قدردانی فرماندارنکا به پاس حضور با شکوه مردم دراستقبال ازشهدا

Welcoming the new project as a tribute to the glory of appreciation Frmandarnka Azshhda



به گزارش نکافان ، جعفر احمدی فرماندار شهرستان نکا  با ارسال پیامی  که در تارنمای  اطلاع رسانی فرمانداری این شهرستان آمده است از حضور با شکوه مردم در مراسم استقبال و تشییع شهدای غواص و خط شکن قدر دانی نموده است .


متن کامل پیام بشرح ذیل آمده است .


"بسم الله الرحمن الرحیم"
شهادت باب گشوده پروردگار برای قرب الی الله است. و ساکنین آن کبوتران خونین بالی هستند که در کوچ معنویشان به سمت ((عندربهم یرزقون)) به آسمان دل زمینیان سر می زنند و معنویت و معرفت را روزیشان می سازند. این نعمتی است که برای آن باید سجده شکر به درگاه حق به جای آورد.

بدینوسیله برخود واجب می دانم به عنوان خدمتگزار کوچک مردم شهیدپرور و متدین شهرستان نکا ، صمیمانه از حضور حماسی ، پرشور و کم نظیر و بی سابقه همه اقشار مردم خصوصاً خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، جانبازان عزیز ، آزادگان سرافراز ، سلسله جلیله روحانیت ، فرهنگیان ، بسیجیان ، دانش آموزان ، بازاریان ،کسبه ، کارکنان دولت ، دانشگاهیان ، کشاورزان ، صنعت گران ، نیروهای انتظامی و نظامی ، مدیران شهرستانی ، صدا و سیمای مازندران ، و به ویژه امام جمعه محترم و سپاه پاسداران شهرستان که در مراسم استقبال و بدرقه کاروان شهدای غواص شرکت نموده و صحنه های زیبای عشق به شهدا و امام و انقلاب را خلق نمودند تقدیر و تشکر می نمایم.


حقیقتاً این مردم با این استقبال بی نظیر خود از شهدا نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در وجود آنها زنده تر و پایدارتر خواهد ماند.

و من الله توفیق



قدردانی فرماندارنکا به پاس استقبال ازشهدا


قدردانی فرماندارنکا به پاس حضور با شکوه مردم دراستقبال ازشهدا

Welcoming the new project as a tribute to the glory of appreciation Frmandarnka Azshhda