↯ وَقتــی

. ☜بــــــــ⇧ــــ⇧ــالایی ☞ هــــَس

⇩نــیازی به پایینــــ✘ـ ــــی هـا نیـــس... ⇩

↹ دلتـــو بـــِده بش...تا تــَه دنیا بـــاهاته ↹

مخلصــ✘ـ ـــِتــَم.... ☜خــــُدا☞



هـــرچـــنـــد بـــی حـــد تـــو را≈♚≈♚≈♚≈♚≈

 مـــیـــخـــواســـتـــم امـــا بـــاز تـــو در حـــد مـــن ≈♚
--------------------󾫰󾫰󾫰󾫰󾫰󾫰󾫰------
------------------------󾫱󾫱󾫱󾫱󾫱󾫱-------
نـــبـــودی !≈♚≈♚≈♚--------≈≈≈≈≈≈≈≈

💀تو بٍٍگوٌٌ طًًلٌٔـاًُسْْـ إٔزْْ چٍٍشٰٓـ👀ـمٍٍـ مٖٓنـْٰ کٍٍهّّ اٍُفٕٕتٰٰإٌدٌّ قٰٓاطِٔیـ ٍٍآشٰٓـ💩ـغأٍلـاٍٍسّّـ✠


#یِکے دَستش عَلَفشہ🍃
#یکے میخواد بِره قم طَلبہ شہ👳
#یکے پُول بَرق نداره 💸
#یکے سَوار پورشہ پِدرشہ🚗
#یکے طعم دَرد و رو مُخ میکشہ 😔
#یکے میخواد پُولشو بہ رُخ بکشہ🙈

هه..



دوبــــــــــآره یـه
 کـشـتـﮯ نــــــــــــوح لــآزمـــــــــه ؛

 حـیـــــــــــــــــــوونـآ زیـــــــــــــــآد شـدن 😐




⚠️↓❂✘ﺩﻭﺳــــــﺖ ﻋﺰﯾــــز
بازم میگم... 
ﻫَـــــــﺮ ﻧِﮕـــــﺎﻫــــﮯ ﺗﯿڪـــــ× ـــــ ﻧﯿﺴﺖ... ﻫَــــــــﺮ
ﻟَﺒﺨَﻨـــــﺪﮮ ﺗــــــﺎڪ ﻧﯿﺴﺖ
ﻫـــــﺮ ﻻﯾڪـــــــﮯ ﺁﻣــــــﺎﺭ ﻧﯿﺴﺖ.. ﻫﺮ
ڪـــــــﺎﻣِﻨﺘـــــــﮯ ﭘــــــﺎﺩﺍﺩَטּ ﻧﯿﺴﺖ
ﺑﻔﻬـــــــــﻢ ✘❂↑⚠️




..رِفــــــــــْیـق...{↱}

بِـه کُــــْـوسـخُـــ ـــول بـْـازیــام نِـــــگْا نَـکـُن.مَـــــنَـم بـَعـضــــــ.ـــــــــْی وَقـــْــتـا

خِــــــْــــیـلـْے دِلـَــــْم مـیـگــــْـیــرِه




↶✘ ممکنـــه ●●●
ســر کــار گـذاشتــن مـــن
بـــراتــ ✧ مثـــل ✧
آبـــ خــــوردن بـــاشـــه
ولــــے ظاهـــر ♚ اسیــد ♚ مث آبــه
هـوا ↫ خودتــو ↬ داشتــه باشـــ ! !




خـن‍ده واسه سـُوسـولاس ↗️↗️

♪آهنگای ♩ش‍اد واسه بچه پ‍ول‍داراس ✘✘

☜داداش د‍َرِ گوش‍ِتو بیار 👂👂

تاحالا م‍ـس‍ت کردی گریه ک‍ـنی سیگار بکشی.؟ ✖️

خـن‍ده واسه سـُوسـولاس ↗️↗️

♪آهنگای ♩ش‍اد واسه بچه پ‍ول‍داراس ✘✘

☜داداش د‍َرِ گوش‍ِتو بیار 👂👂

تاحالا م‍ـس‍ت کردی گریه ک‍ـنی سیگار بکشی.؟ ✖️



دنیا عجیب است

آدمها رنگارنگ ، دود سیگارها یکرنگ !



