سامی در خانواده‌ای هنردوست متولد شد.


پدر او شهرام بیگی می‌نوشت و می‌نواخت و به همین دلیل به نوعی موسیقی از کودکی در خونش جریان داشت. او به دلیل اینکه علاقه زیادی به سازهای مختلف از جمله گیتار داشت رشته تحصیلی خود را بر همین مبنا برگزید و وارد دانشکده موسیقی(university of life) شد. سپس از طریق اشنایی با ادی وارد گروه بلک کتس شد وبه امریکا رفت 

وحاصل این همکاری ۲ ساله سامی با بلک کتس Realese یک البوم موفق به نام Dimbology بود که توانست سامی را در عرصه موسیقی به موفقیت برساند. وی توانایی‌های خودرا نه تنها در عرصهٔ خوانندگی بلکه در نوشتن بسیاری از اهنگ‌ها نیز به اثبات رسانید چراکه در این البوم بسیاری از lyrics اهنگ‌ها نوشته خود سامی است او بعد از جدایی از گروه که خود دلیلش را به دست اوردن تجربه‌های بیشتر وازادی ذهن وعمل بیان می‌کرد به دبی رفت ودر ان جا طی همکاری با کمپانیEMA توانست اهنگ‌های بسیار زیبایی از جمله اهنگ تو-دنیا مال ماست- این عشق- بازیم میده – ای جونم- -بروx۲ ارائه دهد که همهٔ این کارها نشان از موفقیت روز افزون سامی می‌داد. اما اوج کار سامی بیرون دادن اهنگ این عشق بود که توانست سامی را به موفقیت بیشتری برساندویکی از دلایل موفقیت این اهنگ داشتن یک lyrics خوب که باز هم نوشته خود سامی بود.