و باز هم یک بیوگرافی دیگر از یکی از بهترین بازیگر های ایران

سحر قریشی

از :

نکافان



سحر قریشی


نام :سحر

نام خانوادگی : قریشی

تولد : ۱۳۶۶

محل تولد :تهران

سحر قریشی عضو خانواده ی ۴ نفری است.او متولد ۱۳۶۶ است.  همسر او مهران اخوان ذاکری است و تنها ۲۵ سال سن دارد.زندگی مشترک آنها چند سالی است که آغاز شده و روز های خوبی را با هم پشت سر میگذارند . سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است . سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند . برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.



بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید، اولین کار بازیگری وی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود...

سحر قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس درباره نحوه ورودش به تلویزیون گفت: من کار اولم در زمینه بازیگری فیلم سینمایی «لج و لجبازی» به تهیه کنندگی آقای زبر دست بود. در مراحل پایانی این کار بودم که از طریق آقای خیرابی به آقای سهیلی‌زاده معرفی شدم. آقای سهیلی زاده از من دعوت کرد تا برای نقش یلدا که حدود ۳۵۰ نفر کاندید داشت، تست بدهم و خوشبختانه پس از تست مورد قبول واقع شده و برای بازی در این نقش آمدم.



وی با بیان اینکه من بیشتر برایم نقش و فیلمنامه‌ مهم است و سینما و تلویزیون زیاد فرقی ندارد، گفت: یلدا را دوست دارم و با آن ارتباط برقرار کرده‌ام البته خیلی به من شباهت ندارد اما در اتفاقاتی که برایش می‌افتد، خودم را به جای او می‌گذارم و ری اکشن‌ها از طرف خودم بوده است.

سحر قریشی


و اینم از این...
نظر فراموش نشه..