ویندوز 8

دسترسی به تمامی بخش‌های اصلی سیستم با یک کلیک



گر مایلید تا با یک کلیک ساده به بخش‌های مهم و کاربردی سیستمی دسترسی پیدا کنید کافی است ماوس را بر روی گوشه پایین سمت چپ رابط کاربری مترو یا میزکار ویندوز حرکت دهید تا نمای بندانگشتی ظاهر شود، اما بجای زدن کلیک چپ، راست کلیک کنید. سپس در منویی که نمایش داده می‌شود با میانبری از گزینه‌های کاربردی مواجه خواهید شد که شامل خط دستور (Command Prompts)، برنامه مدیریت هارد‌دیسک، و منوی سیستمی است

پاک کردن سریع برنامه‌ها:


به دنبال راهی سریع برای پاک کردن برنامه‌های نصب شده بر روی سیستم خود می‌گردید؟ کافی است تنها بر روی آیکن برنامه در محیط کاربری مترو راست کلیک زده و گزینه Uninstall را برگزینید. البته برای لغو نصب بعضی از برنامه‌ها، به صفحه Programs and Features هدایت می‌شوید و از آنجاست که اقدامات بعدی را صورت خواهید داد. از طرف دیگر برای حذف برنامه‌های دانلود شده از فروشگاه ویندوز نیز مراحل کار بسیار ساده است.

اتصال کنسول بازی Xbox 360 به ویندوز 8:


کی از تازه‌ترین قابلیت های ویندوز 8 توانایی ارتباط آن با کنسول‌ بازی Xbox 360 است. البته ویژگی مشابهی با اشکالات متعدد در ویندوز‌7 هم وجود داشت که خوشبختانه تمامی نواقص آن در ویندوز ۸ مرتفع شده اند. حال می‌توانید بازی مورد نظر خود را از طریق ویندوز در کنسول بازی‌تان اجرا نمایید یا اینکه از بازی‌های موجود در کنسول در رایانه رومیزی‌تان لذت ببرید. علاوه بر این قابلیت اتصال بازی‌های کامپیوتر به ایکس باکس و مشاهده آن‌ها در تلویزیون‌های صفحه عریض ایجاد می‌شود تا تجربه بازی بسیار دوست‌ داشتنی‌تر شود. برای دست یافتن به تمامی این موارد کافی است که کنسول خود را به ویندوز 8 متصل نمایید. برای این منظور بر روی آیکن Xbox Companion کلیک کرده و مراحل ساده پیش رو را دنبال کنید. تعلل نکنید، همه چیز برای بازی مهیا است.
منبع : سایت zoomit

نظرات شما باعث دلگرمی ماست...