جوک های 94 
جوک های 18+


امروز بعد از مدتها رفتم و لاینمو باز کنم
پیغام اومد:

باز نمیشه...
گمشو برو پیش تلگرام جونت!!!

جَلّل خالق!!!
مگه داریم؟!!!
مگه میشه؟!!






استقبال ﺯﻧﺎﻥ ﺭﻭﺳﺘﺎیی ﺍﺯ ﻫﻤﺴﺮﺍﻥ ﭼﻮﭘﺎﻧﺸﺎﻥ ...
ﭘﺴﺮﻡ ﺻﺪﺍﻯ ﺳﮓ ﻣﻴﺎﺩ ﺑﺒﻴﻦ ﺑﺎﺑﺎﺗﻪ؟!!!







همه یکیرو دارن که از تنهایی درشون میارن...
منم یه کیرو دارم
تو تنهایی درش میارم...

"خارشو گ ا ی ی د م" عجب جمله ای گفتم...!!!!






ﮐﺸﺎﻭﺭﺯﯼ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﭘﺎﺷﯿﺪﻥ ﺑﺬﺭ ﺑﻮﺩ، ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪﯼ ﻣﻐﺮﻭﺭﯼ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺭﺳﯿﺪ ﻭﺑﺎ ﺗﮑﺒﺮ ﮔﻔﺖ:
.
.
.
ﺑﮑﺎﺭ ؛
.
.
.
ﺑﮑﺎﺭ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺗﻮ ﮐﺎﺷﺘﻦ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﺯ ﻣﺎ ﺧﻮﺭﺩﻥ !
.
.
.
ﮐﺸﺎﻭﺭﺯ با صورت آفتاب سوخته و چشمانى خسته ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ: ﺩﺍﺭﻡ ﯾﻮﻧﺠﻪ ﻣﯿﮑﺎﺭﻡ "ک ی ر م" تو اون عینک دودیه زنونت!!!








مورد داشتیم عاقد سر سفره عقد تا گفته : دوشیزه پاکدامن...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دوستای عروس از شدت خنده ریدن!!!






امروز دوست دخترم زنگ زد گفت هرچی بینمون بود تموم شد میخام بات کات کنم...هول شدم گفتم من ازت حاملم...!!!
.
.
.
.
پشت تلفن خندید و گفت الهی قربونت برم ک اینقدر با نمکی..بات میمونم...غروبم بیا ممه بخور...

کلید اسرار..این قسمت( پاداش ک س خ و ل ی)







زن : سلام
طوطی : علیک آبجی
زن : چه طوطی مودبی
طوطی : نوکرتیم
زن : میگما طوطی اگه یه روز با یه مرد بیام خونه چی میگی ؟
طوطی : میگم خرابی
زنه به پرنده فروشه گفت آقا این طوطی چقد بی ادبه
پرنده فروشه گفت خانم ببخشین یه ماه بهم مهلت بده درستش میکنم
1ماه بعد زنه واسه بردنه طوطی میاد
زن : میگما طوطی اگه یه روز با یه مرد بیام خونه چی میگی ؟
طوطی : میگم شوهرته
زن : آفرین طوطی با ادب حالا اگه با دونفر بیام چی میگی ؟
طوطی : میگم شوهر و داداشته
زن : آفرین طوطی خوشگلم حالا اگه باسه نفر بیام چی میگی ؟
طوطی : میگم شوهر و داداشته و برادرشوهرت
زن : آفرین طوطی عزیزم حالا اگه با چهار نفر بیام چی میگی ؟
طوطی بلند داد میزنه اوستا یه ماهه میگم این "ج ن د س"، میگی تو کارنداشته باش!!!







پیغام گیره مکارم:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حرام است بفرمایید!!!!!!








چیزی که من از برنامه ماه عسل فهمیدم اینه که
.
.
.
.
.
.
.
.
.
انقدریکه احسان علیخانی کتو شلوار داره
من شرت ندارم!!!!!والا !!!








آرایش چیست؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
لایه ای بتونی و ضخیم که ««سکینه »»را تبدیل به ««پارمیدا »»میکند...!!!








ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ



ﺗﻮ ﺑﺎﻧﮏ ﮔﻮﺷﯿﻤﻮ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭﻡ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺑﺰﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﭘﻮﻝ ﺗﻮ ﺣﺴﺎﺏ ﻧﯿﺲ ?



ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ 900 ﻣﻠﯿﻮﻥ ﺗﺎ ﻇﻬﺮ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺟﻮﺭ ﮐﻨﯽ؟؟؟؟



ﺑﻌﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺩﺍﺭﻥ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﮔﻮﺷﯿﻮ ﻗﻄﻊ ﮐﻨﻢ ﺑﺰﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﺟﯿﺐ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﮐُﺮﺩﯾﻢ ﺍﺯ ﺑﺎﻧﮏ



ﺑﯿﺎﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺳﻮﺍﺭﻩ ﻣﻮﺗﻮﺭﻡ ﺑﺸﻢ ﺑﺎ ﺩﻧﺪﻩ ﯾﮏ ﺑﺮﻡ ﺗﻮ ﺍﻓﻖ ﻣﺤﻮ ﺑﺸﻢ۰۰۰







یه کـــــــــم طولانیــــــه اما قشنـــــــگه 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"ک ی ر م و"  میگـــــــــم...!!!!!








دو نفر با هم میرن شکار...
یه شیر بهشون حمله می کنه اولی یه تیر می زنه میخوره به تخم شیره!
یکی دیگه میزنه میخوره به "ک ی ر " شیره!
دومی میگه:
"ما د ر ج ن د ه" بکشش!
بزن به قلبش میخواد مارو بخوره...
"خ ا رک س ت ه" که نمیخواد مارو بکنه..!!!!!