عکس بازیگران ایرانی


خاطره بازی سعید شهروز با این عکس نوستالژیک که مربوط به جلد یکی از مجلات اوایل دهه هشتاد است. در کنار ستاره های سریال تکرار نشدنی «خط قرمز» ساخته قاسم جعفری و ستاره های آن زمانِ فوتبال کشورمان. شهرام حقیقت دوست، سروش گودرزی که هیچ خبری ازش نیست، پویا امینی، ایمان اشراقی که این روزها پزشک متخصص زیبایی شده است، علیرضا نیکبخت و همچنین فرزاد مجیدی که لوگوی مجله روی صورتش افتاده است.

عکس بازیگران ایرانی

“بلا روزگاریه عاشقیّت”. احتمالا اسم پروژه ی جدید عزیزان حاضر در عکس است. با حضور اشکان خطیبی، هومن برق نورد، بهنوش طباطبایی و رضا یزدانی. اطلاعات بیشتری از این اثر در دسترس نیست. حتی نمی‌دانیم که سینمایی است یا تئاتر! تنها چیزی که می‌دانیم این است که عنوانِ این اثر تکه ای از دیالوگ بهروز وثوقی در کاراکتر “مجید” در فیلم ماندگار “سوته دلان” ساخته زنده یاد علی حاتمی است.

عکس بازیگران ایرانی

سلفی شهرام قائدی در کنار استاد سعید راد در پشت صحنه ی مجموعه “سرزمین کهن”. مجموعه ای که معلوم نیست کی شروع می‌شود، کی متوقف می‌شود، کی رفع توقیف می‌شود و کی دوباره استارت می‌خورد! بعید نیست از همین شنبه پخشش از تلویزیون از سر گرفته شود! خلاصه این عمو کمال تبریزی ما صبر و حوصله ی عجیبی دارد!

عکس بازیگران ایرانی

 

مینا وحید و رضا کیانیان در نمایی از فیلم «کفش هایم کو؟» ساخته کیومرث پوراحمد که این روزها در حال اکران است. چقدر حال این روزهای سینمای کشورمان خوب است. همه فیلم ها خوب، همه سالن ها پر، همه بازی ها عالی. ای کاش این روز ها همیشگی باشد.

عکس بازیگران ایرانی

 

 

عکس یادگاری آزاده زارعی، حدیث فولادوند، فرشته کریمی و پرستو صالحی که در کنار هم یکی از شب های خوب خندوانه را رقم زدند.

عکس بازیگران ایرانی

 

سلفی صابر ابر و ترانه علیدوستی حین گپ و گفت دوستانه شان در یک کافه. صابر پیش از آمدن به کافه کلی بحث و درگیری لفظی با پارکبانِ محل بر سر پارک اسبش در پارکینگِ جلوی کافه داشت. اسلحه اش را هم پیش از ورود به کافه به صندوق تحویل داد.

عکس بازیگران ایرانی

 

عکسی که یکی از طرفداران رز رضوی زحمتش را کشیده است و برای رز فرستاده است. دستشان درد نکند، ولی رز جان با یک تحلیل مختصر و نگاه چشمی به آناتومی بدن شما و شرایط فیزیکی بال ها، اگر شما این دو عدد بال را داشتید، نهایتش می‌توانستید مثلِ مرغ سرکنده بال بال بزنید، مطمئناً پروازی در کار نبود!

عکس بازیگران ایرانی

 

سلفی آفتابیِ شهرام حقیقت دوست و مهرداد صدیقیان، دو بازیگر محبوب سینما و تلویزیون.

عکس بازیگران ایرانی

داریوش فرضیایی با این سلفی بار دیگر روش صحیح بازدید از حیوانات باغ وحش را به هموطنانِ عزیزمان یادآوری کرد. در باغ وحش با حیوانات عکس می‌گیرند، بای بای می‌کنند، نهایتش چیپس و پفک به خوردشان می‌دهد، ولی هیچ گاه حیوانات را با سنگ نمی‌زنند!

عکس بازیگران ایرانی

آخرین اخبار از وضعیت سلامتی استاد کیارستمی که از زبان وزیر محترم بهداشت بیان شده است، حاکی از روندِ خوب بهبودی ایشان است و وضعیت کلیه و سیستم دفاعی بدنشان به حالت طبیعی بازگشته است. خیلی خوشحالیم از اینکه استاد کیارستمی از آن روزهای وحشتناک به سلامت عبور کردند.

عکس بازیگران ایرانی

 

عکسی دیگر از خانم های هنرمند و ورزشکار در پشت صحنه خندوانه. حدیثِ با وقار، فرشته ی صاف و ساده، آزاده ی پر انرژی و پرستوی خونگرم. (یک بار هم تعریف کنیم، جای دوری نمی‌رود!)

عکس بازیگران ایرانی

 

امیر محمد متقیان در صحن حرم مطهر امام رضا (ع). زیارت قبول.

