معرفی برترین خودرو های سال ۲۰۱۶

 برترین خودرو های سال ۲۰۱۶

جدیدترین و شیک ترین خودرو ها در سال ۲۰۱۶

معرفی برترین خودرو های سال 2016

معرفی برترین خودرو های سال ۲۰۱۶

 

معرفی بهترین خودروهای سال ۲۰۱۶

این روزها خودروها دیگر تنها وسایلی برای جا به جا کردن نیستند و سعی می کنند تا با ارائه بهترین امکانات ممکن سفر سرنشینان خود را راحت تر و بهتر کنند. به همین خاطر است که شرکت های بزرگ خودرو سازی دائماً در حال تولید محصولاتی هستند که می‌توانند راحتی بیشتری را برای سرنشینان خود به همراه داشته باشند. به همین خاطر است که بسیاری از این شرکت ها قبل از پایان سال جدیدترین مدل های خود را معرفی می کنند تا توجه علاقه مندان را به این محصولات جذب کنند.

 

۲۰۱۶ Honda Civic Type R
در میان خودروهای هاچ بک این مدل از هوندا هم ظاهر زیبایی دارد و هم وعده خودرویی قدرتمند را به علاقه مندان داده است. این مدل قرار است قیمتی برابر با ۴۵ هزار دلار داشته باشد و احتمالآ در اوایل سال ۲۰۱۶ وارد بازار می شود.

 

معرفی برترین خودرو های سال 2016

 

۲۰۱۶ Audi TT Roadster
این خودرو که امسال مراسم رونمایی با شکوهی نیز داشت در میان محصولاتی است که علاقه مندان به خودروهای دو در به شدت در انتظار آن هستند. این محصول به موتوری با توان ۲۳۰ اسب بخار مجهز است و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن نیز تنها ۵٫۶ ثانیه است.قیمت این محصول قرار است از ۴۸ هزار دلار آغاز شود.

 

معرفی برترین خودرو های سال 2016

 

۲۰۱۶ Land Rover Discovery Sport
خودرویی که تلاش می کند تا نام پر افتخار لند روور را حفظ کند این محصول با ۷ صندلی می تواند سرنشینان بسیاری را جا به جا کند و به لطف سیستم خارج از جاده خود برای سفرهای بیابانی و کوهی نیز بسیار مناسب است.

این محصول از موتوری با قدرت ۲۴۰ اسب بخار استفاده می کند و می تواند در عرض ۷٫۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. قیمت پایه این خودرو نیز ۴۸ هزار دلار است.

 

معرفی برترین خودرو های سال 2016

 

۲۰۱۶ BMW M2
خودرویی با ظاهر زیبا و کیفیتی بالا که توسط شرکتی مشهور تولید شده است. این محصول با موتوری توانمند می تواند ۴۰۰ اسب بخار توان تولید کند. این ماشین با قیمت پایه ۶۰ هزار دلار قرار است وارد بازار شود.

 

معرفی برترین خودرو های سال 2016

 

۲۰۱۶ Audi R8
محصول زیبای دیگری از شرکت آئودی که توانسته حتی قبل از ورود مشتریان بسیاری پیدا کند. این وسیله با موتوری بسیار قدرتمند می تواند ۵۴۰ اسب بخار توان تولید کند و در عرض ۳٫۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست یابد. قیمت این محصول قرار است از ۱۵۰ هزار دلار آغاز شود.

 

معرفی برترین خودرو های سال 2016

 

۲۰۱۶ Porsche 911 GT3 RS
پورشه شرکتی است که معمولآ محصولاتش را با کیفیت و قدرت بسیار بالایی تولید می کند . در عوض هزینه بسیاری را هم برای آن ها دریافت می کند. این مدل نیز در میان همین محصولات قرار دارد و با موتور توانمند ۵۰۰ اسب بخاری می تواند در ۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتردر ساعت دست یابد.

قیمت ابتدایی این محصول ۱۳۰ هزار دلار اعلام شده است.

 

معرفی برترین خودرو های سال 2016

 

۲۰۱۶ Ferrari 488 GTB
خودروی جایگزین ۴۵۸ Italia که قرار است در سال آینده وارد بازار شود. این خودرو توانمند با موتوری با ظرفیت ۳٫۹ لیتر و ۶۵۰ اسب بخار توان می تواند در عرض ۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست یابد. این محصول اولین بار در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵ رونمایی شد و قیمت پایه آن نیز ۳۰۰ هزار دلار اعلام شده است.

 

معرفی برترین خودرو های سال 2016

 

۲۰۱۶ Aston Martin Lagonda Taraf
استون مارتین جدیدی که با ظاهر لوکس و مجلسی توانسته توجه افراد بسیاری را جذب کند. این محصول با موتوری ۶ لیتری و ۱۲ سیلندری می تواند  ۵۵۸ اسب بخار توان تولید کند و ۶۰۰ هزار دلار نیز قیمت دارد.

 

معرفی برترین خودرو های سال 2016

 

۲۰۱۶ Acura NSX
یک خودروی کلاسیک دیگر که دوباره قرار است وارد بازار شود. این محصول چندین سال در مراحل تولید بود و بالاخره توانسته به یک اتومبیل کامل تبدیل شود. موتور ۶ سیلندری آن می تواند ۵۵۰ اسب بخار توان تولید کند و آن را به یکی از زیباترین و قدرتمندترین خودروهای بازار تبدیل کرده است.

 

معرفی برترین خودرو های سال 2016

 

۲۰۱۷ Ford GT
محصولی که امسال در نمایشگاه دیترویت معرفی شد و تصمیم دارد با ۶۰۰ اسب بخار توان وارد بازار شود. ظاهر این اتومبیل نسبت به مدل های قبلی تفاوت چندانی نداشته است اما باطن آن به شدت پیشرفت کرده است و می تواند قدرت بسیار بالایی را ارایه دهد.

 

معرفی برترین خودرو های سال 2016