اس ام اس شب بخیر عاشقانه متن تیکه دار پست جدید 94

سرگرمی تفریحی

پست های جدید سنگین اس ام اس جدید 94


خوابی؟ دلم می خواد آروم خوابیده باشی

بی ترس ، بی دلهره ، بی دلتنگی

دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم  دم در وایسم

سرمو بچسبونم به چارچوب نگات کنم

خوب بخوابی گلم خوابای رنگی ببینی

اس ام اس شب بخیر عاشقانه متن تیکه دار پست جدید 94

سرگرمی تفریحی

پست های جدید سنگین اس ام اس جدید 94

مثل یه گنجیشک کوچیک آروم بخواب مهربونم

چشماتو رو هم بذار من اینجا بیدار می مونم

کابوس رو زندون می کنم خواب بد رو می سوزونم

حافظ خواب تو می شیم منو خدای خوب دل

چشم هاتو فردا می بینم خوب بخوابی شبت به خیر

اس ام اس شب بخیر عاشقانه متن تیکه دار پست جدید 94

سرگرمی تفریحی

پست های جدید سنگین اس ام اس جدید 94

ای گل سرخ پاییزم شبت به خیر عزیزم

بوسه به پات می ریزم شبت به خیر عزیزم

وقت لالایی گفتنه تو خوب بخوابی عشق من

عشقو به پات می ریزم شبت به خیر عزیزم

اس ام اس شب بخیر عاشقانه متن تیکه دار پست جدید 94

سرگرمی تفریحی

پست های جدید سنگین اس ام اس جدید 94

لالایی کن بخواب قشنگترین یار

منو از خواب غفلت کردی بیدار

لالایی کن بخواب معنی عشقم

الهی بمونی تو سرنوشتم

لالایی کن شبت به خیر عزیزم

تمام عشقمو به پات می ریزم

اس ام اس شب بخیر عاشقانه متن تیکه دار پست جدید 94

سرگرمی تفریحی

پست های جدید سنگین اس ام اس جدید 94

لالایی لا لا بخواب ای گل نازم

که واسه چشای تو قصه می سازم

لالایی لا لا بخواب ای گل سوسن

همه فرشته ها روتو می بوسن

اس ام اس شب بخیر عاشقانه متن تیکه دار پست جدید 94

سرگرمی تفریحی

پست های جدید سنگین اس ام اس جدید 94

بی تو پیمودن شب ها شدنی نیست

شب های پر از درد که فردا شدنی نیست

گفتم که برایت بفرستم دل خود را

افسوس که چون نامه دلم تا شدنی نیست

اس ام اس شب بخیر عاشقانه متن تیکه دار پست جدید 94

سرگرمی تفریحی

پست های جدید سنگین اس ام اس جدید 94

یک رنگ و بوی تازه از عشق بگیر

پر سوزترین گدازه از عشق بگیر

در هر نفسی که می تپی ای دل

یادت نرود اجازه از عشق بگیر

اس ام اس شب بخیر عاشقانه متن تیکه دار پست جدید 94

سرگرمی تفریحی

پست های جدید سنگین اس ام اس جدید 94

عشق را من در زمین گشتم نبود

در دل صد نازنین گشتم نبود

اس ام اس شب بخیر عاشقانه متن تیکه دار پست جدید 94

سرگرمی تفریحی

پست های جدید سنگین اس ام اس جدید 94

در فصل تگرگ عاشقت میمانم

با ریزش برگ عاشقت میمانم

هر چند تبر به ریشه ام میکوبی

تا لحظه مرگ عاشقت میمانم

اس ام اس شب بخیر عاشقانه متن تیکه دار پست جدید 94

سرگرمی تفریحی

پست های جدید سنگین اس ام اس جدید 94

دلت را خانه ما کن مصفا کردنش با من

به ما درد دل افشا کن ، مداوا کردنش با من

اگر گم کرده ای ای دل کلید استجابت را

بیا یک لحظه با ما باش ، پیدا کردنش با من