خدارو شکر اینترنت و دیر کشف کردیم

.

.

.

.

‌.

.

.

.

.

.

.

.

‌.

وگرنه الان مدرک سوم راهنمایی هم نداشتیم..


جوک های جدید لاین
جوک های جدید مرداد ماه 94
جوک های جدید فیس بوکی 
جوک برای تلگرام



.من و برج میلاد همین الان یهویی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 ●

 ●

 █

 █

 █

 █

 █

 █

 █

 ██

 ██████

 ████████████

███ █ █ █💏█ ███

 ████████████

 ████████

 ███

 ███

 ███ ‌

 ███

 ███

 ███

 ███ ‌

 ███

 ███

 ███

 ███ 

 ███

 ███ ‌

 ███

 ███

 ███

 ███████

🚶 ██████████


کجا رو نگاه میکونی ؟ ماکه از این شانسا نداریم😛. من این پایینم

 دست و بالم خالی بود راهم ندادن تو !!!!


جوک های جدید لاین
جوک های جدید مرداد ماه 94
جوک های جدید فیس بوکی 
جوک برای تلگرام



ﻗﺒﻼ ﻣﭻ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮﺷﻮﻥ ﻣﻴﮕﺮﻓﺘﯽ ﺗﺎ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﻣﺜﻞ ﺳﮓ

ﺍﺯﺕ ﻣﯿﺘﺮﺳﯿﺪﻥ .

ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﭘﯿﺶ ﻣﭻ ﺩﺧﺘﺮ 12 ﺳﺎﻟﻪ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮﺵ ﮔﺮﻓﺘﻢ،

ﻓﺮﺩﺍﺵ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﮕﯽ ﻣﯿﺪﻡ "ﺑ ﮑ ﻨ ﻨ ﺖ" !!!!!

ﺩﻭ ﺳﻪ ﺭﻭﺯﻩ ﺑﺎ ﻋﯿﻨﮏ ﺩﻭﺩﯼ ﻭ ﻋﺼﺎﯼ ﺳﻔﯿﺪ ﻣﯿﺎﻡ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﯿﺮﻭﻥ ....

ﻭﺍﻟﻠﻪ ﮐﻮﺭ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ "ﮐ ﻮ ﻧ ﯽ " ﺑﻮﺩﻧﻪ




به دوست دخترم اس دادم دلم برات تنگ شده ؟!!!



.


.


.


.




نوشته مگه قرار نشد هیچ وقت به هم دروغ نگیم ...

بگو دلم برات راست شده".

دختر به راهیه !!!

موضوع رو پیچیده نمی کنه ...




- خسته نباشى

مرسى عزیزم 

- امروز چطور بود؟

بد نبود حالا فیلمش میاد میبینى

.

.

.

.

.

.

.

.

مکالمه الکسیس با شوهرش

.

.

بگی شنیدم میندازم دهنتتاا !!!!


جوک های جدید لاین
جوک های جدید مرداد ماه 94
جوک های جدید فیس بوکی 
جوک برای تلگرام





دوس پسر چیست ؟

.

.

.

کسیه که قصد "ک ر د ن ت و" داره😊


البته خیلی خلاصه بود 😜

.

.

.

.

تو بعضی از موارد پا بده دوستاتم می خواد "ب ک ن ه "


کی حاضره من دوست پسرش بشم؟!؟!؟!؟




امروز تو خونه بودم بابام از سر کار اومد. 

دیدم یه کاغذ دستشه..همینکه نشست رو مبل گفت : 

اووووووووووووف" ا ب م " اومد. 

.

.

.

.

.

.

.

.

گفتم ایول بابا.عکس "س ک س ی " دستته.. 

.گفت تخم سگ بی همه چیز.. ریدم تو اون مدرسه ای که به تو درس میدن...قبض آب اومده !!



جوک های جدید لاین
جوک های جدید مرداد ماه 94
جوک های جدید فیس بوکی 
جوک برای تلگرام