جوک های جدید

پست های جدید لاین و وایبر


ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘــــــﯽ ﺧﻮﺭﺩﻩ...

.

.

.

.

.

,

.

ﺍﻭﻣﺪﻩ ﭘﯿﺸﻢ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ :

ﻋﺸﻖ ﻭ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﻫﻤﺶ ﺩﺭﻭﻏﻪ ، ﺩﯾﮕﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﻣﺚ

ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻢ ، ﻋﺎﺷﻖ ﻧﺸﻢ ، ﭘﺴﺖ ﺑﺎﺷﻢ ، ﺁﺷﻐﺎﻝ

ﺑﺎﺷﻢ ،ﻋﻮﺿﯽ ﺑﺎﺷﻢ ، ﻣﺚ ﻻﺷﺨﻮﺭﺍ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﻢ ...

ﺍﺻﻦ ﺑﺸﻢ ﯾﮑﯽ ﻣﺚ ﺗﻮ ﮐﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻭ ﻫﯿﭽﯽ

ﺣﺎﻟﯿﺶ ﻧﯿﺲ !!

ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺩﻟﺪﺍﺭﯾﺶ ﺑﺪﻡ ﯾﺎ ﺑﺰﻧﻢ ﻟﻬﺶ ﮐﻨﻢ |: |: |


جوک های جدید

پست های جدید لاین و وایبر


آقااااا....

.

.

.

.

.

.

.

.

از نیروی انتظامی زنگ زدند برای تنظیم رایگان دیش!!!

تحریم از بین رفته ها !!!



جوک های جدید

پست های جدید لاین و وایبر



عجب بارونی میاد، خدا بیامرزه نوح اگه الان زنده بود گیر میداد بیا کشتی بسازیم.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

(جنتی کنار پنجره - دقایقی پیش)

!!!!



جوک های جدید

پست های جدید لاین و وایبر


معلومه منم میرفتم کنار دریاچه لوزان سوییس هی مذاکره رو کش میدادم!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگه راست میگن محل مذاکراتو بندازن دوراهی زابل زاهدان ، ده دقیقه ای به نتیجه میرس!!


جوک های جدید

پست های جدید لاین و وایبر




ﺑﺮﺍﻳﺖ ﺩﺭ ﺭﻭﻳـﺎﻫـﺎﻳـﻢ ﮔﻴـﺘـﺎﺭ ﻣـﻴـﺰﻧـﻢ 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺁﺧﻪ ﺗﻮ ﻭﺍﻗﻌﻴﺖ ﮔﻴﺘﺎﺭ بلد نیستم 


ﻧﻬﺎیتش ﺑﺘﻮﻧﻢ ﺑﺎ ﺩﺑﻪ ترشی ﺑﺮﺍﺕ ﺑﻨﺪﺭﯼ ﺑﺰﻧﻢ !!!


جوک های جدید

پست های جدید لاین و وایبر



رفته بودم شهردارى واسه انجام کار ساختمانى

 کارمنده پرسید 

مالکی یا مملوک ؟ 

وکیلی یا موکل؟ 

موجرى یا مستاجر؟

منم گفتم الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب

گفت یعنی چی آقا

گفتم مگه این فرازى از دعاى جوشن کبیر نبود؟

پرتم کردن  بیرون از شهرداری!!!

مگه داریم ؟!! مگه میشه ؟؟!!!


جوک های جدید

پست های جدید لاین و وایبر


دنبال یه دختر خوب سر بزیر با شخصیت چشم پاک و اهل خانواده میگردم

.


.


.


.


.


نه برای ازدواج

.

.

.

.

خدا شاهده میخوام ببینم چه شکلیه اصلا!!!!



جوک های جدید

پست های جدید لاین و وایبر


با یه دختره ﺩﺍﺷﺘﻢ ﭼﺖ ﻣﻴﻜﺮﺩﻡ : ﮔﻔﺘﻢ ﻣﺘﻮﻟﺪ ﭼﻨﺪی ؟


ﮔﻔﺖ: 71

 

ﮔﻔﺘﻢ : چه ﻣﺎهی 


ﮔﻔﺖ : ﻭﺍﺍﺍااااای ﻣﺮسی !!!.....

.

.

.

.

.

.

.

نخندین . گناه داره واسش دعا کنید!!!


جوک های جدید

پست های جدید لاین و وایبر


اسم تخممو گذاشتم سلامت تا ازاین به بعد 

.

􀂐􀂐􀂐.

.

هرکی گفت  دارم میرم بگم بسلامت

􀄂􀈻drooling􏿿􀄂􀈻drooling􏿿􀀷

.

هرکیم لااایک نکنه بسلامت..!!!!!!!


جوک های جدید

پست های جدید لاین و وایبر




به دختره گفتم با "ک ی ــ ـر "کلفت جمله بساز

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

گفت: من با "ک ی ــ ـر "کلفت جمله نمیسازم دنیا مو میسازم


واقعا از فهم و کمالاتش مچکرم !!!


جوک های جدید

پست های جدید لاین و وایبر