دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام تو همه جا بودی

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام تو همه جا بودی

Download New Song By Amir Tataloo Called To Hame Ja Boodi


دانلود آهنگ امیر تتلو به نام تو همه جا بودی



دانلود اهنگ جدید



***************


متن آهنگ جدید امیر تتلو بنام تو همه جا بودی :

چرا غم دارم من چرا مگه چی کم دارم من
چرا سنگینو تاریکه قلبم منی که رنگارنگم
چرا ناامیدو تارم منی که عاشقیتو دارم
ببخش اگه ناشکرم ببخش اگه درگیره گناهم
تو همه جا بودی وصل به من مثله اسمم
بی تو سرده و بی روحه جسمم
تو همیشه اینجایی میشه گرماتو فهمیدو حس کرد , حس کرد
تو همه جا بودی وصل به من مثله اسمم
بی تو سرده و بی روحه جسمم
تو همیشه اینجایی میشه گرماتو فهمیدو حس کرد
حس کرد تو همه جا بودی
از مرکزی که اراده خداوند میشناسیم
بگذار هدف اراده کوچک انسان را هدایت کند آمین
تو همه جا بودی , تو همه جا بودی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیر تتلو بنام تو همه جا بودی

♫♫♫♫♫♫

همه جا حتی تو تختم نزدیکتر از رگه رو گردن به تن
به عشقه تو قشنگه حتی بالشو بغل کردن به من
مرسی که هستی ممنونم ببخش اگه بد بودم معمولا
ببخش اگه کم بودم ببخش اگه ازت دورم , ازت دورم
تو همه جا بودی وصل به من مثله اسمم
بی تو سرده و بی روحه جسمم
تو همیشه اینجایی میشه گرماتو فهمیدو حس کرد , حس کرد
تو همه جا بودی وصل به من مثله اسمم
بی تو سرده و بی روحه جسمم
تو همیشه اینجایی میشه گرماتو فهمیدو حس کرد , حس کرد



********


Download New Music, Download New Music Amir Tataloo, Download New Music Amir Tataloo To Hameja Boodi, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ امیر تتلو, دانلود آهنگ امیر تتلو تو همه جا بودی, دانلود آهنگ تو همه جا بودی, دانلود آهنگ تو همه جا بودی از امیر تتلو, دانلود آهنگ تو همه جا بودی با صدای امیر تتلو, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ غمگین, متن آهنگ تو همه جا بودی امیر تتلو