اصول اساسی پیام رسان ایتا

اصول اساسی پیام رسان ایتا

اصول اساسی پیام رسان ایتا

 

11- من به چه کسانی می‌توانم پیام بفرستم؟

شما می‌توانید به افرادی که شماره آن‌ها را در دفترچه تلفن گوشی‌تان دارید و دارای ایتا هستند، پیام بفرستید.
همچنین می‌توانید یک نام کاربری(username) عمومی برای حساب ایتا خودتان انتخاب کنید. سایر افراد می‌توانند شما را با نام کاربری‌تان جستجو کرده و بیابند و برایتان پیام بفرستند، حتی اگر شماره شما را نداشته باشند.

12- چگونه بفهمم که کدام یک از مخاطبان من ایتا را دارند؟

مخاطبانی که ایتا را داشته باشند در بالای فهرست مخاطبان شما دیده می‌شوند. همچنین آنها دارای عکس هستند(عکس آن‌ها می‌تواند یک تصویر یا حروف اول نام و نام خانوادگی باشد)

13- چگونه می‌توانم دوستانم را به ایتا دعوت کنم؟

در نسخه اندروید، منوی برنامه را باز کنید (انگشتتان را از سمت چپ فهرست چت‌ها به سمت راست بکشید)، گزینه «دوستانتان را دعوت کنید» را انتخاب کنید. سپس برنامه‌ای را که از طریق آن می‌خواهید دعوتنامه‌ها را بفرستید انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید پیوند eitaa.com/username را برای دوستانتان بفرستید. (بجای username نام کاربری خود را بنویسید) در این صورت آنها به راحتی می‌توانند شما را در ایتا بیابند، حتی اگر شماره تلفن شما را نداشته باشند.

14- علامت‌های تیک سبز رنگ به‌چه معنی می‌باشند؟

یک تیک - پیام به ابر ایتا رسیده و این موضوع به آگاهی دوست شما رسانده شده است (البته اگر او در تنظیمات ایتا اجازه اعلان را داده باشد).

دو تیک - پیام خوانده شده است (دوست شما ایتا را اجرا و گفتگو یا پیام را باز کرده است)

15-آیا من می‌توانم زمان «آخرین بار مشاهده شدنم» را پنهان کنم؟

شما می‌توانید در تنظیمات حریم خصوصی و امنیت، انتخاب کنید که چه کسی زمان فعالیت شما را ببیند. به یاد داشته باشید که اگر نمایش زمان فعالیت خود را از برخی یا همه مخاطبان مخفی کنید، متقابلا نمی‌توانید زمان فعالیت آن‌ها را هم ببینید. البته یک مقدار تقریبی از آخرین زمان مشاهده آن‌ها به شما نمایش داده می‌شود.

چهار مقدار تقریبی ممکن وجود دارد:

  • آخرین زمان مشاهده: اخیرا (Last seen recently)— هر چیزی بین ۱ ثانیه و ۲ تا ۳ روز را می‌پوشاند.
  • آخرین زمان مشاهده در یک هفته اخیر (Last seen within a week) — بین ۲ تا ۳ روز و ۷ روز.
  • آخرین زمان مشاهده در یک ماه اخیر (Last seen within a month) – بین ۶ تا ۷ روز و یک ماه.
  • آخرین زمان مشاهده در زمان (Last seen a long time ago) – بیش از یک ماه (به کاربران مسدود شده نیز همیشه این مورد نشان داده می‌شود).