دوتا از پر مصرف ترین جملات دنیا

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

1. I LOVE YOU

2. MADE IN CHINA


البته عمر هر دوتاشم چند روزه...



پست های جدید فیس بوکی

**

پست های جدید لاین



درسته که مازراتی ندارم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اما یه مار ذاتی دارم که دوس دخترمو همیشه سوار میکنم!!!


پست های جدید فیس بوکی
**
پست های جدید لاین



قضـــــاوت زود هنـــــگام مثل

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ارضـــــا شـــــدن قبل س کـ ــ ــس کردن میمونه



اینطوری مثال زدم که شما "ک س مغزها" بگیرین مطلبو زود قضاوت نکنید!!!



پست های جدید فیس بوکی
**
پست های جدید لاین




عزراییل اعلام کرد:.

.

.

.

.

.

.

.

.

....

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر تا اخر امسال نتوانم جان جنتی را بگیرم از دنیای حرفه ای خداحافظی میکنم...👋!!!


پست های جدید فیس بوکی
**
پست های جدید لاین



زنه سرقبر شوهرش میگفت: 


کجایی صمد؟!


یدالله کفش نداره!!! 


فضل الله بلوز نداره!!!


عین الله شلوار نداره !!! 


روح شوهره شب میاد به خوابش میگه:

سکینه من مردم..نرفتم دٌبی جنس بیارم که!!!!


پست های جدید فیس بوکی
**
پست های جدید لاین


ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﭙﺮﺳﻢ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﻣﯿﮕﻪ ﺍﮔﻪ ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﻧﮕﯿﺮﻡ 

ﺗﻮ ﻣﯿﺎﯼ ﻣﻨﻮ ﺑﮕﯿﺮﯼ؟؟؟؟

سریع از محل دور شدم!!!




پست های جدید فیس بوکی
**
پست های جدید لاین


امروز رفته بودم شهردارى واسه انجام کار ساختمانى

 کارمنده پرسید 

مالکی یا مملوک ؟ 

وکیلی یا موکل؟ 

موجرى یا مستاجر؟

منم گفتم الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب

گفت یعنی چی آقا


گفتم احیانًا این فرازى از دعاى جوشن کبیر نبود؟ 

هیچی دیگه کلا پرونده بایگانی شد 

شنبه هم قرار برم دادگاه

واسه پاره اى از توضیحات!!!



پست های جدید فیس بوکی
**
پست های جدید لاین


خصلت شما ؟؟


~~~~


فروردین.ارام


اردیبهشت.عصبی


خرداد.نازک نارنجی


تیر . سیاست طلب


مرداد.سکوت کننده


شهریور.مهربان


مهر . خوش رو 


ابان.دپرس


اذر . قوی 


دی . شکننده 


بهمن.فداکار


اسفند.لجباز

حالا بگو تو کدومشونی ؟؟!




پشت یه نیسان جمله سنگینی نوشته بود کمرم شکست …
” همه دنبال یارن من به دنبال بارم ، فوق لیسانس شهید بهشتی هم دارم ”
لامصب گند زد تو انگیزم با این جملش
من دیگه درس نمیخووونم اصلا !!!!





زدم در کون دوس دخترم گفتم این ماله کیههههه؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اونم زد تو تخمام گفت این ماله کیهههه؟؟؟

کثافط اصلا احساس سرش نمیشه..تخمام قلنج کرده الان مثله خرچنگ راه میرم!!






ﺍﺯ ﺑﭽﮕﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻡ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ... 10ﺗﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ... ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻡ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ 

... ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﻪ ﺟﺰ ﻗﻠﺐ
.
.
.
.
.
.
.
ﮐﻤﺮ ﻫﻢ ﻣــﯿـــﺨـــﻮﺍﺩ !. !!!!






فرض کن تو ماشین نشستی کنار آقاتون…
دستشو میزاره رو دنده، تو هم دستتو میزاری رو دستش…
بعد به هم لبخند میزنیـن
یهـو یه کـامیون میاد لهتون میکنه!



تا شما باشید بدونید
که تو جاده جای این چُس بازیا نیس!

عن های مرحوم!!!!