سوالات عمومی متداول درباره سروش پلاس

سوالات عمومی متداول درباره سروش پلاس

سوالات عمومی متداول درباره سروش پلاس :

 

سروش پلاس چیست؟

سروش پلاس یک پیام‌رسانی ایرانی با سرعت و امنیت بالا است که دارای قابلیت‌های متعددی مانند ارسال پیام متنی، پیام صوتی، برقراری تماس صوتی رایگان، ارسال عکس و فیلم، ارسال فایل‌های مختلف، تشکیل گروه، کانال‌های عمومی و خصوصی، پرداخت قبوض، خرید شارژ، پرداخت درون کانالی و … می‌باشد.

 

مشکلات و سوالاتم را کجا مطرح کنم ؟

اگر سوالات پاسخ داده شده در این صفحه مشکل شما را حل نکرد، می‌توانید از راه‌های زیر سوال خود را مطرح کنید:

  • از طریق ایمیل support@sapp.ir
  • از طریق بات سروش پلاسی @support

 

سروش پلاس بر روی چه پلتفرم هایی قابل نصب است؟

امکان نصب سروش پلاس بر روی تمام گوشی‌های اندرویدی و آیفون قابل نصب است. توجه بفرمایید سیستم عامل گوشی شما باید مطابق نسخه‌های ذیل باشد:

  • اندروید: نسخه‌های ۴ و بالاتر
  • iOS: نسخه‌های ۷ و بالاتر
  • دسکتاپ: تمامی نسخه های ویندوز، بعد از XP
  • لینوکس و مک

 

چگونه از نسخه سروش پلاس مطلع شوم؟

  • در نسخه iOS منوی اصلی نرم افزار را انتخاب نمایید، با ورود به بخش درباره ما، نسخه سروش پلاس را مشاهده می‌فرمایید.
  • در نسخه اندروید وارد منوی اصلی شوید، با انتخاب گزینه تنظیمات، در پایین صفحه نسخه سروش پلاس را مشاهده خواهید کرد.
  • در نسخه دسکتاپ، در قسمت پایین منوی تنظیمات،‌ نسخه سروش پلاس درج شده است.

 

آیا سروش پلاس بر روی دستگاه غیر از تلفن همراه قابل نصب میباشد؟

بله، سروش پلاس دارای نسخه‌های ویندوز، مک و لینوکس می‌باشد که همگی با دیگر نسخه‌ها یکپارچه و همگام هستند.