عکس بازیگران ایرانی

 

مریم سعادت، مائده طهماسبی، فرهاد آئیش، بهرام ابراهیمی و سایر عزیزان در پشت صحنه ی نمایشِ فرهاد آئیش و دوستان.

عکس بازیگران ایرانی

 

الناز شاکردوست و کلوزآپی که پشت فرمان از خودش گرفته است. الناز درک خوبی از شرایط و احوال کنونی سینما دارد و به همین منظور فعلا در هیچ فیلمی هنرنمایی نمی‌کند، چون میداند که مردم خیلی خوب می‌بینند، خیلی خوب می‌فهمند و خیلی خوب مقایسه می‌کنند. فعلاً همین اینستاگرام خوب است!

عکس بازیگران ایرانی

 

روزبه نعمت اللهی مفتخر شده که سفیر عزیزان مبتلا به سندروم داون باشد.

عکس بازیگران ایرانی

 

 

 

آزاده خانم صمدی و سِت فیروزه ای اش. از قاب دوربین امیرحسین بزرگزادگان.

عکس بازیگران ایرانی

 

طناز طباطبایی، نوید محمدزاده و هومن سیدی در مراسم اکران مردمی فیلم «خشم و هیاهو». مثل اینکه باز نوید به کلیدِ کمد لباس های قدیمی اش دست یافته است! یک مدت بود خوب می‌پوشید امیدوار شده بودیم!

عکس بازیگران ایرانی

دایانا حکیمی، فرزندِ صالحِ دانیال حکیمی. آنقدر صالح که دانیال خان نامزد بهترین پدر سال شده اند، چون چنین دست پرورده ای کار هر کسی نیست!

عکس بازیگران ایرانی

می‌گویند هر وقت ژاوی هرناندس جواد نکونام را می‌بیند، سریع خودش پیش قدم می‌شود و لبخند زنان کنار جواد می‌ایستد تا جواد سلفی اش را بگیرد و برود!

 

عکس بازیگران ایرانی

جدیدترین بیوگرافی های اینستاگرامی بازیگران عکس های جدید بازیگر اینستاگرامی بازیگران جدیدترین و بهترین عکس های پروفایل اینستاگرامی بازیگران دانلود عکس های دیده نشده بازیگر اینستاگرامی بازیگران
عکس های اینستاگرامی بازیگر محبوب اینستاگرامی بازیگران عکس های بازیگر خردسال و جوان کشورمان اینستاگرامی بازیگران برترین عکس های اینستاگرامی اینستاگرامی بازیگران
بیوگرافی اینستاگرامی بازیگران و همسرش بیوگرافی جدید و واقعی بازیگر اینستاگرامی بازیگران با همسرش
جدیدترین عکس های بازیگر اینستاگرامی بازیگران در خارج
جدیدترین عکس های بازیگر ایرانی اینستاگرامی بازیگران با خانواده در خارج از کشور جدیدترین عکس های بازیگر اینستاگرامی بازیگران عکس های کودکی بازیگر اینستاگرامی بازیگران
جددیترین سریال هایی که اینستاگرامی بازیگران در ان بازی میکند دانلود جدیدترین فیلم و سریال های اینستاگرامی بازیگران
زندگینامه بازیگر اینستاگرامی بازیگران همراه با پدر مادر خواهر برادر عکس های بایگر اینستاگرامی بازیگران با دوست پسر دوران مجردی
دوست دختر پسر بازیگر ایرانی اینستاگرامی بازیگران ماجرای ازدواج طلاق بازیگر محبوب ایرانی اینستاگرامی بازیگران فیلم و عکس جشن عروسی بازیگر اینستاگرامی بازیگران
عکس های جشن تولد بازیگر محبوب ایرانی اینستاگرامی بازیگران جدیدترین عکس های فیس بوکی و اینستاگرامی بازیگر محبوب اینستاگرامی بازیگران
خاطرات و زندگی نامه بازیگر محبوب اینستاگرامی بازیگران جدیدترین خاطرات از زبان بازیگر محبوب ایرانی اینستاگرامی بازیگران
اخبار جدید سینما و اینستاگرامی بازیگران جر و بحث و اختلاف سینما با بازیگر محبوب ایرانی اینستاگرامی بازیگران
ماجرای به زندان افتادن بازیگر محبوب ایرانی اینستاگرامی بازیگران
اجرای اختلاف بازیگر محبوب ایرانی اینستاگرامی بازیگران با همسرش -
جدیدترین عکس های بازیگران اینستاگرامی بازیگران ایرانی
ماجرای فوت بازیگر محبوب کشور اینستاگرامی بازیگران
داستان های زیبا و شنیدنی از بازیگر معروف اینستاگرامی بازیگران
عکس های پدر مادر خواهر برادر اینستاگرامی بازیگران
جدیدترین سریال هایی که اینستاگرامی بازیگران در ان بازی کرده است دانلود جدیدترین فیلم ها سریال های اینستاگرامی بازیگران