چ جالب....


همه لاشی بازی رو از اب خوردن وارد ترن..


بعدش میگن چرا عاشقا به هم نمیرسن...


عزیز من تو به یکی میگی داداش به یکی میگی رفیق اجتماعی به یکی میگی عشقم به یکی میگی همکلاسی...



توقع داری واقعا به اونی که میخای هم برسی ؟؟


ن بابا ...بزن به چاک...


حق دخترایی مثل شما فقط ی چیز : خونه خالی...بعدش : سنگ کاغذ هری..خوشحال شدم خیلی... 


هه.. چ دنیای" ک س ش ر ی" شده...


خدایا همه ی این "ل ا ش ی " هارو به خونه خالی برسون ..امین....


داداش ها...برادرا...من از الان به فکر زن ایندم هستم...شما هم باشین...


دختری بگیری که تا ازدواج دست نخورده باشه خیییییییییییییلی کم پیدا میشه...


دخترا بهتون بر نخوره ها...بخدا منظوری ندارم...


خدایا من شاید "ج ن د ه" بازی کرده باشم...اما "ج ن د ه" سازی نکردم...خودت که شاهدی....


ببین لاشی ؟؟ اره با تو ام...همونی که این هارو با بغض میخونی...هه ...استغفرالله خداهم دیگه ظامنت بشه؟؟دیگه 


نمیخامت


دلی که شکست دیگه شکست...


حالا بشین زار زار گریه کن...لاشی....


زندگیت سر میشه..نترس...شوهر هم میکنی...خونه بخت که نمیری..میری حهنم...


چون خاطره هامون فراموش نمیشه...


هه..تو اگه بغل شوهر ایندت هم بخوابی بازم بغل های خودمون میاد تو ذهنت....ببین کی بهت گفتم....


خلاصه جرف اخر : من الان خیلی خوشحالم بگو چرا ؟؟؟


چووووووووووون ی لاشی از زندگیم پاک شده....


کسی که منو میخواست به عبارتی خر کنه اما خودش " ک ی ر " خورده....


نوش جونت عزیزم....اما من واقعا دوست داشتم...اینو اعتراف میکنم...خواهرت هم میدونه...کل هم محلیات هم 


میدونن....


اما ریدی ...خیلی هم عالی ...هه هه....


بزن به چاک عوضی...


خااااااااااااصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصص 

khaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas