عاشقانه های من


به سلامتی عشقی که . . .


وقتی میبینتت اول پیشونیتو میبوسه

و سرتو میذاره رو سینش


وقتی حسودی میکنی....

بغلت میکنه و میگه:

من فقط مال توام دیوونه

پس خیالت راحت چون تصاحبم کردی


وقتی غر میزنی...


فقط و فقط به چشمات خیره میشه و

دم نمیزنه....

تا خودتو خالی کنی 


وقتی از دستت ناراحته به روت نمیاره تو خودش میریزه

تا غمشو نبینی 


وقتی دستاشو میگیری چند لحظه یه بار دستاتو فشار میده

که بفهمی حواسش بهت هست 


حتی وقتی که کمرنگه همیشه یه جورایی حواسش بهت هست

و همش تو فکر و ذکرته 


کسی که کنارش آرومی...

کسی که کنارت آرومه

کسی که دوست داره... 

کسی که دوسش داری


عـــــــــــــشـــــــــق یعنیٰ....

مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن...

با تـــــــــــــــــــــــــــــو

خــــــــــــــــــوبــــــم

هیچکسم جز تـــــــــــــــــــو نمیخوام..



مرنبط :


  1. عاشقانه های من برای تـــو

    paeezaneman.blogfa.com/
    Translate this page
    عاشقانه های من برای تـــو - با احتیاط به تاریکخانه ام قدم بگذارید مبادا خرده های شکسته احساسم پای دلتان را بخراشد.....

    • Image result for ‫عاشقانه های من‬‎
    • Image result for ‫عاشقانه های من‬‎
    • Image result for ‫عاشقانه های من‬‎
    • Image result for ‫عاشقانه های من‬‎
    • Image result for ‫عاشقانه های من‬‎
    • Image result for ‫عاشقانه های من‬‎
    More images for عاشقانه های من

  2. عاشقانه های من برای تو

    www.onlymyloveforyou.blogfa.com/
    Translate this page
    سلام دوستای خوبم این وب و به افتخار عشقم محمد ساختم.... غریبه نیس پسر عمومه فقط دعا کنین به هم برسیم... راستی اگه نظرفراموش بشه میکشمتونااااااا!!!!!!!!!!!! پس بی ...
  3. من وتو ...عاشقانه های

    mari1357.persianblog.ir/
    Translate this page
    چند سال پیش تو یه ماه خوب خدا یعنی اردیبهشت من و اقای مهربون قصه زندگی من باهم زندگی سرشار از عشقمون رو شروع کردیم.الان هم که 9 سال از شروع یکی شدنمون میگذره هر ...
  4. عاشقانه های من

    www.tanham488.blogfa.com/
    Translate this page
    عاشقانه های من - تموم زندگیمی. ... love love. [ سه شنبه بیست و نهم مرداد 1392 ] [ 21:17 ] [ عاشق ] [ 326 نظر ]. خنده...... به سلامتی دختری که خنده .شوخی ها و لوس بازی هاش.
  5. ღ عـــاشـــقانــه هــای مــــن ღ

    shabashaghi.blogfa.com/
    Translate this page
    با سلام به همه ی دوستان عزیز ممنونم که به وبم سرزدید، این وبلاگ به روز است . از دیگر قسمت های آن بازدید کنید. ( این وب مخاطب خاص ندارد ... همه این سخنان برآمده از دلــ ـــه)
  6. چـــِـــرک نویس هـاے منـــ

    aquarius.blogfa.com/
    Translate this page
    Apr 9, 2015 - آنقدر که ترس از دوست داشته شدن را با جراحی های پلاستیک تاخت زدند ،. و ترس از تنها نشدن را با بچه دار شدن و ...و ... و... . عشق ورزیدن و عاشق کردن هنر ...
  7. عاشقانه های من برای تو

    samira85reza.blogfa.com/
    Translate this page
    عاشقانه های من برای تو - برای تو می نویسم که وجودم به وجودت وابسته است پس باش تا باشم - عاشقانه های منبرای تو.
  8. عاشقانه های من بدون تو............... - Blogfa

    rainyi.blogfa.com/
    Translate this page
    عاشقانه های من بدون تو............... - وقتی قسمتم نمیشه دست گرمتو بگیرم/دیگه چاره ای نمونده که یه گوشه ای بمیرم ...
  9. عاشقانه های کاغذی من...

    sommeryjekt.blogfa.com/
    Translate this page
    آتلیه حرفه ای فرناز - مجموعه ای از ترفندهای عکاسی،ژست ها، فن ها و بک گراند ها، نورپردازی ،دوربین های بروز دنیا،
    1. عاشقانه های من و تو

      l-like-love.mihanblog.com/
      Translate this page
      عاشقانه های من و تو♥. اشک ها قطره نیستند بلکه کلماتى هستند که مى افتند فقط بخاطر اینکه پیدا نمیکنند کسى را که معنى این کلمات را بفهمد … برچسب ها: جملات ...
    2. عــــــــــاشــــــقانـــه هـــای مــــن

      nafasha.blogfa.com/
      Translate this page
      عــــــــــاشــــــقانـــه هـــای مــــن - حــــال ادم خـــــرابـــــ...پـــرســیـــدن نـــدارد...امــا....دســـتهــایـــش گرفـــتــن دارد...
    3. عاشقانه های من و تو ღ

      bahare93.blogfa.com/
      Translate this page
      هرچه جز یاد تو را با خاک یکسان می‌کند. با من از این هم دلت بی‌اعتناتر خواست، باش! موج را برخورد صخره کِی پشیمان می‌کند؟ مثل مادر، عاشق از روز ازل حسرت‌کِش است.
    4. ‏عاشقانه های ‏من وتو

