کسب درآمد از Pi network ارز دیجیتال

کسب درآمد از Pi network ارز دیجیتال

استخراج Cryptocurrency یک فرآیند محاسباتی پیچیده است که معمولاً برای استفاده از تجهیزات ویژه نیاز است. از کارتهای ویدیویی قدرتمند برای استخراج اتریوم استفاده می شود در حالی که بیت کوین با کمک ASIC که حتی گرانتر است استخراج می شود. توسعه دهندگان پی شبکه تصمیم گرفتند تا رمز ورود خود را در دسترس تر کنند. هرکدام از صاحبان تلفن های هوشمند می توانند رمزنگاری PI را منعقد کنند. در این بررسی ، ما نگاه دقیق تری به پروژه خواهیم داشت ، در مورد ویژگی های آن بحث خواهیم کرد و پیش بینی های قیمت PI را بررسی خواهیم کرد.

 

کسب درآمد از Pi network

هدف اصلی توسعه دهندگان ایجاد یک بستر ساده و راحت برای cryptocurrency و قراردادهای هوشمند بود که بدون هزینه های جدی انرژی معمول انجام نمی شود. این تیم یک برنامه ساده ایجاد کرده است که هم می تواند توکن جدید را استخراج کند و هم آن را ذخیره کند.

برنامه PI mining در ۱۴ مارس ۲۰۱۹ راه اندازی شد و در ماه ژوئن تعداد کاربران فعال از ۱۰۰۰۰۰ فراتر رفت.

مزایای اصلی رمزنگاری PI عبارتند از:

  1. سادگی . کاربری که قبلاً هیچگاه از بیت کوین و cryptocurrency نشنیده است ، قادر خواهد بود بدون دردسر پول رمزنگاری PI را استخراج و استفاده کند.
  2. توزیع عادلانه . تعداد سکه های استخراج شده به ظرفیت دستگاه بستگی ندارد.
  3. درآمد فوق العاده . کاربرانی که در توسعه سیستم عامل مشارکت دارند پاداش دریافت می کنند.

 

کسب درآمد از Pi network

کسب درآمد از Pi network

خب اکنون به چند سوالی که در ذهن شما هست پاسخ خواهیم داد :

 

پی چیست؟

Cryptocur ارز شکل جدید پول دیجیتال است که به جای دولت ها یا بانک ها توسط یک جامعه حفظ و تأمین می شوند. امروز ، می توانید Pi را با کمک به تأمین امنیت ارز و رشد شبکه قابل اعتماد Pi ، معدن (یا کسب) کنید. در حالی که اکثر ارزهای رمزپایه (مانند بیت کوین) استفاده و دسترسی روزمره برای افراد بسیار سخت بوده است ، پی قدرت cryptocurrency را در کف دست شما قرار می دهد.
 
 
 

آیا این واقعی است؟ آیا پی کلاهبرداری است؟

تیم اصلی پی توسط دو دکترای استنفورد و یک MBA استنفورد هدایت می شود که همگی به ساخت جامعه blockchain استنفورد کمک کرده اند. ما نمی توانیم موفقیت پروژه را تضمین کنیم. با این حال ، ما قول می دهیم که بیشترین تلاش خود را برای تحقق رویاهای مشترک خود داشته باشیم ، ضمن اینکه بالاترین استانداردهای صداقت را حفظ می کنیم. می توانید در صفحه “تیم اصلی” در منوی اصلی برنامه اطلاعات بیشتری کسب کنید.
 
 
 

این برنامه چگونه کار می کند؟ چگونه می توانم Pi بیشتری کسب کنم؟

برای شروع کار در Pi ، هر ۲۴ ساعت یکبار بررسی کنید و به دکمه رعد و برق ضربه بزنید تا شروع به استخراج کنید. پس از استخراج معدن ، می توانید با دعوت از دوستان و خانواده قابل اعتماد برای پیوستن به جامعه ، نرخ ساعت خود را افزایش دهید. بعد از گذشت ۳ روز از استخراج ، می توانید درآمد خود را با ساختن دایره امنیتی خود ، که به امنیت کلی شبکه کمک می کند ، افزایش دهید. به خاطر داشته باشید ، اعضای اولیه شبکه معدن با سرعت بالاتری نسبت به مواردی که پس از آنها به دست می آیند.
 
