اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

اهنگ مخصوص این پست :


 

بهترین حس دنیا این که :

بفهمی بلایی رو که سرت اورده !!

حالا سر خودش اومده...

خدایا دمت گرم..

خاصصصص (z)

 

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

نگرانم!

برای روزهایی که می آیند

تا از تو تاوان بگیرند و تو را مجازات کنند!

 

نگرانم!

برای پشیمانی ات، زمانی که هیچ سودی ندارد!

نگرانم!

برای عذاب وجدانت، که تو را به دار می کشد وُ می کُشد!

روزگاری رنج تو رنجم بود

اما روزها خواهند گذشت…

و تو

آری تو

آنچه را به من بخشیدی

از دست دیگری باز پس خواهی گرفت!

و آنچه که من به تو بخشیدم، هیچگاه نخواهی یافت!

از ته قلبم به (z)

 

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

هر شب پتروس شهر من خواب است

وقتی چشمانم چکه می کنند…

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

چه کلمه مظلومی است قسمت

همه نامردی ها

را به عهده میگیرد

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

از نظر انسان ها سگ ها حیواناتی مفید و با وفا هستند

اما از نظر گرگ ها

سگ ها گرگ هایی هستند که تن به بردگی داده اند

تا در آسایش و رفاه زندگی کنند

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

یک روز…

حسرت خواهی خورد…

روزی که در آ غو ش دیگری…

با فکر کردن به من…

آرام می شوی…

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

حالا میفهمم که چرا اتاقک آغوشت سرد سرد بود….

گرمای افکارت در رویا

تن او را گرم میکرد…!

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

هر دومون خیانت کردیم

من شب ها با گریه می خوابیدم

و تو با غریبه!

 

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

پچ پچ دوستت دارم های تو در گوش او به گوشم میرسد

بازیچــه ام یا باز بچــه فرضم کرده ای ؟

 

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

شک کرده بـودم کسی بین ماست

حالا یقین دارم من بین دو نفر بودم

چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من

 

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

ترســو بودی

جاده خیانت را برایت تنگ و تاریک و ترسناک کرده ام

امـــا حالا چه شجـــاع شده ای …

 

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

۲۰ می دهم شاید هم ۲۱

خیانت را در لباس عشق بازی کردن هنر می خواهد

نمی دانستم اینقدر هنرمندی …

 

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

هى لعنتى!

بیا باهم بازى کنیم

تو پاکت های خالی سیگارم را بشمار،

من هم شماره غریبه هاى توى گوشى أت را

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

خیانت واژه ی تلخی ست

حقیقتی زهرآگین

فرود دشنه، پی در پی ، بر پیکره ی دوستت دارم ها

هرگز تبرئه ای نیست

آنکه را که چنین به کشتن قلب آهنگین عشق برخاست و دلی را که پژمرد

 

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

برای خیانت هزار راه هست

اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست

 

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

ترکت می کنم تا هر سه راحت شویم

من ، تو و رقیبم

من از قید تو ، او از قید من و تو از قید خیانت

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

نه تو دروغگو نیستی

من حواسم پرت است

گفته بودی دوستم داری بی اندازه

خوب که فکر می کنم

تازه می فهمم که بی اندازه یعنی چه

 

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

می دانی ؟ به رویت نیاوردم

از همان زمانی که جای  تو  به  من  گفتی  شما

فهمیدم پای  او  در میان است

 

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

جای قول و قرارهایمان امن است

زیر پاهای تو

 

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

 

همه گفتن : عشقت داره بهت خیانت می کنه!

گفتم : می دونم

گفتن : این یعنی دوستت نداره

گفتم : می دونم

گفتن : احمق یه روز می ذاره میره تنها می شی

گفتم : می دونم

گفتند : پس چرا ولش نمی کنی؟

گفتم : این تنها چیزیه که نمی دونم

 

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

من با کناری ات کنار نمی آیم !

کنار می روم

 

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94

از درد دوست نداشتن هایت گفتم

خیانت را تجویز کردند

گویا این آسان ترین راه عاشقی است

 

اس ام اس های خیانت

SMS betrayal 94