دلم سیگار می خواهد ولی نه برای کشیدن

برای داغ کردن دستی که خوبی میکند !



سیگار بهانه‌ است

درد میکشم !



دود سیگار با یه روح بیمار

عکس دونفره ی ما روی دیوار

دو سه روزه بیکار

توی خونه بیدار

اشکایی که میچکه روی گیتار !



مــــــاےتننـِــــش🔥
 اَرزانیـــہ هَمان لاش خُـــورهـــا✋

 مَـن سَرمــــــاےتَــنهایےاَم را❄️
بہِ گرماے هَوسَش تَـرجیـح میدهَـــم✋


همیشه فکر می کردم،
غم انگیز ترین رنگ زرد شدن برگ درختان در فصل پاییز است.
( تا اینکه ناگهان سفیدی موهای مادرم رو دیدم. )



دلتنگی"        عین آتش زیر خاکستر است گاهی فکر میکنی تمام شده  اما یک دفعه  همه ات را آتش میزند.......



هر قدر رفاقت بکنم، مى ارزى / اظهار صداقت بکنم ، مى ارزى / آنقدر عزیزى تو برایم اى دوست / در روز ، صد بار که یادت بکنم مى ارزی



ای دوست قبولم کن و جانم بستان
مستم کن و وز هر دو جهانم بستان
باهرچه دلم قرار گیرد بی تو
آتش به من اندر زن و آنم بستان
ای زندگی تن و توانم همه تو
جانی و دلی، ای دل و جانم همه تو
تو  هستی من شدی از آنی همه من
من نیست شدم در تو، از آنم همه تو




زندگی برگ بودن در مسیر خاک نیست 
امتحان ریشه هاست
ریشه هم هرگز اسیر باد نیست
زندگی چون پیچک است انتهایش میرسد پیش خدا



زندگی شراب تلخی است که همه ما محکوم به نوشیدن ان هستیم
پس مینوشیم به یاد کسانی که دوستشان داریم 
حقیقت تلخ بهتر از یک دروغ شیرین است



می روم اما بدان یک سنگ هم خواهد شکست

آنچـــــنان که تارو پود قلب من از هــــم گسست

می روم با زخم هـــــایی مانده از یک سال سرد

آن همه برفی که آمـــــد آشـــــــیانم را شکست

می روم اما نگویــــــــی بی وفــــــا بود و نمــــاند

از هجوم سایه هــــا دیگر نگــــــاهم خسته است

راســــــتی : یادت بمــــــــاند از گـناه چشم تو

تاول غــــــربت به روی باغ احســــــاسم نشست

طـــــــرح ویران کـــردنم اما عجیب و ســــــاده بود

روی جلد خاطــــراتم دست طوفــــــان نقش بست



دلم دریا
دلم لبخند ماهی ها
دلم اغوای تاکستان به لطف مستی انگور
دلم بوی خوش بابونه می خواهد



دلم یک باغ پر نارنج ...
دلم آرامش ِتُرد وُ لطیف ِصبح شالیزار
دلم صبحی
سلامی
بوسه ای
عشقی
نسیمی
عطر لبخندی
نوای دلکش تار و کمانچه
از مسیری دورتر حتی
دلم شعری سراسر دوستت دارم
دلم دشتی پر از آویشن و گل پونه می خواهد
دلم آوازهای سرخوش و مستانه می خواهد

دلم تغییر می خواهد ...




