تاریخچه شرکت بادران و شکل گیری برند BUT

شماره ثبت شرکت شبکه بادران گستران

تاریخچه شرکت بادران و شکل گیری برند BUT

تاریخچه شرکت بادران و شکل گیری برند BUT

 درباره بادران :

شرکت شبکه بادران گستران به شماره ثبت ۴۰۸۹۲۶ با نام تجاری شبکه بادران مقدمات کسب مجوز خود از کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای را از سال ۱۳۸۸ آغاز و بعد از طی مراحل قانونی و انجام بررسی های دقیق و اخذ تأییدیه های لازم ، در تاریخ ششم شهریور سال ۱۳۹۰ موفق به دریافت اولین مجوز بازاریابی شبکه ای ایران به شماره ۵۶۸۳۰۸-۴۲ از وزارت صنعت ، معدن و تجارت (مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران) گردید .
موضوع فعالیت شرکت با توجه به اهمیت انرژیهای پاک (باد و خورشید) در زندگی روزمره و افزایش روز افزون استفاده از این انرژیها در کل دنیا و گسترش آن در داخل کشور ، فروش شبکه ای کالاهای مرتبط با انرژیهای نو می باشد . بی شک استفاده بی رویه از منابع فسیلی نه تنها باعث از بین رفتن این منابع می شوند بلکه موجب افزایش هزینه های روزمره زندگی ، ایجاد آلودگی های زیست محیطی و بیماریهای صعب العلاج می گردند . حفظ محیط زیست از وظایف همه ما است و همگی موظف هستیم کره زمین را عاری از آلودگی و پاک به نسل های بعدی بسپاریم ، این یک رسالت بزرگ و جهانی است .

 

******************

تاریخچه شرکت بادران و شکل گیری برند BUT | سایت آچار فرانسه

******************

شکل گیری برند BUT

پس از تاسیس و آغاز به فعالیت شرکت در سال ۱۳۸۸ و اخذ مجوز فعالیت به عنوان اولین شرکت بازاریابی شبکه ای قانونی کشور در شهریور ماه سال ۱۳۹۰ ، موسسین و شورای راهبردی شرکت با نگاهی پیشرو در سال ۱۳۹۱ اقدام به گسترش دامنه فعالیت خود در زمینه مشاوره سلامت ، بهداشت و زیبایی نمودند و با الهام از فلسفه وجودی بادران مبنی بر احترام به پاکی طبیعت ، تعاملی دو جانبه بین انسان و طبیعت را سرلوحه فعالیت و سیاست گذاری های خود قرار دادند .

بر اساس اصول پایه ای حاکم بر « شبکه بادران » ما در تلاشی دو سویه با بهره گیری از انرژی های پاک و ارائه محصولات مرتبط ، به تعهد جهانی خود مبنی بر حفظ و نگهداری طبیعت پاک و سالم پایبند بوده و از سوی دیگر با بهره گیری مسئولانه از طبیعت ، محصولاتی سالم و طبیعی را برای تضمین سلامت جامعه فراهم کرده ایم . رابطه دو جانبه انسان و طبیعت این فرصت را برای همه ما فراهم می کند تا با حفظ و نگهداری از محیط زیست ، امکان برخورداری از نعمتها و منافع موجود در طبیعت را برای روح و جسم خود فراهم نمائیم .

با این دیدگاه در سال ۱۳۹۱ برند BUT پا به عرصه وجود نهاد تا با تحت پوشش قرار دادن برنامه ها و محصولات پیشنهادی « شبکه بادران » در زمینه های بهداشت ، سلامت ، مراقبتهای تخصصی و عمومی برای کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان و همچنین خدمات مُد و زیبایی ، طبیعت را با زندگی روزمره مشتریان خود پیوند دهد .

امروز برند BUT نمادیست برای تجارت جهانی بادران ( Baadraan Universal Trading ) که بر اساس احترام انسان به طبیعت بکر و زیبا شکل گرفته تا به انتظار شما برای دریافت بهترین پیشنهادات طبیعی و تضمین کننده سلامتی ، پاسخ دهد . BUT مجموعه ای کامل از محصولات طبیعی مورد نیاز خانواده را با بهترین کیفیت و موثرترین نتیجه برای پوست ، مو و سلامت شما فراهم نموده و با ارائه مشاوره تخصصی ، بهترین و موثرترین پیشنهاد را به شما ارائه خواهد کرد تا شما از هرگونه سردرگمی و نگرانی در انتخاب آسوده باشید.

************