آموزش عکس اهنگ فیلم جدید امروز 1402

شرکت آچار فرانسه
خیابان
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام نازنین

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام نازنین

Download New Music Morteza Sarmadi Called Nazanin

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام نازنین


متن آهنگ نازنین مرتضی سرمدی

خوابتو دیدم نازنین بازم دلم هواتو کرد

یادم اومد نیستی پیشم دوباره اشکو آه سرد

بخت سیام یادم اومد یادم اومد که بی کسم

گریه کنم یا نکنم فرقی نمیکنه واسم

دلم گرفته نازنین کاشکی پیشم بودی هنوز

دیگه سیاه نمیپوشم شاید که برگردی یه روز

امید برگشتن تو شاید یه جور توهمه

اما خدا میدونه که تو این دلم پر از غمه

صدامو میشنوی گلم ببین دلم تنگه برات

یادت میاد میگفتی که صدام یه آهنگه برات

حالا فقط از عشق تو این اشکو آهه یادگار

رفتن تو موندن من این شده رسم روزگار

همیشه این ساعت روز جلو چشای من بودی

برا چی پر زدی آخه تو آسمونا چی دیدی

تو آسمون چی بود که تو رفتیو آتیشم زدی

تو دفتر خاطره هام رفتیو خاطره شدی

خوابتو دیدم نازنین بازم دلم هواتو کرد

یادم اومد نیستی پیشم دوباره اشکو آه سرد

دلم گرفته نازنین کاشکی پیشم بودی هنوز

دیگه سیاه نمیپوشم شاید که برگردی یه روز

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام نازنین

دانلود آهنگ های جدید از سایت نکا موزیک جدید ۹۵

آهنگ را با کیفیت ۱۲۸ و پخش انلاین از سایت دریافت کنید

جدیدترین آهنگ ها، عکس ها و بیوگرافی خوانندگان را از ما بخواهید

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از سایت نکا موزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

نظرات خود را در مورد آهنگ برای ما ارسال کنید

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید 95

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی 95

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام نازنین

دانلود اهنگ جدید

مرتضی سرمدی 95

۹۵/۰۳/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
neka fun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">