عیب یابی در پیام رسان ایران ایتا
عیب یابی در پیام رسان ایران ایتا
ورود به سیستم و پیامک
لطفاً مطمئن شوید که شماره تلفن همراهتان را بصورت صحیح وارد میکنید. کد فعالسازی ایتا بجز پیامک از طریق تماس صوتی نیز ارسال میشود. با این حال اگر همچنان کد برای شما ارسال نمیشود در سایت ایتا فرم پشتیبانی را پر کنید.
به کسانی که در لیست مخاطبانم نیستند نمیتوانم پیام دهم
اگر میدانید دوستانتان دارای ایتا هستند، اما نمیتوانید آنها را ببینید، یا آنها به شکل شماره به جای نام دیده میشوند.
نسخه اندروید:
1 -مطمئن شوید که از آخرین نسخه ایتا استفاده میکنید.
2 -برنامه را از حافظه موقت خارج کرده و دوباره راه اندازی کنید.
3 -به طور موقت نام مخاطب را لیست مخاطبین خود تماس تغییر دهید (تعدادی حرف به آن اضافه کنید و دوباره آنرا به شکل سابق برگردانید).
4 -اگر هیچکدام کمکی نکرد، از حساب کاربری خود خارج و دوباره وارد سیستم شوید.
5- اگر مشکل همچنان پابرجا بود به شناسه @support پیام دهید.
حذف مخاطبین
صفحه چت با مخاطب را باز کنید، سپس در بالای صفحه روی نام مخاطب کلیک کنید. سپس آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را انتخاب کرده و گزینه حذف را بزنید.
پشتیبانی ایتا
اگر پاسخ سوال خود را در این صفحه نیافتید میتوانید با شناسه @support تماس بگیرید.
آیا ایتا در شبکه های دیگر صفحه رسمی دارد؟
خیر. ایتا در هیچ کجا صفحه رسمی ندارد و فقط از طریق سایت اصلی اطلاع رسانی می کند.