      afgold.blogfa.com/
      Translate this page
      عاشقانه های ‏من وتو - عاشقانه های ما. ... برای زندگی با نامت ؛ برای نجواهای عاشقانه در گوش ات ، از هیچ کسی اجازه نمی گیرم ؛. نوشته شده در دوشنبه سی و یکم فروردین ...
    5. غمکده ی ارکیـــــــــــــــــــــــــده

      shabrangma.blogfa.com/
      Translate this page
      من اصلا دلـــتنگ تو نـــیستم! ... تا وقتی خواســـت گزارش اشک های مرا بکند. .... برچسب‌ها: دلتنگی, اصلا هم اینطور نیست, متن عاشقانه, متن غمگین, متن رمانتیک.
    6. عاشقانه های من

      asheghanehaysudabeh.persianblog.ir/
      Translate this page
      عاشقانه های من. مطلب کوتاه. نمی بخشمت .... بخاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی .... بخاطر تمام غمهایی که بر صورتم نشاندی .... نمی بخشمت .... بخاطر دلی که برایم ...
    7. عاشقانه های من ...

      sokotekohne1372.blogfa.com/
      Translate this page
      مخاطب عاشقانه های من...؟؟!! زن نبوده ای که بدانی دستهای مردانه ات که در دستم باشد،. حکم تمام دنیا را برایم دارد...!!! من عاشق مردی شده ام که در روزهای بارانی. برای دلم چتر ...
    8. عــــــاشقانــــــه هــــای مـــــن

      razavim.blogfa.com/
      Translate this page
      من میروم ...... باور کن میروم .... اما ... دلم برای بجهنم گفتن هایت تنگ میشود !!!! نگاره: ‏زخم هایم به طعنه میگویند: دوستانت چقدر با نمک اند!‏. برچسب‌ها: عاشقانه های من, ...
    9. عـاشقـانــــــــــــه هـای مـــــــــــن

      saeedsms.blogfa.com/
      Translate this page
      عـاشقـانــــــــــــه هـای مـــــــــــن - خـدایـا چنـان کـن سـرانجــام کـار ♥ ♥ ♥ تــو خشنــود بـاشـی و مــا رستــگار.
    10. عاشقانه های من و سعید جلیلی..

      jalili-saeed.blogfa.com/
      Translate this page
      عاشقانه های من و سعید جلیلی.. - دل که آشفته روی تو نباشد دل نیست.. - عاشقانه های من و سعید جلیلی..
      1. عاشقانه های من برای عشقم

        saeede-melika.blogfa.com/
        Translate this page
        سلام به همتون دوستای گلم..... ببخشید بابت این چند وقت......مرسی که بهم سرزدین.....ولی من متاسفانه نمیتونم بهتون سر بزنم. به خاطر یه مشکلی چند وقت نیستم.....شما هم ...
      2. عاشقانه های من

        nafas-hamed.blogfa.com/
        Translate this page
        عاشقانه های من - - عاشقانه های من.
      3. عاشقانه های من

        arcana-alone.blogfa.com/
        Translate this page
        عاشقانه های من - اینجا دخترے به تنهایے مے نشیند و به افق مےنگرد هیچ کس در این حوالے لیاقت ... برچسب‌ها: قول تنهایی, غم, عاشقانه ... نه جون من برا چی اومدی پایین ؟
      4. عاشقانه های من

        p4rin4m.blogfa.com/
        Translate this page
        عاشقانه های من - منتظر یه معجزم خدایا. ... اینجا فضاش یه طوریه که دلم میخواد تمام عاشقانه هایی رو که هیچوقت برات. شاید نگفتمو بگم درسته همیشه به روت نیاوردم چقد ...
      5. عاشقانه های من برای همسرم لیلی جان

        sevgolomleyli74.avablog.ir/
        Translate this page
        しѺ√乇♥ لیلی منیم جانیمدی ♥ しѺ√乇 - عاشقانه های من برای همسرم لیلی جان.
      6. عاشقانه های من

        asheghanehayeman133.blogfa.com/
        Translate this page
        خـیلی سـخـته وقــتی داری پـست عاشــقانه مـیذاری از خـیسی کلـیدای کیـبوردت بفـهمی داری گــریـه میـکنی واسـه شـما هـم پـیش اومــده ؟؟؟ پنجشنبه سوم بهمن 1392| 20:25 ...
      7. عاشقانه های من با تو - آپارات

        www.aparat.com/v/98rSv/عاشقانه_های_من_با_تو
        Translate this page
        Jan 14, 2015 - عاشقانه های من با تو (amt) شعر از: "شبنم جوری" با صدای " آرش افشار "Music: Burak Canzer_ وبلاگ ما : http://asheganehayemanbato.b.
      8. عاشقــــانه های من و خــــــــــــدا

        fatima-alone.blogfa.com/
        Translate this page
        دنـبــــــال مخــــــاطب خـــــاص نوشــــــــــــته هایمــــــ نبــــــــاش ... عــــــــــــاشقــــــانه هــــــای من , فــــقط بــــــرای رونــــــــوشت. شعـــــــــــرهــــــای ســـــــرنوشـــــتم با ...
      9. عاشقانه های من

        avayeshgh.blogfa.com/
        Translate this page
        عاشقانه های من - به نام خدایی که هیچوقت استرس از دست دادنشو ندارم.
      10. عاشقانه های من برای تو - بلاگ اسکای

        sarzamine-yakhi.blogsky.com/
        Translate this page
        ღ ஜღ عاشقانه های من برای توღ ஜღ - پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته یمن است که از چشمانم بیرون میریزند... - ღ ஜღ عاشقانه های من ...