💌ببین عزیـــ*ـ*ـ*ــزم.... !💌


👈دختـــــــر پســـــــــر نداره

                          ♡هردوشـــــــون♡

                          ♥با یه چیـــــــزی♥

مـیـــشـــکــنن.... !؟

💙پســــــــــر

اگه واسه یه ×دخــــتــــــر×گریه کنــــــه...

تا اخر عمـــــرش ا.ز.د.و.ا.ج نمیـکــنــــه...

                         

💖دختــــــــــر

اگه واسه یه ×پـــــســـــر×گریه کنــــــه...

یعنــــــی کم اورده و دیــــگــه توان هیچ چیزیو

نـــــــــداره...

                        


💙پسر با سیگـــsigarـــار خالی میشه...

💖دختر با فشار دادن بالـbaleshtـشتش 

خالی میشه...

💙پســـــــر غرورشو جلــــــوی پای دخترمیذاره 

و

                   💖دختـــــــــر....

                           تمام دنـــــیـــــاشو!!...


💙پســـــــــر تو "خــیــــــــابون"....

به فکر پرت کردن خودش جــــــلوی ماشینه....


💖دختـــــــــر تو "حــمــــــــوم"....

به فکر زدن رگ دســـــتــشـــه....

💙هر پســـ♡ـری با هر دختـــ♡ــری فرق داره...💖

💖¤ابجی گلم..¤💖

                       💙¤داداش عزیزم..¤💙

👈الکی نگو 

♥عشقم



دوست دخترم بهم گفت:

ﻣﻨﻮ چه قدر ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ؟


منم گفتم : ﻗﺪ یه دنیا

بهم گفت : ﻣﺮﺳﯽ ﻋﺰﯾﺰﻡ!


ﺣﺎﻻ ﺧﺒﺮ ﻧﺪﺍﺭﻩ “دنیا

ﺍﻭﻥ ﯾﮑﯽ دوست دخترمه من اصلا بین دوست دخترام فرق نمی ذارم.

 ینی بغض گلومو میگیره بخوام خیانت کنم بهشون!!!





ﻓﺮﺽ ﮐﻦ ﺗﻮ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻧﺸﺴﺘﯽ ﮐﻨﺎﺭ ﺁﻗﺎﺗﻮﻥ …

ﺩﺳﺘﺸﻮ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ ﺭﻭ ﺩﻧﺪﻩ، ﺗﻮ ﻫﻢ ﺩﺳﺘﺘﻮ ﻣﯿﺰﺍﺭﯼ ﺭﻭ ﺩﺳﺘﺶ …

ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﯿﺰﻧﯿـﻦ

.

.

.

.

ﯾﻬـﻮ ﯾﻪ ﮐـﺎﻣﯿﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ ﻟﻬﺘﻮﻥ ﻣﯿﮑﻨﻪ !

.

.

.

.

ﺗﺎ ﺷﻤﺎ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺑﺪﻭﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺟﺎﺩﻩ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﺎﺯﯾﺎ ﻧﯿﺴﺖ...!!!!





قبلاً خانمها می گفتند دکتر محرم آدمه. 

بعد گفتن روحانی مسجد محرمه. 

.

.

.

.

.

.

بعدش کم کم عکاس و فیلمبردار و عاقد و پسرخاله و برادر شوهر و شوهر خواهر و همکار و رئیس هم محرم شدن....

الان که فقط موقع نماز چادر می پوشند ظاهراً فقط خدا نامحرمه!

یه صلوات عنایت کنین !!!




دارم فرامـــــــــــــــوش میکنم،

هرکی من و احساسمو فرامــــــــــــــوش کرد،

دارم بی تفــــــــــــــــاوت میشم 

به هرکی بهم بی تفـــــــــــــــاوته

دارم ســــــــــــــــرد میشم

وقتی حســـــــــــــــه گرما نمیکنم

دارم میگــــــــــــــــذرم

ازهرکی ساده ازم گذشـــــــــــــــت

ودرآخـــــــــــــــر...!!!

دارم بــــــــــــــــــــــــــــــدمیشم....

چون بــــــــــــــــدبودن مـــــــــــــــده...!!!





ﻫﺮ ڪہ ﮔﻔﺘﻪ ﻓـــــﺮﺍﻣﻮﺵ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ !

ﺩﺭﻭﻍ ﮔﻔــتہ ﺍﺳــــــــــٺ !

ﺑﻬــــﺎنہ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﺳـــــٺ !

ﺗﺎ ﺷﺎﯾﺪ ﺧـــﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺩﻟـــﺪﺍﺭے ﺩﻫﺪ !

ﻓـــﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧمے ﺷﻮﺩ !

ﺗﺎ ﺍﺑـــــﺪ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪ !

ﻗﺼــــــــــﻪ ﺩﻟـــﺪﺍﺩگے !

ﺣتے ﺍﮔﺮ ﻣﺘﻨــــﻔﺮ ﺷﻮے ! ﺑﺒُــﺮے ! ﺩﻭﺭ ﺷﻮے !

ﺳﺎﯾـــﻪ ﺍﺵ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺗﯿــــﺮ ﺑﺰڹے !

ﺑﺎﺯ ﻫـــﻢ ﻫﺴــــــــــﺖ ! ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﯾﮑـــــ ﭼﯿﺰے! ﯾﮏ ﺟــــﺎیے !

ﺗـــﻮ ﺭﺍ ﭘﺮﺕ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺑﻪ ﺗـﻤﺎﻡ ﺧﺎﻃـــــﺮﺍﺕ.

ﻭ ﻓﻘـــــﻂ !

ﺣـــﺴﺮﺕ ﺑـــــﺎقے مے ﻣﺎﻧــــﺪ و بے قرارے !





تـــــــف تـــــــــو روزِگــــار➽➽➽


⇩نُوبَـت بِــه مَـــنْ کِــــه رِسیــــــــد⇩


 شیکَــــمِش کـــــــار اُفتــــــــاد


 هِـــی ریـــد تو زِندِگــــــیم✘✘✘




برگشته ای...

اما برای من برگشت خورده ای...

i'm sorry


اعتراف می کنم...

روزی از اقیلت های هندی بودم...

چون

یه خری رو به عنوان عشق می پرستیدم...





بَعضـــیــام "سنگن"✘


وَلــــی اونقدر خوش شانسَن...


کـه واسِ بقیـه "بُـتْ" میشن...






منـ 💁 هنـوز 💬

تکلیفمـ 📘

با خودمـ 🙋

معلومـ نیسـ 😟

فـــــازمـــــــ 😕

معلومـ نیسـ 😐

یهـ روز ناراحتمـ 😭

یهـ روز خوشـ حالـ 😂

یهـ روز میگمـ رفتـ بهـ درکـ 😒

یهـ روز میــــگمــ چـرا رفتــ 😰

یهـ روز بــیــخــــــــــیــالـــم 😊

یهـ روز تـو تَــوهُـــــــــــمــــ 😑

یهـ بـار میگمـ لیاقتمـو نداشتـ 😏

یهـ بـار میگمـ لیاقتمـو داشتـ امـا دوسمـ نداشتـ 💔

جلـو دوستـامـ تضاهـر میکنمـ بهـ درکـ کهـ رفتـ 😝

امـا تـو خلوتمـ میگمـ میشـــــــد نــــمیــــرفـــتــ؟ 😖

منـ هــــــنــوز دیـــــوونــــــــــــــــــشـــــمــــــــــ 😱

ولیـ میگمـ نهـ بـابا منـ فقطـ یکمـ دوسشـ دارمـ 😌

منــ 🙋 هنــوز عکساشـو دارمـ 📱 ینیـ.. منـ.. هنوز...😤

# دوســـــ💔ــــ.ـشـــــــــــ دارَمــــــــــــــــــ😔ـــــــــــــــــ .





پُسْت خِیْلی خٰاصْ


 🍸سلامدتی🍸✔️خودم ✔️که ✘هیچکس✘ ⇩

 💔 تولایک هاش دنبال اسمم نمیگرده💔 


 🍸 سلامتی🍸✔️ خودم✔️ که ⇩

 ❤️فیوریت فرندکسی نیستم❤️


 🍸 سلامتى🍸✔️خودم✔️ که⇩

 ❗️عکسم روکاور✘هیچکس✘ نیست❗️ 


 🍸سلامتى🍸 ✔️خودم✔️ که ⇩

 👣وقتى پست ها رو لایک میکنم ضربان❤️ قلب ❤️کسى تند نمیشه👣 

 

