دست نوشته های عاشقانه 94
عاشقانه های من
{حتما بخونید}


پست های عاشقانه ....هه....




دریافت

عکس های عاشقانه .....

متن های عاشقانه ....

ادعای عاشق بودن....

ادعای ادم بودن....

ادعای خوب بودن....

این چیزا دیگه واسه من خییییییییییییییییلی تکراری شده بود....

یعنی خودم دیگه از خودم بدم اومده بود....

هر کسی که دور و ورم بود تا قبلا اینجوری بود...حتی اون مخاطب خاص....هه....

امروز ی وبلاگ و چند تا جمله برنامه زندگیم رو عوض کرده ....

خدا پدر و مادرت رو بیامرزه !!! والا بخدا !!!

عشقت گذاشت و رفت ؟؟؟

تنهات گذاشت ؟؟

خیانت کرد ؟؟؟ جواب خوبی هات رو با بدی پس داد ؟؟ جواب دوست داشتنت رو با خیانت داد ؟؟؟

فدای سرت عزیزم...اون اگه واقعا دوست داشت که نمیرفت....اگه براش مهم بودی که بهت خیانت نمیکرد....

اگه واقعا براش ارزش داشتی با دنیا عوضت نمیکرد....

ادم خیلی باید بدبخت باشه بخاطر کسی که بهش خیانت کرده و داره خوش میگذرونه ....غم و غصه بخوره....

میدونی غم و غصه رو کی باید بخوره ؟؟؟ همون دختری که فکر میکنه چون 5 تا دوس پسر هم زمان داره دنیا دست

 اون....

هه..کوش کن عزیزم ؟؟ جنس ارزون زیاد مشتری داره...یادت باشه....

اینم یادت باشه از هر دستی بدی از همون دست میگیری..

خیانت کردی ؟؟ خوشحالی ؟؟ خدا مادرت رو شوهر میده...

ی روزی ی جایی حالیت میشه...این بهم ثابت شده...

این بازی ادامه داره....

فکر میکنی خیلی شاخی ؟؟ فکر میکنی خیلی تو چشمی ؟؟

ن عزیزم...شاخ نیسی...فقط " لاشی....لاش...."

باید گرون و سنگین باشی....

غصه رو باید تو بخوری که 5 سال دیگه " ج ن د ه " شهر شناخته میشی....

غصه رو باید تو بخوری که وقتی اومدن تحقیق کنن دربارت... همه واست میزنن....

غصه رو باید تو بخوری که ....

هه...بیخیال....

دخترا ؟؟ پسرا ؟؟ دوستان ؟؟ همه ی دوستای گل مجازیم....

" واسه کسی رفت زانو نزن...نماز میت سجده نداره...."

ی روزی دلش واسه اون روزای خوبتون تنگ میشه....البته اون موقع دیگه بی فایدست....

مخاطب خاص ؟؟ که تو و خواهرت هر روز به وبم سر میزنید


قبلا گفتم الانم میگم : برو دیگه برنگرد...با ارزش ترین سال زندگیم به خاطر تو " گا رفت " 

اما فرصت برای جبران دارم....

و از این فرصت به نحو احسن استفاده میکنم.....

البته ی فایده ای هم داشتی واسم : بهم یاد دادی که دیگه به هر کس و ناکسی اعتماد نکنم....

×××××

دوست داشتن ؟؟؟ تعطیل 

رفیق ؟؟ پدر مادر خواهر برادر 

زندگی ؟؟ درس درس کار کار 

تفریح ؟؟ خانواده و خانواده و خانواده

×××××

خدارو شکر میکنم که زود تر فهمیدم چ موجود نجسی بودی....

خدایا شکرت.....

ممنونم ازت : چیزای خوبی تو زندگی بهم یاد دادی..تو نبودی من خیلی از این تجربه هارو کسب نمیکردم....

و الانم : پیش به سوی زندگی خوب و موفقیت .....

مخاطب خاص ؟

×× خیییییییییییییلی بده که وقتی جلوی هر کسی که اسمت بیاد یک فحش و توف پشت سر اسمت بیاد.... ××

خلاصه خواستم بگم خیییییییییلی بدبختی که فکر کنی من دارم از غصه میمیرم....

اما....اما ...اما ...خداییش خیلی دوست داشتم ....و ؟؟ الانم به هون اندازه ازت متنفرم....

اره..اینجوریاست....

جواب "های" میدونی چیه ؟؟ هوی ....

اره گفتم که یادت باشه....

خدایا شکرت که کاری کردی من زود تر فهمیدم راهی که دارم میرم درست نیست....


خییییییییییییلی بهت بدهکارم خدا....

خیلی....همیشه هوامو داشته باش....

بچه ها ؟؟ اگه طرفتون عاشقی کرد : شما هم عاشق باش...

خیانت کرد ؟؟ خیانت نکن...فقط بگو به سلامت..خوش گدشت...به بعدی هم سعی نکن خیانت کنی تا جبران کنی...

اینجوری بازی ادامه پیدا میکنه....و زندگی همه خراب میشه....

دوستون دارم...بوووووووووووووووووووووووس واسه همه ی دوستای گلم...