دانلود اهنگ امیر ای جی aj دیس جواد یاکوزا به نام یالغوزا

دانلود اهنگ های امیر aj

دانلود اهنگ دیس جواد یاکوزا

download new song amir a.j called yalghoza

دانلود اهنگ امیر ای جی یالغوزا اذر 94





دانلود اهنگ جدید


دانلود اهنگ امیر ای جی aj دیس جواد یاکوزا به نام یالغوزا

دانلود اهنگ های امیر aj

دانلود اهنگ دیس جواد یاکوزا

download new song amir a.j called yalghoza

دانلود اهنگ امیر ای جی یالغوزا اذر 94


متن موزیک دیس جواد یاکوزا :


تکست اهنگ امیر ای جی بنام جواد یالغوزا                                                    
 تو شماره کیو گرفتی؟؟من؟؟شماره تورو گرفتم دیگه دارم باهات حرف میزنم
شماره عممو گرفتم دارم باهات حرف میزنم... خب میدونم شماره منو گرفتی من کی هستم؟؟
تو کی هستی؟تو کی هستی واقعا کی هستی؟؟


You forced to listen to
the individual, the metaphysical
The Mac Mitten rhyme ritual
Heterosexual
Syllables, they sound
complex to you
Line's perplexin'you
put a hex on you
Snap that neck on you
Murder you, boil you
We keep a white boy or two
Let my man grab the mike
You'll see how Bunny DNA do


اومده ای جی قاتل سبک گنگ

میترکونم تورو من با جنگ نرم

بهتره بری و بزنی حشیشو بنگ

تا که شعر بگمو بکنه مخت هنگ

بابا دمم گرم میری تو رسم حاشیه

بهم میگی ای جی بسه قافیه

باحال خوندی دادا کارت عالیه

به منم یاد بده اخه سبک شاخیه


همه باهم بگین جواد یالغوزا
همه دستا بالا نکا مافاکا
همه باهم بگین جواد یالغوزا
همه دستا بالا نکا مافاکا

همه باهم بگین جواد یالغوزا
همه دستا بالا نکا مافاکا
همه باهم بگین جواد یالغوزا
همه دستا بالا نکا مافاکا


رسم طرز قافیه میبینی خیلی عالیه

رپ میکنی و رد میدی اومدم تو ثانیه

میخونم من اینجا و یه طوری من میشکافم

میخوای بدونی که چطوریه رسم قافیم

پس اینو بدون که من بچه نکام

میترکونم تورو توی سطح ایران

قیافت نمیخوره به یه بیت شعرام

انتشار قضیه هم پخش میشه تا تهران

راستی بگم اینو نسخی تو نکا

گنگ و بنگ و یه شات الکل و سیگار

مد شده یه جوری بیداد میکنه

درتون میذاره بعدم پیف پاف میکنه

میفاسولاسیو خوب یاد بگیر انقد ک...شر نباف برو ابیات بچین اه

شل کن انقده سفت نگیر زندگیم مثه یه گنگستر کلت به جیب

 

همه باهم بگین جواد یالغوزا
همه دستا بالا نکا مافاکا
همه باهم بگین جواد یالغوزا
همه دستا بالا نکا مافاکا

همه باهم بگین جواد یالغوزا
همه دستا بالا نکا مافاکا
همه باهم بگین جواد یالغوزا
همه دستا بالا نکا مافاکا


من هرکیو بخوام دیس میکنمو

اونا همه شلواراشونو خیس میکننو

ازسر تا پا بدنو ریس میکننو

بعد ووید میزننو تاکه شعر بگن

ولی همش ک...شر میگن اه

من طرز فکرم هیچوقت عوض نمیشه برا درس و مشقم هیچوقت تلف نمیشه

هیچ کیفی بابا مثله علف نمیشه میگه بکش بالا ذهنت فلج نمیشه

وست کست ای جی که برنده میشه یالغوز تورو چه به سبک گرندو نیچه

انقد ک..س میگی همه شدن سر گیجه خوب Text بنویس واسه 3 نسله دیگه

.


دانلود اهنگ امیر ای جی aj دیس جواد یاکوزا به نام یالغوزا

دانلود اهنگ های امیر aj

دانلود اهنگ دیس جواد یاکوزا

download new song amir a.j called yalghoza

دانلود اهنگ امیر ای جی یالغوزا اذر 94

.

.

بابا میگم چرا نمیای اصن اینوری؟؟؟خب؟؟حالا بیام چیکارت کنم تو اینو بگو
مگه قراره کاریم بکنی؟؟بیا دوتا انگشت بندازیم تو ک..نت برو دیگه




دانلود اهنگ امیر ای جی aj دیس جواد یاکوزا به نام یالغوزا

دانلود اهنگ های امیر aj

دانلود اهنگ دیس جواد یاکوزا

download new song amir a.j called yalghoza

دانلود اهنگ امیر ای جی یالغوزا اذر 94