پست های جدید برای لاین و فیس بوک

نکافان



لاین



دلــ◐ـم گرفتــه ✓


⇡ از دنیــا ⇡ از آدم هــا↯


☜از خـــودم☞ ← از حمـــاقت های ِ احمقــــ◐ـانه ام↯


☜یـه شـــبایی داد زدم اما درونـــم سـ◐ــوخت↯


☜این روزهــا دیگـر خـودم نیستـ◐ـم↯


√سـَــــرد↯


√تنهـــا ↯


√ بـی احســــاس





, میخوام یه تیریپ بزنم  خفـــــــــــــــــــن```

شماها یه دست مشــــــــــــــــــــــکی بپوشین؛

منـــــــــــم »»»»»» کـــــــــــفـــــــــــن ««««««





سلامتی  

                         

                  ⇜  ســﺎﻗــــے  ⇝



⇅ ﺳﻼمتی ﺭﻭﺯﯼ ﮐــﻪ ﺑــﺎﻻ ﻋﮑﺴــﻢ ﺑﻨــﻮﯾﺴـﻦ ⇅



            ⇜ ﻫـــﻭﺍﻟﺒـــﺎﻗــــے 



نکافان




°••° لطفا تا اخر بخووووووون °••°



••●دنبآل دختــَرے برید کہ  شــَلوآر مآرکــ بپوشہ ؛

نہ سآپـــورت دہ تومنــے ..??


••●کــَتونے مآرکـــ بپوشہ تآ آخـَـر دنیــآ بآهآت بیــآد ؛

نــَـہ کــَـفش دہ سآنتے کہ اگہ مآشیـن ندآشتے بپیچـوندت ..??


••●مآنتــو  ســآدہ و شیکــ بپوشہ کہ

خیآلت رآحـَـت بآشہ وقتے بیــرون خونـَـس ؛

نــہ مآنتــــو جلــوبآز و جلفـــ 

کہ تـَـنت بلــرزہ وقتے یہ متـــر ازت دور میشہ ..??


••●دنبــآل دختــَــرے بریـد کہ هولـــــت بدہ تو زندگے ؛

نہ دختـــَــرے کہ بآ گیـردآدنآ و مخآلفـَـتآش ،،

جلــو پیشرفتتــــــو بگیرہ...


••● آقاپسر:




←←ﺩُﻧﺒـاﻝ ﺩﺧﺘـَـﺮی باﺵ کـه ﺳـَـﺮِ ﺳُﻔــﺮه خـاﻧﻮاﺩﺵ نشستــه ...


♥♥


نـه ﺩُﺧﺘـَـﺮی  کـه با ﻫَــﺮ ﮐـَـسی ﺗـﻮ ﺳُﻔــﺮه ﺧﻮنـه نشستــه...





پست جدید برای لاین




آهای

تویی ک ادعات میشه خیلیا دنبالتن...

اینو بدون: جنس ارزون زیاد مشتری داره..




رضاشاه به اتفاق هیت همراه به ترکیه مسافرت میکنه که تنها مسافرت خارجی شاه بود.وقتی آخرشب بدازصرف شام وشب نشینی رضاشاه به اتاقش میره میبینه یه دختر جوان وزیبای ترک تواتاقش منتظرش نشسته,باعصبانیت یه نفرو صدا میزنه ومیگه:این خانم اینجاچیکارمیکنه؟اون شخص میگه(آتاترک)گفتن این خانم پیش تون باشه که تاصبح شماتنها نباشین,رضاشاه از اون خانم میخواد اتاق وترک کنه،وقتی همراهان رضاشاه پرسیدن چرادختربه این زیبایی رو فرستادین رفت!رضاشاه درجواب برگشت وگفت:من امشب تاصبح روبااین دختر میخوابیدم فرداکه(آتاترک)به ایران امد من کی رو بفرستم پیشش؟تمام زنان ودختران ایران ناموس منند..





حاضرم با توپ پلاستیکی بازی کنم تا بهم بگن بچه...

ولی حاضر نیستم با قلب یه دختر بازی کنم

تا به من بگن مرد...

.

.

.

.

خداکنه با این پست یکی دو تا مخ بزنم الهی به امید خودت...





پست جدید برای لاین







بیچاﺭﻩ "ﺩﺧﺘﺮﺍ" ﭼﻘﺪﺭ ﺯﺟﺮ ﻣﯿﮑﺸﻦ ..!

   


دماغ عمل میکنن...

بوتاکس میکنن...

ابرو برمیدارن و اصلاح میکنن...

گوششونو سوراخ میکنن...

