سوالات درباره حساب کاربری سروش پلاس

سوالات درباره حساب کاربری سروش پلاس

سوالات درباره حساب کاربری سروش پلاس :

 

حساب کاربری چیست؟

حساب کاربری شما از قسمت‌های زیر تشکیل شده است:

  • شماره تلفن همراه شما که با آن عضو سروش پلاس شده اید و غیر قابل ویرایش است. در صورتی که بخواهید شماره تلفن خود را تغییر دهید به پرسش بعد مراجعه فرمایید.
  • شناسه کاربری که برای افرادی که شماره شما در گوشی آنها ذخیره نشده است، به این صورت در گروه هایی که عضو هستید نمایش داده می شود.
  • مشخصات وضعیت یک عبارت کوتاه است که می توانید متن دلخواه خود را قرار دهید.
  • تصویر که با کلیک کردن روی علامت دوربین می توانید برای خود انتخاب نمایید.
  • و در آخر نام شما که جدا از شناسه کاربری می‌باشد و در زمان ثبت نام وارد کرده‌اید و قابل تغییر است.

 

 

مخاطبین و افرادی که عضو سروش پلاس هستند چه بخشی از حساب کاربری من را مشاهده میکنند؟

  • افرادی که شماره تلفن شما در گوشی آنها ذخیره شده، می‌توانند تمام بخش‌های حساب کاربری شما که شامل نام، شناسه کاربری، مشخصات وضعیت، شماره تلفن و عکس شما می‌شود را مشاهده کنند.
  • افرادی که شماره تلفن شما در گوشی آنها ذخیره نشده است ولی هر دو در یک گروه عضو شده باشید می‌توانند به غیر از شماره تلفن بقیه بخش‌های کاربری شما را مشاهده کنند.
  • افرادی که شماره تلفن شما در گوشی آنها ذخیره نشده است و با آن افراد در هیچ گروه مشترکی عضو نباشید، نمی‌توانند هیچ بخشی از حساب کاربری شما را مشاهده کنند.

 

 

چگونه شماره تلفن خود را تغییر دهم؟

در حال حاضر، تغییر شماره تلفن با این قابلیت که اطلاعات شما از شماره قبلی به شماره جدید منتقل شود وجود ندارد.

 

 

آیا با حذف نرم افزار از تلفن همراه ، حساب کاربری حذف میشود؟

خیر ؛ با حذف نرم افزار حساب کاربری شما حذف نخواهد شد.

 

 

آیا با خارج شدن (Log Out) اطلاعات حساب کاربری پاک میشود؟

خیر؛ Log Out هیچ تداخلی با اطلاعاتتان ندارد. پس از ورود مجددتان به برنامه، تمامی پیام‌ها، گروه ها و کانال ها باز خواهند گشت.