👑~√• فآزْ سنگین •√~👑

. من غیرتے ام
ﮐَﺴـى ﮐــــہ ﻣﺎﻝِ ﻣَﻨــــہ ..
ﯾَﻌـﻨﯽ ﻣـــــﺎﻝِ ﻣَﻨــــﻪ ..
ﻣﺎﻝِ ﺧﻮﺩِ ﺧﻮﺩﻡ !
ﯾَﻌــنے..
ﻫﯿــــﭻ ﺍَﺣَﺪے ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻧﮕﺎﺵ ﮐﻨہ !
ﭼـــون ..
ﭼﺸﺎﺵ ﻭ ﺍَﺯ ﮐﺎﺳﻪ ﺩﺭﻣﯿــــــــﺎﺭﻡ .. !
ﻫﯿﭻ ﺍَﺣَﺪے ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺑﺎﺵ ﺣﺮﻓــــ ﺑﺰﻧہ !
ﭼـــﻮﻥ ..
ﺧﺮﺧﺮﺷــﻮ ﻣﯿﺠﻮﺋﻢ ب مولا .. !
ﻫﯿﭻ ﺍَﺣَﺪے ﺣّﻖ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺑﺶ ﺩَﺱ ﺑﺰﻧﻪ .. !
ﭼـــون ..
ﺟﻔﺖ ﺩﺳﺘﺎﺷﻮﻭﻭﻭ ﻗﻠﻢ ﻣﯿﮑﻨﻢ .. ﯾَﻌــــنے ...
ﻫﯿﭻ ﺍَﺣَﺪے ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺣَﺘــــے ﺑﺶ ﺍِﺷﺎﺭﻩ ﮐﻨﻪ .. !
ﮐَﺴــــﯽ ﮐــــﻪ ﻣﺎﻝِ ﻣَﻨــــﻪ ..
ﻫﻤﻪ ﭼﯿــــﺰِﺵ ﻣﺎﻝ ﺧﻮﺩِ ﺧﻮﺩﻣـــــﻪ ...
ﻗﻠﺒِﺶ ..❤️
ﻣﻐﺰِﺵ ..
ﺭﻭﺣـــــِﺶ ..❤️
ﺣﺮﻓﺎﺵ ..➣
ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﺵ ..➣
ﺻﺪﺍﺵ ..➣
ﺩﺳﺘﺎﺵ ..➣
ﺣﺘﯽ ﻧﻔﺴﺎﺵ ..➣
ﮐَﺴــــﯽ ﮐــــﻪ ﻣﺎﻝِ ﻣَﻨــــﻪ ..
ﺣﺘـــے ﺁﺭﺯوے ﺩﺍﺷﺘﻨﺶ ﻭ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺍَﺣَﺪے ﻧﻤﯿﺪﻡ !
من غیرتے ام
همینى که هست ..❤️
پس بگے روشن فکر باش لِلاهے میکوبم تو دَهَنتــــ ...




چه زیبا گفت پروفسور اسماعیل ملک زاده:

آن طرف دنیا . . .،
مردم عَرَق مےخورند و در رفاهند . . .
 اینجا . . .،
مردم عَرَق مےریزند و در عذابَند . . .
نمیدانم . . .،
تفاوت در نوع عَرَق است
 یا 
در ریختن و خوردن آن . . (!!)




 مـشــتــــًٍـًٍـًٍـًٍـٍـی شـًٍـًٍـًٍـًٍـٍـــآیـًًـًـًـًـد بـنــآلـــًٍـًٍـًٍـًٍـٍـمــْ از رفـتـڹ٘ ּ ڪـًـًًـسـی 
ولـــًٍـًٍـًٍـًٍـٍــی نـمی لــًٍـًٍـًٍـًٍـٍـــآســمــْ  وآســًٍـًٍـًٍـًٍـه دآشــتــــًٍـًٍـًٍـًٍـٍـڹ٘ ڪـًـًًـسـی 
هـًـًـًـًジـــه




مَن مِــثلِ تُــو نیستَــم✖️
یـاد گِرِفتَــم بِخَنـدَم و بِبَخشَــم➣
خـُـدا نیستَـم وَلــے 
زیـرِ سایـَـش بـُـزُرگ شُـدَم ✔️




همیشه سکوت
به معنای پیروزی تو نیست.
گاهی سکوت می کنم تا بفهمی
چه بی صدا باختی. . .




•【مَن کُلِ زِندِگیم سیاه بود
 بَعدِ مَرگَم
 دُورِ عَکسَم نَوارِ سِفید لُطفا :)】•