جوک های جدید لاین و وایبری و واتس اپ

جوک های جدید و پست های فان مهر 94

پست های جدید و شاخ و فان



این چند وقت مونده به محرم همه جورى تندتند دارن ازدواج میکنن!!!


.

.

.

.

که آدم هول میشه، فک میکنه اگه تا آخر مهر ازدواج نکنه Game Over شده..


جوک های جدید لاین و وایبری و واتس اپ

جوک های جدید و پست های فان مهر 94

پست های جدید و شاخ و فان



اینو به یه گرو دیگه بفرس بادمجونا سرخ میشن



🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆

 








نشد، زنگ بزن خودم بیام سرخش کنم... طراحشم خودمم😂😂😂😂


جوک های جدید لاین و وایبری و واتس اپ

جوک های جدید و پست های فان مهر 94

پست های جدید و شاخ و فان



یه افغانی تو گروه داریم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.الان بعد من پست میزاره اشنا میشید باهاش󾌦󾌴󾌴👇😃😜


اینو تو یه گروهی گذاشتم ، الان سه روزه کسی چت نکرده..😂😂😂😂😂😂😂😂

منتظر افغانی گروه باشید..😂😂



جوک های جدید لاین و وایبری و واتس اپ

جوک های جدید و پست های فان مهر 94

پست های جدید و شاخ و فان



ایا میدانید چرا اسم زن رو روی خیابانها نمیگذارند؟

.

.

.

.

.

.

اخه زشت نیس مثلا به تاکسی بگن :

اقا دربست تا وسطای پارمیدا چند؟

یا بگین :

شیما میخوره؟

مرجان ورود ممنوعه از پشت باید بریم😂

زشته دیگه....😂😂😂



جوک های جدید لاین و وایبری و واتس اپ

جوک های جدید و پست های فان مهر 94

پست های جدید و شاخ و فان



چرا سوتین پشتش چنتا گیره داره که بشه سایزش رو عوض کرد


اونوقت شرت مردا که محتویات درونش قابلیت تغییر سایز داره همچین آپشنی نداره؟؟


واقعا چرا؟


اینم کار آمریکاس میدونم😐


مرگ بر اسرائیل😐



جوک های جدید لاین و وایبری و واتس اپ

جوک های جدید و پست های فان مهر 94

پست های جدید و شاخ و فان


مروز به دوست دخترم اس دادم

عزیزم، چرا زنگ نمیزنی؟ چرا جواب نمیدی؟

واست شارژ بفرستم؟




اس داد برو گمشو، لازم نکرده

خودم یک میلیون تومن شارژ دارم

ایرانسل جون مادرت بین مارو بهم نزن....

خداروخوش نمیاد😂😂😂😂



جوک های جدید لاین و وایبری و واتس اپ

جوک های جدید و پست های فان مهر 94

پست های جدید و شاخ و فان



لره می‌گوزه.!

بچه ش چپ چپ نگاش می‌کنه.

لره نمیدونه چی بگه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

میگه:

بخاطر اینه که میگم درس بخون.!



جوک های جدید لاین و وایبری و واتس اپ

جوک های جدید و پست های فان مهر 94

پست های جدید و شاخ و فان


دوس دخترم گفت: پشه منو خورده. منم گفتم پشه گووووه خورده... الان دو روزه جوابمو نمیده! 






خر نشی الاغ! 
 
 
 
 
 
 
 
اوج راهنمایی‌های پسران به هم در مورد ازدواج! 




بااین وضعیتی که قیمت گاو و گوسفند پیداکرده... 
تا چند وقت دیگه جلوی پای عروس وداماد " تن ماهی " باز میکنن! 





پیرزنه با دخترجوونش میرن دکتر 
دکتر: برواتاق کناری لباستو درار برامعاینه 
دخترجوان:مریض مادربزرگمه! 
دکتر: آها،پس مادرجان دهنتوبازکن بگو آآآآآ 






علت تنهایی من:پسرای زشت رو دوس ندارم!پسرای خوشگل هم منو دوست ندارن خوب چیکار کنم من 




ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﻧﯿﻤﺮﻭ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻭ ﺍﺯ بقیه 
ﻣﯿﭙﺮﺳﯽ ﺷﻤﺎﻫﺎ ﻫﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﯾﻦ؟؟؟؟ 
ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﻦ ﯾﮑﯽ ﺩﻭ ﻟﻘﻤﻪ ﺑﺎﻫﺎﺕ 
ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ... 
ﺍﺯ همون ﺑﺘﺮﺳﯿﻦ " ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺗﺮﺳﻨﺎﮐﯿﻪ 
ﻫﻤﺸﻮ همون ﻣﯿﺨوﺭﻩ. 




به دوست دخترم گفتم بیا خونمون واسه دانشگاه ازاد انتخاب رشته کنم...
.
.
.
.
.
.
بهم گفت نه مرسی
 هنوز جای سراسری درد میکنه 😶
مگه انتخاب رشته درد داره؟!😐😐