پست تیکه دار سنگین مفهومی 95
جدیدترین پست های شاخ اردیبهشت خرداد 95
پست جدید متن جدید 95


نمی دانم کجای زندگی هستم..... 


چرا خاموش وسردم من.. 


چرا بی روح و تنهایم


چرا با دنیا قهرم من


نه لبخندی... نه امیدی...نه حتی حرفی از دردم


نمی دانم چرا شب را.... خواب را... من دوست میدارم


چرا از صبح بیزارم... 


چرا با آه!!!درگیرم.....وشاید خود کرده بی تدبیر می میرم


کجای سرنوشتم من؟؟


نمی دانم.... شاید پایانم 


پست تیکه دار سنگین مفهومی 95
جدیدترین پست های شاخ اردیبهشت خرداد 95
پست جدید متن جدید 95


‏ازدلتنگـــــے چیزے شنیده اے؟ 
مثل این است ڪه دستت را باڪاغذ بریده باشے ...
زخمــے نمیزند!
خونــے نمیریزد! 
ولـــے ...
میسوزاند عجـــیب !!!



پست تیکه دار سنگین مفهومی 95
جدیدترین پست های شاخ اردیبهشت خرداد 95
پست جدید متن جدید 95


‏کافه چی ها و روسپی ها به یک اندازه باهوش اند.
آن یکی آبجوی نسیه نمی دهد، این یکی به مشتری هاش دل نمی بندد.
‏" مهاجران کافه رولاتسی "



پست تیکه دار سنگین مفهومی 95
جدیدترین پست های شاخ اردیبهشت خرداد 95
پست جدید متن جدید 95



قصه نیستم که بگویی
نغمه نیستم که بخوانی
صدا نیستم که بشنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی
من درد مشترکم
مرا فریاد کن ... !


پست تیکه دار سنگین مفهومی 95
جدیدترین پست های شاخ اردیبهشت خرداد 95
پست جدید متن جدید 95



دِلـگـــــیرَم

       اَز ڪَـســـــے ڪـہ

                   مَـــــرا 

     غَـــــرق

          خـودَش ڪـرد

                امّــــــــــا

     نِـجـــــاتَـم نـداد...



پست تیکه دار سنگین مفهومی 95
جدیدترین پست های شاخ اردیبهشت خرداد 95
پست جدید متن جدید 95



ﻏﻤﮕﻴﻦ ﺗﺮﻳﻦ ﺩﺭﺩ 

" ﻣـــــﺮﮒ " ﻧﻴﺴﺖ 

ﺩلبستـــــگے بہ کسے ﺍﺳﺖ کہ
 
ﺑﺪﺍنے " ﻫﺴـــــﺖ " ﺍﻣـــــﺎ 

" ﺍﺟـــــﺎﺯﻩ ے "ﺑﻮﺩﻥ ﺩﺭ ﻛﻨـــــﺎﺭﺵ ﺭﺍ 

ﻧﺪﺍﺭے


پست تیکه دار سنگین مفهومی 95
جدیدترین پست های شاخ اردیبهشت خرداد 95
پست جدید متن جدید 95



هر چه بین من و تو فاصله افتاد نشد
هر چه کردم ببرم عشق تو از یاد نشد
بیخود از خویش شدم بسکه غمت شیرین بود
هیچکس مثل من غمزده فرهاد نشد
هر شب آموختی ام مکتب تنهایی را
در جهان هیچ کسی مثل من استاد نشد
می روم تا تو به آمال قشنگت برسی
شادمان باش در این شهر دلم شاد نشد 


پست تیکه دار سنگین مفهومی 95
جدیدترین پست های شاخ اردیبهشت خرداد 95
پست جدید متن جدید 95


باران ڪہ مے بارد
مے دانم
پنجرہ اتاقت را باز ڪردہ اے
بوے خاڪ...
یاد رعشہ لبانت
بوقت نخستین بوسہ
باران ڪہ مے بارد
ایمان دارم
ناگزیر یادم مے ڪنے
باران ڪہ مے بارد
مے بارم
باران ڪہ مے بارد
مے بارے...


پست تیکه دار سنگین مفهومی 95
جدیدترین پست های شاخ اردیبهشت خرداد 95
پست جدید متن جدید 95


مثل اتاق زیر شیروانی....

پر از خاطره ی بارانم.....

کدام واژه میفهمد.....
              برایت چقدر...دلتنگم؟؟؟


پست تیکه دار سنگین مفهومی 95
جدیدترین پست های شاخ اردیبهشت خرداد 95
پست جدید متن جدید 95



نگیر از من نَفس‌هاتو

فقط آروم میشم با تو

واسہ من سختہ دِل ڪَندن

آره من بی‌تو نابودم

منے کہ عاشقت بودم

منہ دیوونه رو نَشڪن......!!!!!


پست تیکه دار سنگین مفهومی 95
جدیدترین پست های شاخ اردیبهشت خرداد 95
پست جدید متن جدید 95



"عاشق\" که میشوی ، همه چیز \"بی علت\" می شود .... و تمام دنیا \"علـت\" میشود ، تا \"عـشق\" را از تو بگیرد✔️


پست تیکه دار سنگین مفهومی 95
جدیدترین پست های شاخ اردیبهشت خرداد 95
پست جدید متن جدید 95


به من حق بده 
دوست داشتنت
تنها راز زندگی ام باشد...
من
همیشه
هرچه را که دوست داشته ام
از دست داده ام!


پست تیکه دار سنگین مفهومی 95
جدیدترین پست های شاخ اردیبهشت خرداد 95
پست جدید متن جدید 95


شازده کوچولو: "آخرشم اونایی واسم میمونن که اصن روشون حساب باز نکرده بودم و گذاشته بودمشون حاشیه ی زندگیم"😞❤️

روباه روزنامه روى میز رو برداشت عینکشو زد و گفت:
"اوناهم منتظرن بیاریشون وسط که برن"😏



پست تیکه دار سنگین مفهومی 95
جدیدترین پست های شاخ اردیبهشت خرداد 95
پست جدید متن جدید 95

**