لباس تنگ میپوشن...

خودشونو گرسنگی میدن,لاغر بشن...

کفشای ناراحت پاشنه بلند میپوشن...

ﻣﻮ ﺭﻧﮓ ﻣﯿﮑﻨﻦ ..!

ﺍﭘﯿﻼﺳﯿﻮﻥ ﻣﯿﺮﻥ ..!

ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ ﻣﯿﭙﻮﺷﻦ ..!

ﮐﻠﯿﭙﺲ ﻣﯿﺰﻧﻦ ..!

دکمه ﺷﻮﻧﻮ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﺬﺍﺭﻥ ..!

گوششونو بیرون میذارن ..!

ﺭﻭﺯﯼ ﺳﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﺟﻠﻮ ﺁﯾﻨﻪ ﻭﺍﻣﯿﺴﻦ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﻣﯿﮑﻨﻦ ..!

و هزاران سختی و خفت ب خودشون میدن. . . .




ﮐﻪ "ﻣﺎ ﭘﺴﺮﺍ" ﻓﻘﻂ ﻧﮕﺎﺷﻮﻥ ﮐﻨﯿﻢ. 



ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻫﺎ ,,, ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻣﻮﺟﻮﺩﺍﺕ ﺯﺣﻤﺖ ﮐﺸﯿﻦ

 (دقت کنید :فقط نگاهشون کنیم;-))


سلامتی آقایون صلوات


                      «پسرها Share اجباری





پست جدید برای لاین





شنیدین در مورد نکا ته پرچم بالاچه می گفتند؟؟؟؟


✅جورج بوش:

نکا بهترین شهر دنیا است  و ای کاش که در آمریکا بود


✅اوباما:

میتوانیم تمام جهان را زیر سلطه خود دربیاوریم ߌΠاما درمورد مازندران ناتوانیم


✅هیتلر:

به من ده تا مرد مازندرانی بدهید تا با آنها تمام جهان را تسخیر کنم


✅انیشتین:

ای کاش که در دانشگاه کلت درس می خوندم، چون آنجا تنها جایی است که برای یادگیری و نابغه شدن اطمینان کامل را دارم


✅ تام کروز:

آرزو دارم که ماشین فراری خودم را از جایگاه بنزین کیانی (چلمردی)پر کنم ⛽


✅ مسی:

بهترین روزهای زندگیم را در لایی گذراندم  وهیچگاه سالن سپاه لایی که بازی کردن را در آن یاد گرفتم، فراموش نمی کنم🏁


✅ مارکوپولو:

تمام مناطق جهان را سفر کردم اما هیچ کدام به دلنشینی خیمتی و لایی صحرا نمی شد


✅ انجلینا جولی:

من تمام لوازم آرایشی وبهداشتی خود را فقط از پاساژ وفائیان خرید میکنم💄


✅ کریستیانو رونالدو:

رویای من اینه که در لایی با تیم ستارگان گارد بازی کنم


✅ ملکه الیزابیت:

آرزو دارم یه روز به میدان لاله نکا بروم و کباب سید جغول بقول  مگسى بخورم




پست جدید برای لاین




دختر خانوم ... 


          چرافکرمیکنی همیشه "عشقت" بایدنازتوبکشه ؟؟ 


         ✘چرافکرمیکنی همیشه اون بایدزنگ بزنه,اون باید اس بده... !؟


        ✘چرافکر میکنی نازکشیدن فقط کارمرداست...!؟


       یه جایی از زندگی میرسه که عشقت  خسته س از زندگی 


       ☜خسته س از روزگار .... 


        ☜اونجاتوبایدمرهم باشی ... توبایدناز بکشی 


         نگوچرا کم زنگ میزنی ... چرادیگه اس نمیدی..؟


     بهش شک نکن ... بجای این کاراخانوم باش وخانومی کن..!


        بهش بفهمون که عشقت فقط وفقط واسه روزای عاشقانه نیست...


       توزن شدی که آرامش بدی نه اینکه آرامشش روازش بگیری ...


      اگه توروزای سختیش بهونه نگرفتی واسه نبودناش... خانومی


            اگه زخمی بدتراز گرفتاریش رودلش نذاشتی... خانومی


             اگه چپ وراست بهش گیرندادی که واسه منم وقت بذار... خانومی


            اگه تونستی حال خوب وبدش رو ازهم تشخیص بدی... خانومی


         اگه تونستی یه وقتایی تنهاش بذاری تاباخودش خلوت کنه... خانومی


            آره دخترخانوم ... اگه اینجوری باهاش بودی ... 

                  ...خانومی..



نکافان