 🍸 سلامتی🍸✔️خودم✔️که⇩

 💘 باهرکی گشتم ازسادگیم خنجردرست کرد زد تو قلبم 💘


 🍸 سلامتی🍸✔️خودم✔️ که ⇩

 🚶دلم گرفته 🚶


 🍸 سلامتی🍸✔️خودم✔️ که⇩

 💦 دارم با بغض مینویسم ولی میخندم💦

 

 🍸 سلامتى🍸✔️خودم ✔️که✘ هیچکس✘⇩

 😍 جز تنهاییم همدمم نیست...





احترام گذاشتن به بعضیا

مثل تکون دادن پارچه قرمز جلو گاوه


باشه اقا

شما باکلاسی

لباسای مارک دار می پوشی

اما یادت باشم لباس گاوم چرمه خالصه





مشکـــل از اونــجایی شــــروع شد 


کـــه فهمیــد *واســـه من* با بقیــه 


فـــــــــرق میــــــــکنـــه...!!





صدات اکو داره@انگار ته چاهی

انقد واس ما نگیر فاز پادشاااهی.......

↓منم یه دخترررر

✘بددددددد ✘← ↓

→با یه مخ رددددددددددددد✘←

→با یه عالمه درررررررررد♧←

→تو یه زندون سرررررررد??←

→خستم از ادمای بددددددد☆←

→نمونده برام چیزی جزدرد★←

→مغزم دیگه داده ررررررد◇←

↑حالام بروچون نمیخوری بدررررد•°






مـــــ⚅ـــــن.. ♥️

??مغرورم وخاص??

??اعصابم رو هواس??

اومدیم نت===>just for fun ⇝

نه مثه بعضیا===> just for lass ⇝



✘فـڪـر مــے ڪـنــُے میزنـم واسـﮧ تـو پـَر پـَر ؟✘?? 
✘عـَر عـَر✘?? 
✘بروڪـوچولـوے [عنتـــر]✘??
به بعضیــــام باس گفت:
??ﻧﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺷﺎﺧﯽ ﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﺕ??
✘ﺑﺮﮔﺮﺩ ﺑﺮﻭ ﺑﻪ ﺭﻭﺳﺘﺎﺕ ...✘
 هـــــــری ☜⇣??....√→→❂ ↓↑
هــ ــ ــ Heــ ــ ــ





یه پسر گذاشته بود تو پستش...



ببین داداش من،من تجربه کردم.
عاشقش کردم.
وابسته اش کردم.
در عین حال که باور داشتم عاشقم شده.
ذره ذره 
دلشو شکستم.
غرورشو خورد کردم.
گفتم نمیخوامت.
گفتمم دوستت ندارم.
گفتم برو پی زندگیت.
گفتم دیگه به من زنگ نمیزنیاااا.
گفتم نبینم دیگه جلو چشمم باشیااا.
ولی
روزی رسید که فهمیدم بد کردم.
اونم دل داره.
احساس داره.
غرور داره.
اونم خدای خودشو داره.
فهمیدم تنها کسش بودم،امیدشو نا امید کردم.
فهمیدم تموم اون لوس بازیاش برای من بوده! فقط برای اینکه شادم کنه!
فهمیدم وقتی میگفته دوستت دارم از ته قلب کوچولوش بوده!
فهمیدم تک پر خودم بوده که هی کنترلم میکرده و زنگ میزده!
؛ حتی با این همه بلا،دلش /نیومده نفرینم کنه!
ته دلش تا خواسته بگه بیمعرفت!گفته خداجونم مواظبش باش.
فهمیدم بد کردم.
فهمیدم نامردی کردم.
فهمیدم بیمعرفتی کردم.
ولی
خیلی دیر فهمیدم.
اینقدر دیر که خدا به زمین گرم زدم!
حالاست که میفهمم خدا صدای دل همون دختر عاشقو شنیده!
فرشته کوچولوی من،عشقم،خانومم،تموم وجودم،امیدزندگیم.
 امیدوارم روزی منوببخشی.
شکستن دل یه دخترتاوان داره بفهمید...