انشا درباره داداش

انشا درباره برادر

انشا درباره برادر

*********

انشا :

برادر داشتن خیلی خوب است. برادر بزرگتر داشتن خیلی خوب تر است. برادر من آدم خوبِ مهربانی است. وقتی بچه بودیم و با مدرسه ی مامان، اردو رفته بودیم دست من را محکم گرفته بود تا در عمق بیست سانتی متری آن جا که آب جمع بود غرق نشوم! برادر من وقتی پسرهای تخس محله با تیرکمان به سرم زدند، زورش نمیرسید به آن ها، دستم را گرفت و در رفتیم، با نهایت  سرعتمان. و تندتند صلوات میفرستاد و آرزو میکرد پسرهای تخس ِ بی ادب بمیرند! برادر من وقتی بابا نبود و دلم خواسته بودش تا تخمه ژاپنی برایم بشکند(چون بلد نیستم تخمه ژاپنی را سالم بشکنم) بعد از دقایقی دستم را باز کرد و یک مشت تخمه مغز شده ی سالم ریخت کف دستم. برادر من سوال های سخت فیزیکم را حل میکرد و من مثبت میگرفتم از معلممان. برادر من وقتی وسایل خودش را به او کادو میدادم از من تشکر میکرد. برادر من خوشبختی ام را کامل کرد چون همسر من، دوست صمیمی برادر من است. برادر من خیلی برادر است
منبع : اس ام اف ۱۳۷۰

***************

جملات زیبا درباره برادر از بزرگان

گاهی اوقات یک برادر حتی بهتر از یک ابرقهرمان است.
مارک براون
☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆
برادران چه موجودات فوق العاده‌ای هستند.
جین آستن
☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆
ما همه مثل برادر به دنیا آمدیم.
ویلیام شکسپیر
☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆
برادر من، نجات دهنده من بود و دوران کودکی من را قابل تحمل کرد.
موریس سنداک
☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆
برادران یکدیگر را در تاریکی تنها نمی‌گذارند.
جولین پر
☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆
شادترین روز زندگی‌ام وقتی بود که من و برادرم از جنگل عبور می‌کردیم و در کنار او کاملاً احساس امنیت می‌کردم
راشل وایز
☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆
برادران لزوماً نباید هر چیزی را به یکدیگر بگویند. آنها می‌توانند در یک اتاق نشسته و با یکدیگر باشند و فقط با یکدیگر کاملا راحت باشند.
لئوناردو دی کاپریو

************

زیباترین متن برادر

در این قسمت شعرهای عاشقانه و جملات کوتاه در وصف برادر را می خوانید.

داداش که داشته باشی…یکی هست که وقتی ناراحتی تنها امیدت اینه که اون باورت داره و منتظر شندن حرفاته
داداش که داشته باشی… یکی هست که با وجود اینکه حرفات تکرارین و همش غر زدنن انکار میکنه و میگه بگو
داداش که داشته باشی… یکی هست خطاهاتو که براش میگی عصبی میشه و رگ غیرتش به جوش میاد
داداش که داشته باشی…یکی هست که اعصاب خوردت رو سر اون خالی میکنی و اون آرومت میکنه
داداش که داشته باشی…یکی هست که لب و لوچه آویزونت رو به لبخند تبدیل میکنه با حرفاش
داداش که داشته باشی…یکی هست وقتی یهو یچی بگه اونم بگه :کیه برم خط خطیش کنم؟؟!!
داداش که داشته باشی… یکی هست بگه رفتارت خوبن ولی گاهی زود قضاوت میکنی
داداش که داشته باشی…یکی هست که همیشه نگرانش باشی نگران خوب بودنش دیر کردنش غیبتش
داداش که داشته باشی…یکی هست که حواسش به تک تک حرفات باشه و تو هم سرتا پا به گوش باشی
داداش که داشته باشی… یکی هست بگه غلط کردی ناراحتی بیخود میکنی ناراحتی ملتففففت؟؟!
توام بگی اره… اونم بگه دِ نشد : مللللتتفففت؟؟ توام جیییغ بزنی بگی اررررهㄟ(ツ)ㄏ
♥♥♥خلاااصه داداش که داشت باشی انگار دنیاااا رو داری♥♥♥

***

اگر خاطرات کودکی ام روی آسمان شب پخش می شد
تو ستاره درخشان آن بودی
برای همه چیز ممنونم برادر عزیزم

***

برادر مثل هر پسری که نزدیک توست، نیست
برادر بهترین دوست است
ممکن است از تو بزرگ تر یا کوچک تر باشد
اما اهمیتی ندارد، او بهترین دوست توست