 
 

آیا باید برنامه را برای من باز بگذارم؟ آیا برنامه باتری یا داده من را تخلیه می کند؟

بنابراین چگونه می توانید بدون ریختن باتری و داده های خود یک cryptocurrency را استخراج کنید؟ به جای اینکه انرژی را به عنوان اثبات رمز ارزهای کاری مانند بیت کوین انجام دهد ، می گوید ، وقتی اعضای خود را به عنوان قابل اعتماد بخرند ، رهبر خود را تأمین می کند. این یک شبکه از همپوشانی “محافل امنیتی” است که تعیین می کند چه کسی می تواند معاملات را انجام دهد. این رویکرد جدید باعث می شود که با استفاده از اتصالات اجتماعی موجود ، بدون هزینه مالی ، بدون تخلیه باتری و ردپای سبک در این سیاره ، استخراج رمزگذاری در تلفن شما انجام شود. برای توضیحات دقیق تر و دقیق تر ، بخش فنی موجود در کاغذ سفید ما را بخوانید.
 
ارز جدید دیجیتال
 

نقش سفیر چیست؟ تیم درامد چگونه کار می کند؟

هنگامی که اعضای جدید با استفاده از کد دعوت خود هنگام ثبت نام در شبکه پی ، عضو می شوید ، سفیر می شوید. هر یک از اعضای تیم درامد شما وقتی که به طور فعال در حال استخراج هستند ، ۲۵٪ از درآمد شما را تأمین می کند. عضو جدید فقط می تواند به تیم درآمدزنده دعوت کننده خود اضافه شود ، زیرا هر عضو فقط یک بار با استفاده از یک کد دعوت دعوت کننده می پیوندد. به عبارت دیگر ، برخلاف محافل امنیتی که در آن افراد می توانند بر اساس اعتماد به حلقه های چند عضو اضافه شوند ، تیمهای درآمدی براساس اینکه چه کسی را دعوت کرده اند ، ثابت می شوند. هر دعوت کننده در جهان فقط می تواند توسط یک دعوت کننده ادعا کند.
 
 
 

محافل امنیتی چیست؟

در حالیکه ارزهای رمزنگاری مانند بیت کوین با مجبور کردن معدنچیان برای سوزاندن انرژی (اثبات کار) ، مبلغ خود را تأمین می کنند ، هنگامی که اعضای آن برای هر یک از افراد معتبر ، وعده می دهند ، رهبر خود را تأمین می کند. مشارکت کنندگان Pi با ساختن محافل امنیتی متشکل از ۳-۵ عضو که آنها را معتبر می دانند ، یکدیگر را تضمین می کنند. محافل امنیتی باید از افرادی تشکیل شود که به آنها اعتماد نکنید برای انجام معاملات جعلی. محافل امنیتی شبکه یک نمودار اعتماد جهانی را تعیین می کنند که تعیین می کند به چه کسی می توان اعتماد کرد تا معاملات را در دفتر شرکت Pi انجام دهد.
 
 

ارزش پی چیست؟

اعضای پی با تلاش برای جلب توجه ما ، کالاها و خدمات در اطراف ارزهای رایج ، می خواهند ارزش بیشتری را که معمولاً به بانک ها ، غول های فناوری (به عنوان مثال ، فیس بوک ، آمازون) و سایر واسطه ها می رود ، جذب کنند. امروز ، ما زیرساخت ها را قرار می دهیم. برای این ارز دیجیتال و بازار با توزیع ارز ، ایجاد جامعه و توسعه فناوری برای اطمینان از امنیت آن.
 
 

چه موقع پی ارزش چیزی خواهد داشت؟ چه موقع می توانم پی را به پول “واقعی” تبدیل کنم؟

دارندگان Cryptocurrency برای تبدیل سهام خود به پول “واقعی” (یا به “پول نقد”) دو گزینه دارند: ۱) خرید مستقیم کالا و خدمات با رمزنگاری یا ۲) مبادله رمز و رمز خود را برای ارز فیات (به عنوان مثال ، دلار ، یورو و غیره). .) در مبادلات رمزنگاری.
۱) خرید مستقیم کالا و خدمات با Pi. پی شبکه در حال ایجاد یک بازار همتا با همسالان است که در آن اعضای ما قادر به پرداخت مستقیم پی برای خرید کالا و خدمات خواهند بود. هدف ما این است که به محض Q4 2019 آزمایش در مورد انتقال درون برنامه Pi را شروع کنیم.
۲) مبادله پی برای ارز فیات در مبادلات cryptocurrency. تیم اصلی Pi هنگام کنترل مبادلات cryptocurrency (مانند Binance ، Coinbase ، Kraken و غیره) تصمیم نمی گیرد Pi را کنترل کند. با این حال ، پی قادر به معامله در فاز ۳ پروژه (یعنی ماینت) خواهد بود. در آن مرحله ، صرافی ها می توانند لیست Pi را انتخاب کنند. در این میان ، تیم اصلی پی برای اجرای نقشه راه فنی ما (به مقاله سفید ما مراجعه کنید) متمرکز شده است.
 
