دانلود افزودنی فارسی Ultimate Addons برای ویژوال کامپوزر

دانلود افزودنی فارسی Ultimate Addons برای ویژوال کامپوزر

 

برای خرید کلیک کنید

خرید افزونه

19/000 تومان

 

افزونه افزودنی‌های ویژه صفحه ساز ویژوال کامپوزر با اضافه کردن چندین المنت‌ها به افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر شما، به شما این امکان را می‌دهد تا با همان روش کاری افزونه ویژوال کامپوزر، آیتم‌های جذاب دیگری را به سایتتان بیفزایید و بتوانید صفحات خارق العاده و متفاوتی را با ویژوال کامپوزر خلق کنید. تک تک المنت‌ها در این افزودنی ویژوال کامپوزر با ظرافت و دقت نظر خاصی طراحی شده اند تا شما یک تجربه نامحدودی از کار با ویژوال کامپوزر را داشته باشید. بدیهی است که برای فعال شدن  پلاگین آلتیمیت اددان باید افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر را در سایتتان فعال کرده باشید!

دانلود افزودنی فارسی Ultimate Addons برای ویژوال کامپوزر

همان‌طور که می‌دانید ویژوال کامپوزر قدیمی‌ترین صفحه‌ساز وردپرس است که با محیط ساده و سرعت بسیار بالا همچنان پس از سال‌ها انتخاب نخست برای هسته قالب‌های متفاوت است، این افزونه به علت سرعت بالاتر نسبت به رقبا در لود سایت و در نتیجه رنک بهتر توانسته است تبدیل به یکی از بهترین صفحه‌سازهای وردپرس شود ولی هیچ افزونه‌ای بدون افزودنی‌های مکمل کافی نخواهد بود. افزونه ultimate addons for wpbakery page builder (افزودنی التیمیت ادان) بی‌شک با توجه به آمار کاربران و رضایت‌مندی بسیار بالا آن‌ها بهترین و کامل‌ترین پک افزودنی برای ویژوال کامپوزر است.

دانلود افزودنی فارسی Ultimate Addons برای ویژوال کامپوزر

عناصر موجود در افزودنی های ویژوال کامپوزر

  1.  آیکون‌ها: با این ابزار می‌توانید فهرستی از آیکون‌های تصویری یا متنی یا ترکیبی از هر دو را به صفحات خود اضافه کنید و هر کجا که خواستید از آنها استفاده نمایید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از ویژگی گرید افزونه ویژوال کامپوزر و این افزودنی لیستی از لوگوهای مشتریان، شرکا ، سرمایه گزاران و… را نمایش دهید.
  2. جعبه اطلاعات: شاید یکی از جذاب‌ترین عناصر در افزونه آلتیمیت اددان همین جعبه های اطلاعات هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا هر چیزی مهمی را که می‌خواهید به کاربرانتان نمایش دهید، برجسته کنید.
  3.  لیست اطلاعاتی: اگر شما هم معتقدید که لیست های html لیست های کسل‌کننده ای هستند، این عنصر برای شماست. توسط ابزار لیست اطلاعاتی می‌توانید شما می‌توانید برخی فرآیند ها و یا خدمات خود، ویژگی‌های محصولتان یا هر چیزی که توانایی لیست کردن را دارد بسازید.
  4. جعبه چرخشی: این المان ترکیبی از باکس اطلاعات و بلاک Call to action است. به کمک این عنصر شما می‌توانید که یک آیکون ، یک متن و یک دکمه را به کاربر نمایش می‌دهد و با قرارگیری موس روی این المنت ، باکس نمایشی با یک افکت جذاب CSS3 چرخیده و متن و عنوان جدید را در پشت باکس به کاربر نمایش می‌دهد.

