پست های الکی مثلا سری جدید

نکافان

با ما همراه باشید




چقد این(الکی مثلا)ها زیاد شده؟!
حالا خوبه یه کاری کردیم ما سریع خز شد!!
الکی مثلا من اولین نفر بودم!!!:|




دلـــم ڪمے مـــرگ میـخواهـــد
الــکی مثــلن من افــسرده ام … :شمام بگید غلـــط کردےبیا بغلـــم و اینا






چرا ایرانیا عادت دارن عن ى چیزو دربیارن :|
الکی مثلا من خارجى ام :/



نکافان



من عزیز دل کی ام !؟
.بگید من،
الکی مثلا!!!
ضایع نکنید!!
فامیلا جمع شدن دارن نیگا میکنن!!!!!!!!!



دختره کنارم گوزیده بعد خیلی ریلکس میگه

الکی مثلا من گوزوام 








مدیر باید برقصه


.

.

الکی مثلن ما با مدیر خیلی صمیمی هستیم




نکافان





بچه ها من چند روز نیستم
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا منم کار و زندگی هم دارم !!!








پست های الکی مثلا سری جدید








مدیر کیلویی چنده بااااااو

*
*
*
*
*
*
*

الکی مثلاً من از مدیر نمیترسم 












چقد من خنگم

.

.

.

الکی مثلا من دخترم..!!!




پست های الکی مثلا سری جدید





اینقد این جکای الکی مثلن رو باب کردین

عشقو تو کافی شاپ با پسر دیدم

برگشته میگه الکی مصلن من دارم بهت خیانت میکنم..!



پست های الکی مثلا سری جدید



استقلال بهترین تیم آسیاست

.

.

.

الکی مثلا من عقب افتاده ذهنی هستم :))





تو کافی شاپ خوش و خرم با نامزدم نشسته بودیم

یهویی یه دختره اومد سمتم گفت:

عشق جدید مبارک …

پست فطرت نامرد …

نامزدم که با گریه رفت دختره اومد گفت:

.

.

الکی مثلا ما زن و شوهریم

.

منم نگاش کردم بعد تا میخورد زدمش، گفتم :

.

.

الکی مثلا شوهرت دست بزن داره 



پست های الکی مثلا سری جدید




وای چقد هوای روووووووووووم سرد شده…

.

.

الکی مثلن من حمید معصومی نژادم.




پست های الکی مثلا سری جدید





سلام خوشگلمممممممم

.

.

.

الکی مثلا تو خوشگلی !!!! :)))






ما گرگها خودکشی کرده ایم جنگل بماند برای بچه خرگوش های خوشگل

.

.

الکی مثلا من خیلی گرگم




پست های الکی مثلا سری جدید




هر چی میذارم کپی نکنید دیگه
.

.

 

الکی مثلا من اینارو از خودم میگم ارث بابامه…..



پست های الکی مثلا سری جدید



ماااااااااااااااامااااااااااااان سوییچ مازراتی کجاااااااست؟؟؟

من با مازراتی میرم تو با پورشه برو خببببببببب؟؟؟

.

.

 

ایندفعه الکی ملکی نداریم.. ما خیلی پولداریم;-):-):-):-)




پست های الکی مثلا سری جدید




صبح مامانم میگه بیدار شو صبحانه بخور

بلند شدم برم بخورم …..

.

.

میگه الکی مثلا من صبحانه درست کردم

این چه وضعیه آخه… -_____-




پست های الکی مثلا سری جدید





میدونم دهنتون از پستام سرویس شده
.

.

 

الکی مثلا شما بگید ما عاشق خودتو پستاتیم!




پست های الکی مثلا سری جدید




رفتم نون بگیرم دیدم شلوغه برگشتم خونه

بابام گفت پس نون کو؟

گفتم الکی مثلا نونوایی بسته بود!

یهو دیدم بابام با لگد چنان ضربه ای زد تو پوزم

که آب دهنمو معلق تو هوا دیدم

وقتی بهوش اومدم دیدم بابام با لبخند ملیحی گفت:

الکی مثلا من بروسلی ام...!!!




پست های الکی مثلا سری جدید




امروز بابام گفت پسرم بیا میخوام در مورد یه مساله باهات مشورت کنم

منم خیلی جدی گفتم جانم پدر

.

.

.

گفت : هیچی الکی مثلا تو هم آدمی

بابامه دیگه !!!! :| 



پست های الکی مثلا سری جدید




امروز تو دانشگاه دختره از کنارم رد شد و یه کاغذ داد بهم

بازش کردم نوشته بود

.

.

.

الکی مثلا بهت شماره دادم...



پست های الکی مثلا سری جدید



تتو مملکتی که روغن موتورش پنج میلیون باشه نمی شه زندگی کرد

.

.

.

الکی مثلا منم مازراتی دارم!!!




پست های الکی مثلا سری جدید




وای چه باد سردی میاد یخ زدیم!

وایسا این سقف لعنتی رو ببندم

.

.

.

الکی مثلا منم پورشه دارم..!!!!:D



پست های الکی مثلا سری جدید




وایییی چه بو قورمه سبزى اى میدم

چقدم قرمه سبزى اى که پختم خوشمزه شده بود

.

.

.

الکی مثلا من زن زندگیم...!!!





پست های الکی مثلا سری جدید





متأسفم

.

.

.

الکی مثلن من دکتر جراح اتاق عملم!!!!




پست های الکی مثلا سری جدید