 
 

آیا می توانم از بیش از یک دستگاه معدن بگیرم؟ چگونه شبکه از به دست آوردن پی اکانت های جعلی ، ربات ها و غیره جلوگیری می کند؟

ابتدا شبکه از recaptcha v3 گوگل استفاده می کند تا بداند آیا دستگاه توسط انسان یا دستگاه اداره می شود. (این فناوری برای اکثر کاربران کاملاً نامرئی است ، زیرا آنها انسان واقعی هستند ، اما اگر الگوریتم google آنها را جلب کند ، ممکن است رباتها با دیدن captchas شروع کنند). با گذشت زمان ، ما همچنین برای پیش بینی رباتها ، الگوریتم یادگیری ماشینی را براساس رفتار معدنکاری کاربران واقعی در دست تولید قرار می دهیم.
دوم ، الگوریتم اجماع Pi (محافل امنیتی) تشخیص حساب های جعلی را آسان می کند. حسابهای جعلی افراد واقعی واقعی به اندازه کافی از طریق محافل امنیتی به آنها نشان نمی دهند. در بهترین حالت ، حساب های جعلی با تعداد اندکی نشانگر ورودی از بقیه شبکه به یکدیگر نشان می دهند. این ناهنجاری به راحتی با الگوریتم های رایانه قابل تشخیص است.
سرانجام ، هنگامی که پی وارد مرحله ۳ و آخر خود – Mainnet می شود ، فقط از حساب های معتبر که متعلق به افراد واقعی متمایز است ، تقدیر می شود. به عبارت دیگر ، حتی اگر تمام روش های دیگر در برخی از حساب های “bot” از دست رفته باشند ، این فرآیند اعتبار سنجی کاربر آنها را از بین می برد زیرا صاحبان ربات قادر به اثبات رباتها به عنوان افراد واقعی با نام های واقعی نیستند. ما در حال حاضر در حال بررسی فرآیندهای غیر متمرکز KYC هستیم که می توانند کمترین مزاحمت باشند.

 

خب شما میتوانید نرم افزار کسب درآمد از Pi network را از لینک زیر در گوگل پلی دانلود کنید:

دانلود از گوگل پلی

 

خب بعد از نصب نرم افزار آن را اجرا کنید :

pi network

 

شما میتوانید از ۲ طریق نام نویسی کنید . از طریق حساب کاربری فیس بوک یا از طریق شماره تلفن . ما از طریق شماره تلفن قصد ثبت نام داریم

پی نتوورک

در این قسمت ایران را انتخاب میکنیم و شماره خود را وارد میکنیم و بر روی ” Go ” میزنیم

پی نتورک

خب بعد از انجام مراحل این صفحه برای شما چند ثانیه نمایش داده خواهد شد .

پای نتوورک

خب در این قسمت نام و نام خانوادگی خود را به انگلیسی وارد کنید و در خدمت یوزر نیم برای خود یه نام انتخاب کنید و سپس بر روی “submit” بزنید

کد دعوت ارز دیجیتال

 

در قسمت invatation code  باید کلمه a4fran3 را وارد کنید تا بتوانید به مرحله بعد بروید بعد از وارد کردن کلمه a4fran3 بر روی “submit” بزنید

ارز دیجیتال

خب اگر این صفحه برای شما نمایش داده شده است یعنی ثبت نام با موفقیت انجام شده است.

ارز دیجیتال

خب شما باید بر روی لوگو رعد که در سمت راست سومین گزینه میباشد هر ۲۴ ساعت یکبار کلیک کنید .

این دکمه هر ۲۴ ساعت یکبار برای شما فعال میگردد.

اگر میخواهید ببینید چند ساعت مونده تا ۲۴ ساعت تموم بشه کافیست بر روی آن دکمه کلیک کنید تا صفحه ای برای شما نمایش داده میشود که زمان دقیق را به شما اعلام میکند

ارز دیجیتال

 

نکته : دوستان برای ثبت نام فیلترشکن خود را روشن کنند.

در صورت استقبال دوستان این آموزش تکمیل تر خواهد شد