جمله های سنگین جدید

نکافان





دیگر بوی آدمیزاد نمی دهی

گرگ ها هم برای خوردنت ناز می کنند …



خــِـــــــرَد  تا به زنـــــان میرسد…

نامش میشود مـــَــــــکـــر …

و مــَــکر ، تا به مـــــــردان میرسد…

نامش میشود عـــَـقــــــــل…





از اسب که بیفتی

اسیر سرزنش خاک می شوی

سقوط آزاد  ممکن نیست …





خودم پراندمت نازنین!

وقتی با حرف هایم بهت بال دادم

حالا رنگ آسمانه ای دیگر را به رخم من می کشی؟...




به نظر من همون طور که واسه خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی اسم گذاشتند

باید برای جو گرفتگی بعضی از دوستانم هم یه اسمی میذاشتن!...





جمله های سنگین جدید




دلم می خواد برم پیش دکتر!

بگم لطف کنید اون بخش مغزم که براش حرف بقیه مهمه رو در بیارین...




آدامسمو با اون همه شیک بودنش بعد نیم ساعت زیر کفشم له میکنم

تو که جای خود داری...




اینکه می گویند : ادعایی نیست

خودش کم ادعایی نیست …






به بعضیا وقتی همش بگی چشم

کم کم دل میزنی میشی پشم!...





جمله های سنگین جدید




ﺍﺯ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺗﻮ

ﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﻪ ﻫﺮ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻭﻗﻒ ﺑﯽ ﻭﻗﻔﻪ ﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻣﺒﺎﺵ

ﮐﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﯼ...






سخت ترین کار دنیا بحث کردن با کسیه که

به خودش قول داده به هیچ وجه نفهمه!...





آنان که به سرمستی ما طعنه زنانند

بگذار بمانند به خماری که ز ما هیچ ندانند...




اون با یارش من با یادش

نه عمو اون با یارش من با رفیق فابش...



به بعضیآ بآس گفت :

تو از همه خوشت میاد منم یکیش

من از همه بدم میاد توام یکیش...




جمله های سنگین جدید




غصه هایت را با  قاف بنویس که هرگز باورشان نکنی

انگار فقط  قصه است و بس …



گفتی : تو دلم اول اخر خودتی

از هر چی دارم بهتر خودتی

خندیدم زیر لب مکرر گفتم

شاهزاده قصه های من خر خودتی...




جمله های سنگین جدید





رفیق الکی تریپ طرف داری نگیر جان من!

ﻣﺎ ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﺸﺖ ﻫﻤﯿم...



جمله های سنگین جدید