پست های جدید 94


من در دنیایی زندگی میکنم که:

.

.

.

.

به آدم عاشق میگن :

.

.

.

کودن و احمق

.

.

.

ولی به ادم هفت خط میگن

.

.

.

مرد زندگی



پست های جدید 94


دنیا جای خطرناکی برای زندگی است.




نه به خاطر مردمان شرور...




بلکه به خاطر کسانی که شرارت ها را میبینند ،




ولی کاری در مقابل آن انجام نمیدهند...



پست های جدید 94



✘ادعـــای رفاقـــت رو اینقــــــــدر همـــہ کــــــردن


                    ♀که 👈جنده👉 شـــده !

هہ...😒😏



پست های جدید 94


گرگم گرگ گرگ هم یک جرم دارد:بی گناهی

یه سلاح دارم:خشمش

یه غم دارم :تنهایی

یه نفرت دارم:خیانت

یه رنگ دارم اونم تاریکی 

انسان عجیبی ام

! کشته میشوم امااسیر نمی شوم...

گرگ...

دوروور من هوا سرد است ....

آهوها با کفتارها می چرخند...

روباه ها قصد فریبم را دارند...

دیگر گرگی وجود ندارد...

باوجود سختی ها وزخم های روی تنم...

من هنوز گرگ مانده ام...

با وجود اینکه آسمان را ابرهای تیره فرا گرفته....

من هنوز به خورشید خیره می شوم...

با وجود اینکه همه چیز بر علیه من است...

ولی من هنوز بر فراز کوه با غرور زوزه میکشم...

ای سرنوشت من..!!!

بدان که طوفان سختی هایت...

آتش وجودم را خاموش نخواهد کرد...

من تا آخر ایستاده ام..



پست های جدید 94