دانلود افزودنی فارسی Ultimate Addons برای ویژوال کامپوزر

قابلیت های دیگر

  1. شمارنده معکوس: شما می‌توانید یک شمارش معکوس روی سایتتان قرار دهید که به کاربر زمان معکوس یک واقعه ، یک رویداد یا هر چیز دیگری را نمایش می‌دهد.
  2. بنر ویژه: این ابزار یک متن و یک توضیح را روی یک تصویر بنری نمایش می‌دهد که باعث افزایش جذابیت بنر شما خواهد شد.
  3. جعبه پاپ آپ:  این یک عنصر کاربردی برای هر وب سایتی است. به کمک این عنصر یک لینک به کاربر نمایش می‌دهید و زمانی که کاربر روی لینک کلیک کرد متنی را در قالب پاپ آپ مودال برای کاربر باز می‌کنید. این متن و عنوان پاپ آپ قابلیت تغییر را داراست.
  4. نوار زمان یا تایم لاین: این عنصر متن‌های دلخواهی را در قالب نمایشی تایم لاین فیس‌بوک در سایت شما نمایش می‌دهد. لیستی از اخبار سایت شما ، متن‌های دلخواه شما یا هر چیزی که قابلیت نمایش به‌صورت نوار زمان را دارد. این المان با تلاش بسیار و ترکیب کدهای CSS و جاوااسکریپت ایجاد شده است.
  5. نقشه گوگل ( آن‌هم به‌صورت حرفه‌ای ! ): عنصر نقشه گوگل که در نسخه ساده افزونه ویژوال کامپوزر قرارگرفته بسیار ساده هست اما نقشه گوگل پیشرفته‌ای که در افزودنی آلتیمیت اددان ویژوال کامپوزر به شما ارائه می‌شود قابلیت‌های بیشتری ازجمله آپلود تصویر مارکر نقشه ، نوشتن html دلخواه روی نقشه و … را داراست.
  6. جداول قیمت‌گذاری: جداولی زیبا و باکیفیت از محصولات ، خدمات ، پلن ها و لیست قیمت‌های خودتان با ویژوال کامپوزر ایجاد کنید.
  7. اسلایدر چرخان: با افزودن این آیتم به وب‌سایتتان می‌توانید اسلایدرهای چرخان (carousal)‌ های زیبایی را به سایتتان بیفزایید؛ این اسلایدر های چرخان جلوه‌ی بسیار زیبایی را سایتتان خواهد افزود!

دانلود افزودنی فارسی Ultimate Addons برای ویژوال کامپوزر

پس‌زمینه‌ جذاب در افزودنی ویژوال کامپوزر

پس زمینه های خلاقانه کلاس وب‌سایت شما را تعیین می کنند. بنابراین ما افزونه ultimate addons for wpbakery page builder به عنوان یک ابزار ساده‌ به شما ارائه می دهیم که به شما کمک می کند به سادگی جلوه بهتری به سایت خود بدهید.

  • تصویر ثابت در اسکرول
  • پارالکس‌های عمودی و افقی
  • پارالکس شناور
  • ویدیو پس‌زمینه
  • شناور‌های چندگانه در پارالکس ( سه‌بعدی )

دانلود افزودنی فارسی Ultimate Addons برای ویژوال کامپوزر

ویژگی های افزونه اولتیمیت برای صفحه ساز ویژوال کامپوزر

  • – بیش از42+  عنصر منحصر به فرد
  • – کدنویسی استاندارد
  • – سرعت و عملکرد بالا بدون افت سرعت کلی سایت
  • – پشتیبانی از فونت های گوگل و نقشه های گوگل
  • – سازگاری با افزونه های چند زبانه سایت
  • – پشتیبانی از پس زمینه پارالکس
  • – سازگاری با پس زمینه ویدیویی
  • – مدیریت آیکون های فونت
  • – بنر تعاملی
  • – پاپ آپ
  • – جلوه های CSS3
  • – افکت پارالکس شناور
  • – گزینه های پس زمینه جذاب
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر
  • برخی از المنت های موجود در افزونه Ultimate Addons