احسان علیخانی و ماه عسل


این چه احسانی شده !!! همه جا لاین - وایبر-فیس بوک و ... احسان احسان !! داداش نمیدونم بگم خوش به حالت یا بد به حالت...!!!! 


مهراب قاسم‌خانی در آخرین مطلب اینستاگرامش با عنوان «سخنى چند با منتقدین احسان علیخانى و برنامه ماه عسل»نوشت:

اول: گریه دار بودن یا تاثیر گذار بودن ژانر هستن. اشکال نیستن. مثل خنده دار بودن که امتیاز نیست. شما میتونید بر اساس سلیقه تون ژانرى رو بیشتر دوست داشته باشید ولى استفاده از اسم یک ژانر به عنوان ایراد نشونه بى سوادى شماست.
 
دوم:
 برنامه ماه عسل شاید برنامه کاملى نباشه ولى در مقایسه...



با استاندارد هاى بقیه برنامه هاى گفتگو محور تلویزیون از نظر اجرا، پروداکشن، دکور و غیره کیفیت بسیار قابل قبول ترى داره. در نتیجه وقتى شما چشمتون رو روى اون همه برنامه بى کیفیت بستین و ماه عسل رو مورد نقد قرار میدین احتمالاً مشکلتون از جاى دیگه میباشد.
 
سوم:
 صورت پلاستیکى و اشک تمساح و غم فروش و این واژه ها نقد نیستن. ناله و نفرینن. شما نمیتونید ژست روشنفکرى و دلسوزى بگیرید و از این واژه ها استفاده کنید. بهترین تصویرى که میشه از شما توى ذهن بیاد اینه که چادر بستین دور کمرتون و دارین خودتون رو چنگ میزنین.
 

پاسخ مهراب قاسم‌خانی به منتقدان احسان علیخانی

چهارم: با استاندارد تلویزیون ما که هیچ، با هر استانداردى احسان علیخانى مجرى خوش چهره و خوش بیانیه.
 
پنجم: میزان دستمزد چهره هاى هنرى و ورزشى در تمام دنیا نسبت مستقیم داره با تاثیر گذارى و محبوبیتشون. یعنى فوتبالیستى که توى لیگ برتر بازى میکنه دستمزد خیلى بالاترى میگیره از فوتبالیست لیگهاى یک و دو. توى همون لیگ برتر هم فوتبالیست هاى بهتر و محبوب تر دستمزد بسیار بالاترى میگیرن از بقیه فوتبالیست هاى همون لیگ. در سینما و تلویزیون هم دقیقاً همینطوره. در نتیجه وقتى یک مجرى یا یک برنامه باعث جذب بیننده بیشتر و آگهى بیشتر میشه و تاثیر بیشترى میذاره منصفانه و منطقیه که دستمزد خیلى بالاترى بگیره.

اینستاگرام


برگرفته از وب : http://www.niksalehi.com