دانلود افزونه فارسی هوش مصنوعی AI Assistant برای المنتور

دانلود افزونه فارسی هوش مصنوعی AI Assistant برای المنتور

 

 

دانلود مستقیم از سایت آچار فرانسه

 

 

 

 

افزونه AI Assistant یک پلاگین تولید کننده محتوا با هوش مصنوعی برای صفحه ساز المنتور است که از OpenAI API برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا و منحصر به فرد به همراه تصاویر هوش مصنوعی استفاده می کند. در واقع؛ AI Assistant از همان فناوری که Chat GPT برای تولید محتوا استفاده می کند، بهره مند است. با استفاده از این ابزار دستیار هوش مصنوعی المنتور می توانید به سادگی محتوای جذاب و یونیک شده را برای وب سایت، وبلاگ یا دیگر پلتفرم های دیجیتال خود ایجاد و خیلی سریع رتبه خود را ارتقاء دهید

دانلود افزونه فارسی هوش مصنوعی AI Assistant برای المنتور

امکانات افزونه دستیار هوش مصنوعی برای المنتور

همانطور که می‌دانید در چند سال اخیر، هوش مصنوعی پیشرفت های شگفت انگیزی در بسیاری از حوزه‌ها داشته و در این میان طرفداران فراوانی را به سمت استفاده از این فناوری نوین سوق داده است. پس از معرفی ChatGPT از سوی شرکت OpenAI طولی نکشید که استفاده از آن با سرعت شگفت انگیزی فراگیر شد و اکنون در بسیاری از حوزه‌های تکنولوژی از جمله تولید محتوا برای وبسایت‌ها نیز از کاربرد آن نمی‌توان گذشت. وردپرس هم با سازگاری با این تکنولوژی روز و با تولید انواع افزونه هوش مصنوعی کمک زیادی در خودکار کردن فرایندهای مختلف طراحی سایت کرده است.

افزونه AI Assistant for Elementor یک افزودنی المنتور است که ضمن سازگاری با هاست های ایرانی و خارجی بدون نیاز به API از وبسایت  OpenAI، خدماتی مانند تولید محتوای متنی، تولید کدهای html و تولید کدهای دلخواه به زبان های مختلف برنامه نویسی را در کمتر از 30 ثانیه در اختیار شما قرار می دهد.

شایان ذکر است که این محصول برای تولید تصاویر نیازمند API اختصاصی است.

برای دسترسی به قابلیت های افزونه دستیار هوش مصنوعی المنتور، کافیست از المان های تاثیر پذیر از این افزونه در المنتور استفاده کنید. از جمله این المان ها که می توانید با کشیدن و رها کردن آن ها به صفحه خود به دستار هوش مصنوعی المنتور دسترسی داشته باشید عبارتند از:

  • المان سربرگ

با کشیدن و رها کردن این المان به درون صفحه می توانید با کمک هوش مصنوعی عنوان دلخواه مدنظر خود را با وارد کردن چند کلید واژه، دریافت نمایید.

  • المان ویرایشگر متن

این المان را می‌توان پرکاربردترین المان صفحه‌ساز المنتور دانست که محتوای متنی را در وبسایت شما نمایش می‌دهد. پس از رها کردن این المان به درون صفحه قادر خواهید بود تا به کمک افزونه دستیار هوش مصنوعی المنتور، تنها با وارد کردن عنوان مناسب و چند کلیدواژه مرتبط، متن دلخواه خود را با لحن و سبک مدنظر خود تحویل بگیرید.

 

دانلود افزونه فارسی هوش مصنوعی AI Assistant برای المنتور دانلود افزونه فارسی هوش مصنوعی AI Assistant برای المنتور دانلود افزونه فارسی هوش مصنوعی AI Assistant برای المنتور دانلود افزونه فارسی هوش مصنوعی AI Assistant برای المنتور

افزونه دستیار هوش مصنوعی المنتور AI Assistant یک پلاگین کاربردی و پیشرفته وردپرس است که به شما کمک می کند تا محتوای با کیفیت بالا و منحصر به فرد برای کسب و کار خود تولید کنید. پس از فعال ‌سازی افزونه در سایت، می ‌توانید تنها با کشیدن و رها کردن المان مربوط به افزونه، اقدام به تولید محتوا در بخش های مختلف سایت خود نمائید. در واقع این افزونه به شما این امکان را می دهد تا از هوش مصنوعی برای تولید متن و تصویر بر اساس درخواست، کلمات کلیدی، سبک نوشتن، لحن نوشتن و زبان مورد نظر خود استفاده کنید. تصاویر بر اساس درخواست شما، سبک تصویر و اندازه انتخاب شده توسط شما تولید می شوند.