دانلود آهنگ جدید دانیال هندیانی به نام مرد غریبه
Download New Music Danial Hendiani Called  Marde Gharibeh

ترانه : عادل سلطانی | آهنگ . تنظیم : محمد عرفان قدیری

میکس و مسترینگ : هادی کولیوند

دانلود آهنگ جدید دانیال هندیانی به نام مرد غریبه

دانلود آهنگ جدید دانیال هندیانی به نام مرد غریبه

متن آهنگ جدید دانیال هندیانی مرد غریبه

یکی تویه آینه بهم زل زده که انگاری یه جا دیدمش قبل از این

زمستون تو موهاش زود اومده جدا مونده پاهاش از رو زمین

دوتا دست از جنس یخ داره و جای قلب یه زخم رو سینشه

اونم مثه من وقتی اسمت میاد محاله که چشماش ابری نشه

از اون روز برفی که راهی شدی

کسی نیست که نقشت رو بازی کنه

یه مرد غریبه نمیتونه که تورو واسه من صحنه سازی کنه

خودم از خودم تویه جنگی که نیست

دوباره شکست بدی میخورم

ببین بی تو با عشق دشمن شدم

دارم بی تو از زندگی میبرم

شعر آهنگ جدید دانیال هندیانی مرد غریبه

شاید با خودت میگی دیوونه ام ولی با چشایه خودم دیدمش

سکوتش با من دردو دل میکنه بهم میگه اما نمیفهممش

سفیده زمستون واست سرد بود تو رفتیو رنگ سیاهی شدی

یکی لای موهام جا مونده برف از اون روز برفی که راهی شدی

از اون روز برفی که راهی شدی

کسی نیست که نقشت رو بازی کنه

یه مرد غریبه نمیتونه که تورو واسه من صحنه سازی کنه

خودم از خودم تویه جنگی که نیست

دوباره شکست بدی میخورم

ببین بی تو با عشق دشمن شدم

دارم بی تو از زندگی میبرم

دانلود آهنگ های جدید از رسانه نکا موزیک

نظرات خود را در مورد این آهنگ برای ما ارسال کنید

جدیدترین آهنگ ها، عکس ها و بیوگرافی خوانندگان را از ما بخواهید

آهنگ را با کیفیت ۱۲۸ و پخش انلاین گوش داده و از سایت دریافت کنید

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش دهید

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه نکا موزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

بشنوید و دریافت کنید...