جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95

جوک های جدید خنده دار توپ



لحظاتی قبل صلاحیت بنده هم تایید شد

.
.
.
.
.
.
.
برای خانه تکانی شب عید

جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95

جوک های جدید خنده دار توپ



برنامه ریزی که خانوادم برای 45 تومن یارانم میکشن
.
.
.
.
بابک زنجانی با 3000 میلیارد تومان پولش نمیتونه



جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95



یه نصیحت به بچه پولدارا...
قبل اینکه با پولای باباتون پز بدید



جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95


یه نگاه بندازید ببینید باباتونم میتونه با شما پز بده یا نه؟!

والا با این پولاشون... :|




جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95




یه جور میگن ایران از المپیک جا موند انگا قرار بود قهرمان بشه، ایران بزرگترین افتخار فوتبالی دهه اخیرش پنالتی بود که جلو آرژانتین نگرفتن براش.



جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95



رفتم دکتر واسم شیاف نوشته ، میگم نمیخوام
میگه بذار خوشت میاد ...

مرتیکه بیشعور




جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95



از معلم مون سوال کردیم که بهترین کادو واسه کسی که نمیدونیم چی دوست داره چیه???¿
گفت: پول
یه دفعه دوستم از او طرف کلاس داد زد پول گروووونه 0_0
:||||||||||||||
ای خدا یه عقلی به این بچه های کلاس ما عطا فرما
حالا همه با هم: آمین


جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95



انسان ها تنها موجودات روی زمین هستند که ادعا می کنند خدایی هست
ولی تنها جاندارانی هستند که رفتارشون طوریه که انگار خدایی وجود نداره...



جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95



من معتقدم دختران شاد زیباترین دخترانند...

آدری هیپبورن



جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95




دختران عزیز قبل از رفتن به خونه شوهر به آرزوهاتون برسید.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شوهر که غول چراغ جادو نیست که...



جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95



آقا داشتم تو دیکشنری های انلاین دنبال ترجمه کلمه کف پوش به انگلیسی میگشتم ولی هیچی پیدا نمی شد منم اعصابم خرد شده بود که یهودیدم...
.............................................................................................
زیر ترجه او کلمه نوشته : اگه مایل هستید چیزی به ترجمه اضافه کنین کلیک کنین. منم از اون فکر های شیطانی زد به سرم رفتم اونجا نوشتم خاک تو سرت :-)))))
.
.
.
هیچی دیگه از اون به بعد هرچی میزدم کف پوش میومد خاک توسرت:-)))
.
.
.
.
.
.
.
پیشنهاد میکنم شماهم امتحان کنین . آدم سبک میشه واقعا:-))))




جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95



توی کره با اینکه علاوه بر خانوما آقایون 70 درصد آقایون هم آرایش میکنن ولی بازم رتبشون توی مصرف مواد آرایشی کلی از ما کم تره !




جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95




جا داره از خانوم های ایرانی تشکّر کنیم بابت اینکه این همه سال ما رو اول کردن !
سپاس گرازیم :|



جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95




۞۩ஜخدایا پناهم باش.که جز پناه تو پناهی نمیخواهمஜ۩۞


اعتراف میکنم من شیرجه زدن رو بجای این که در استخر یاد بگیرم



جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95




از اونجا یاد گرفتم که
وقتی رو سر عروس و داماد پول میریختن



جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95



یه بستنی هم بود اسمش عروسکی بود..

رو جلدشم یه عروسک چوبی بود اتفاقا..

ولی بازش که میکردی.. یه گودزیلای دو سر کج شده ی لوچ بود!



جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95



رفتم طبی فروشی توکفشی بگیرم بعد اجازه گرفتم ازش و تستش کردم ببینم اندازست یا نه ...
موقع رفتن فروشنده یه نگاه عمیقی بهم کرد و
.
.
.
.
یه بوگیر پا اشانتیون بهم داد
... بی شعور



جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95




یه روز دخترخالم به زنداییم که بارداره گفت:
دخترخالم:چرا تو شکمت بزرگه؟
زنداییم:چون من یه بچه تو شکمم دارم
دخترخالم:بچه ی خوبیه؟
زنداییم:اره بچه خیلی خوبیه
دخترخالم:پس واسه چی خوردیش؟؟!!!
زنداییم:@-@
من:Olo



جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95



یکی از فامیلامون فامیلیش "قطبی" هست، هرکاری کردم اسم بچشو بذاره خرس، نذاشت.

بی ذوق.!!!!!


جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95



الان حتی اگه من برم سوریه با داعش جنگ کنم اونجا یه نخ سیگار بکشم
.
.
.
.
.
.
.
.
.

یکی از آشناهامون رو میبینم که داره از روبرو میاد و اتفاقا با بابام خیلی هم صمیمیه



جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95



این رسم زمونه ست که دلمون پیش کسایی گیر میکنه که حتی به ما فکر هم نمیکنن
عجب رسمیه رسم زمونه...!(︶︿︶)


جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95




من کلا فاز این استاید دروس عمومی نمیفهمم من اگه جای اونا بودم هر جلسه میشستم با بچه ها یه فیلم میدیدم اخر ترم هم میگفتم کتاب یه دور بخونن خلاصشو بنویسن چه حوصله ای دارن والااااا


جدیدترین جوک های اسفند 94

جوک جدید 95

جوک های جدید تلگرامی 95