جوک های خفن مرداد 94

Hot jokes Persian date Mordad 94

یه یهوهایی هست که خیلی قشنگه

.

.

یهویی بغل کردن


یهویی بوسیدن

یهویی خندیدن

.

.

.

اما امان از یهویی گوزیدن

آدمو نابود میکنه 

پدربزرگم گفت اگه گوزیدی و دوست دخترت دماغشو گرفت ولش کن، اون زن زندگی نیست، ولی اگه خندید بگیرش.

گفتم اگه پا به پام گوزید چی؟

اشک تو چشاش جمع شد، نگاهی به مادربزرگ کرد و گفت:اون زن نیست، فرشته اس!


جوک های خفن مرداد 94
جوک های جدید لاین
بهترین جوک های لاین


فرق زیادی هست بین:


دختری که پای دیدن فیلمی ، یک جعبه دستمال کاغذی را تمام کند


و

پسری که پای دیدن فیلمی ، یک جعبه دستمال کاغذی را تمام کند


خاااااره جمله رو ...... !!سرود ملی بلغارستان لدفن....!!!


جوک های خفن مرداد 94
جوک های جدید لاین
بهترین جوک های لاین



به دختره میگم چقد کیفت قشنگه 

.

.

.

.

.

.

میگه ممنون چرم مشهده داداشم از فرانسه اورده 😒😒😒


توروقران ازدواج فامیلی نکنین!!!


جوک های خفن مرداد 94
جوک های جدید لاین
بهترین جوک های لاین


سه گروه دختر هستن که کشتن اینا واجبه !

1. دارو فروشای تو داروخونه که حس میکنن دکترن!

2. بلیط فروشای آژانسای هواپیمایی که حس میکنن خلبانن!

3.منشیهای دکترا که تا گوشی رو برمیدارن میگن ""مله""


جوک های خفن مرداد 94
جوک های جدید لاین
بهترین جوک های لاین



تعارف زدن دخترا 

+ مریم جوووووووون، عجخم کیک میخولی 

- نه قرفونت بلم من الهی، بخور نوش جوووووونت 

.

.

.

.

.

.

.

تعارف زدن پسرا 

+ ممد داداش ساندویج میخوری؟ 

- نه داداش نوکرتم، نوش جان 

+ ..کش تعارف میکنی؟؟؟؟ 

- نه داداش خدا وکیلی گرسنم نیست 

+ ... ناز نکن بیا بخور 

- نمیخورم ولمون کن دیگه ...

+ بیا اینو بخور پس

(:-|)

ﺩﺭﺩ ﺩﻝ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍ

ﮐﻢ ﺁﻭﺭﺩﻡ ﻏﺰﻝ ﺟﻮﻥ

ﻏﺰﻝ : ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺒﺎﺵﻋﺰﯾﺰﻡ ﻫﻤﻪ ﭼﯽ ﺩﺭﺳﺖﻣﯿﺸﻪ

ﺩﺭﺩ ﺩﻝﮐﺮﺩﻥ ﭘﺴﺮﺍ

ﮐﻮﻧﻢ ﭘﺎﺭﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﺻﻐﺮ ﺩﯾﮕﻪ ﺗﺤﻤﻞ ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻭ ﻧﺪﺍﺭﻡ

ﺍﺻﻐﺮ : ﺑﻪ ... !!!



جوک های خفن مرداد 94
جوک های جدید لاین
بهترین جوک های لاین


یادش بخیر یه زمانی عروس , شب عروسی افتتاح میشد !!!

.

.

.

.

.

الان با مدیریت جدید باز گشایی میشه !!!



جوک های خفن مرداد 94
جوک های جدید لاین
بهترین جوک های لاین


یه جوری لایک نمیکنین انگار 

سیبیلای معین رو من زدم😂

لبای شهرام صولتی رو من پروتز کردم😓

من گفتم پسرا ابرو بردارن😰

من گفتم گلزار اهنگ بخونه😳

سرعت نت رو من اوردم پایین😔

دخترا خواستگار ندارن تقصیر منه😝

کولر خونه رو من خاموش میکنم



جوک های خفن مرداد 94
جوک های جدید لاین
بهترین جوک های لاین



ﻣـــﺮﺩ ﺑﺎﺱ ﻣــــﺮﺩ ﺑﺎﺷﻪ . .

ﺣﺮﻓﺎﺵ ﻭ ﻗﻮﻻﺵ " ﻣــــﺮﺩﻭﻧﻪ " ﺑﺎﺷﻪ

.

.

.

.

.

..

.

.

.

ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺳﯿﺒﯿﻞ ﺭﻭ ﮐﻪ همه ی ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﺍﺭﻥ !

ﻣﮕﻪ ﻧﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍﺍﺍ ؟؟

ﺳﯿﺒﯿﻼ ﺭﻭ ﻧﺸﻮﻥ بدید عمو ببینه!!!


جوک های خفن مرداد 94

جوک های جدید لاین

بهترین جوک های لاین



مورد داشتیم !!!!!!

 شب خواستگاری پدر دختره گفته :

برید تو اتاق پشتی حرفاتونو بزنین !!!!

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.


پسره گفته :

اون اتاق کولر نداره !!! o_O


میریم اتاق شما!!!



جوک های خفن مرداد 94

جوک های جدید لاین

بهترین جوک های لاین



به سلامتی کرکس ..!!!


نه بخاطر کر بودنش.!!


 بخاطر " ک س " بودنش 


عجب جمله ای...


20 مین  "ج ق " ملایم هر 5 دقیقه تعویض دست !!!


جوک های خفن مرداد 94

جوک های جدید لاین

بهترین جوک های لاین




آخه تویی ک همش ساکتی و هیچ پستی نمیذاری

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

گروهو واسه اعتکاف درست نکردیم.󾌴󾌴󾌸عزیزم ی تکونی ب خودت بده



جوک های خفن مرداد 94

جوک های جدید لاین

بهترین جوک های لاین




ﻣﻌﻠﻢ: ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺑﺮﻕ ﺗﻮﺳﻂ ﭼﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﻗﻄﻊ ﻣﯿﺸﻮﺩ

ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ: " ﺗﻮﺳﻂ ﮐ ﺴ ﮑ ﺸ ﻬ ﺎ ؟؟ "

ﻣﻌﻠﻢ ﯾﻨﯽ ﭼﯽ !!!! ؟؟؟

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺍﺧﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻪ" ﮐ ﺴ ﮑ ﺸ ﻬ ﺎ " ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﺮﻕ ﺭﻭ ﻗﻄﻊ ﮐﺮﺩﻥ


جوک های خفن مرداد 94

جوک های جدید لاین

بهترین جوک های لاین