وجه تسمیه شرکت بازاریابی شبکه ای سیمرغ

وجه تسمیه سیمرغ

وجه تسمیه شرکت بازاریابی شبکه ای سیمرغ

وجه تسمیه شرکت بازاریابی شبکه ای سیمرغ

سیمرغ نام یک چهره اسطوره ای- افسانه‌ای ایرانی است. کنامش کوه اسطوره‌ای قاف است. دانا و خردمند است و به رازهای نهان آگاهی دارد. نشان سیمرغ نگاره ایست با ساختاری خاص و شگفت انگیز؛ مرغی افسانه‌ای با دُم طاووس، بدن عقاب و سر و پنجه‌های شیر. نشان سیمرغ در تاریخ ایران، بر بسیاری از کتیبه ها، نگاره ها و ظروف نقش بسته است.
پیشینه حضور این مرغ اساطیری در فرهنگ ایرانی به دوران باستان می‌رسد. آن چه از کتب تاریخی بر می‌آید، می‌توان دریافت که سیمرغ، مرغی است فراخ بال که بر درختی درمان بخش که در بردارنده دانه همه گیاهان است، آشیان دارد. سیمرغ مظهر خرد است و پاسخ تمام پرسش‌ها را در خود دارد.
سیمرغ چنانکه اشاره شد از اساطیر کلیدی ایران است که نه تنها در متون باستانی، بلکه در شاهنامه و بسیاری از متون اسلامی نیز جا دارد. از جمله آنها کتاب‌ها و رساله‌های زیر را می‌توان بر شمرد:  “رسالة الطیر ابن سینا” ، “رسالة الطیر احمد غزالی” ، نخستین دانش نامه به زبان فارسی”بحر الفواید” و از همه مهم تر “منطق الطیر عطار”…
منطق الطیر عطار داستان سفر گروهی از مرغان به راهنمایی هدهد به کوه قاف برای رسیدن به آستان سیمرغ است. هر مرغ به عنوان نماد دسته خاصی از انسان‌ها تصویر می‌شود. سختی‌های راه باعث می‌شود مرغان یکی یکی از ادامه راه منصرف شوند. در پایان، سی مرغ به کوه قاف می‌رسند و در حالتی شهودی در می‌یابند که سیمرغ در حقیقت خودشان هستند.

وجه تسمیه شرکت بازاریابی شبکه ای سیمرغ | پرتال آچار فرانسه

با مطالعه پیشینه این مرغ اساطیری، ناخودآگاه به این نتیجه می رسیم که وجه تشابهات بسیاری میان شخصیت سیمرغ و بازاریابی شبکه ای وجود دارد.
همانطور که سیمرغ از خرد و دانش بسیار بالایی برخوردار است، بازاریابان شبکه ای نیز می بایست همواره اطلاعات و سطح دانش خود را نسبت به این صنعت ارتقا داده تا موفقیت برای آنها قابل دستیابی باشد.
سیمرغ الهام بخش و راهنمای بسیاری از اساطیر ایرانی مانند رستم در شاهنامه بوده است، همانطور که یک بازاریاب شبکه ای می بایست حامی و رهبر تیم فروش خود باشد و افراد تیم فروش وی، همواره او را به عنوان الگوی خود در نظر داشته باشند.
رسیدن به آستان سیمرغ هدف نهایی تمام پرندگان بوده و بسیاری از آنها در این مسیر تلاش نموده اند، اما سختی های راه و وجود مسایل و مشکلات فراوان بسیاری از آنان را از ادامه مسیر منصرف ساخت، اما سی مرغ با همکاری و اتحاد با یکدیگر و با غلبه بر مشکلات در نهایت به هدف خویش دست یافتند، همانطور که در بازاریابی شبکه ای نیز شرط موفقیت یک تیم فروش، همدلی و اتحاد آنان بوده و می بایست همواره پشتیبان یکدیگر باشند.

 وجه تسمیه شرکت بازاریابی شبکه ای سیمرغ | پرتال آچار فرانسه

مدیران و بنیان گذاران شرکت سیمرغ با مطالعه پیشینه تاریخی و جایگاه فرهنگی و ادبی سیمرغ برآن شدند تا نام این چهره اسطوره ای – افسانه ای را به عنوان نام شرکت خویش برگزینند. با توجه به خصوصیات این مرغ اساطیری و مرتبط بودن این خصوصیات با ویژگی های تجارت بازاریابی شبکه ای بر این باور هستیم که اعضای خانواده سیمرغ می توانند با الگو گرفتن از نام و صفات سیمرغ تغییر چشمگیری را در زندگی خود و دیگران ایجاد نمایند
photo_2016-09-16_11-06-30
وجه تسمیه شرکت بازاریابی شبکه ای سیمرغ | پرتال آچار فرانسه

برای اطلاع بیشتر درباره شرکت سیمرغ با ما در تماس باشید

Tell : 9356328295

telegram : a4fran3

Mail : Achar.Fran3@gmail.com

Instagram : Ho3in.derakhshani