۰

اموزش کامل اینستاگرام instageram+ترفند جدید 95

ترفند

اموزش کامل اینستاگرام instageram+ترفند جدید 95

آموزش کامل اینستاگرام به همراه تمامی ترفندها


اینستاگرام در سال‌های اخیر رشد فوق‌العاده‌ای در جذب کاربران به خود داشته و توانسته تا در کشورهای بسیاری از جمله ایران، به محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی تبدیل شود. امروز در مقاله‌ای اختصاصی، به آموزش تمامی بخش‌ها، ترفند‌ها و ابزار‌های موجود در اینستاگرام خواهیم پرداخت. با زومیت همراه باشید.

در هنگام نگارش این متن اینستاگرام در نسخه‌ی ۷.۱۹.۱ به سر می‌برد و در طی این مسیر کم‌و‌کاستی‌های بسیاری را برطرف و امکانات بیشتری را نیز به خود اضافه کرده است که از جدیدترین این تغییرات می‌توان به امکان استفاده‌ی همزمان از چند اکانت اشاره کرد. در ادامه به معرفی بخش های این اپلیکیشن و ترفند‌های مربوطه می‌پردازیم.

ثبت نام در اینستاگرام یکی از راحت ترین عضویت های موجود در اپلیکیشن های اجتماعی است. در اینستاگرام شما برای ثبت نام نه به شماره تلفن و نه به ایمیل نیاز ندارید و بدون این موارد هم می توانید به سادگی هرچه تمام تر عضو اینستاگرام شوید. البته بدیهی است که در این صورت در صورت فراموشی رمز عبور هیچ شانسی برای بازگشت اکانت خود نخواهید داشت و برای این امر باید حداقل یکی از موارد ایمیل یا شماره را به درستی در اطلاعات خود ثبت کنید. در اولین اجرای اپلیکیشن با تصویر بالا (نارنجی) مواجه خواهید شد. روی گزینه ی SingUp With EMail or Phone Number لمس کنید تا به عکس بعدی منتقل شوید. در این بخش مشخص کنید که قصد ثبت نام با ایمیل را دارید یا شماره ی موبایل. در هر بخش با وارد کردن اطلاعات حقیقی یا غیرحقیقی می توانید عضو اینستاگرام شوید. مرحله ی آخر نیز که در عکس سوم قابل مشاهده است تعیین نام، نام کاربری و رمز عبور شما خواهد بود. در صورتی که نام کاربری شما از قبل موجود نباشد، عملیات ساخت اکانت به اتمام می رسد و از شما پرسیده خواهد شد که آیا مایل به بررسی شماره های تلفن توسط اینستاگرام برای پیشنهاد Contactهای اینستاگرامی هستید یا خیر که بنا بر میل خود می توانید آن را تایید یا Skip کنید. بعد از این مرحله وارد اکانت خود می شوید و می توانید به فالو کردن افراد پیشنهادی توسط اینستاگرام بپردازید.

گزینه‌ی اول مربوط به بخش اصلی برنامه (فیدها) است. این بخش مانند Home Page فیسبوک عمل می‌کند و پست‌های ارسال شده توسط اشخاصی که آن‌ها را فالو کرده‌اید به ترتیب زمان انتشار در این بخش به نمایش گذاشته می‌شوند. البته اینستاگرام در نظر دارد که ترتیب نمایش پست‌ها در این بخش را متحول کند که امیدواریم مانند فیسبوک حق انتخاب حالت فعلی را نیز برای کاربران قائل شود و ترتیب بندی جدید را به اجبار به کاربران تحمیل نکند.

گزینه‌ی دوم بخش جستجوی اینستاگرام است که شامل چند ابزارک مختلف است. با کلیک روی گزینه‌ی ذره‌بین، به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که عکس‌ها و ویدئوهایی به صورت اتفاقی از حساب‌های اینستاگرام به شما نمایش داده می‌شوند. این انتخاب‌ها بر اساس علایق شما صورت می‌گیرد، به این معنا که اینستاگرام افراد فالو شده توسط شما را آنالیز می‌کند و بر اساس آن، پیج‌ها و پست‌هایی که ممکن است برای شما جالب باشد را نمایش می‌دهد. در کنار کادر جستجو آیکون کوچکی نیز قرار دارد که با استفاده از آن به جای عکس ها و ویدئوهای اتفاقی، آیدی کاربران مختلف را به صورت Random مشاهده می کنید که می توانید در صورت تمایل آن ها را فالو کنید.

در همین بخش با کلیک بر روی کادر جستجوی بالا، با چهار بخش متفاوت رو به رو خواهید شد. Top, People, Tags و Places. اگر کلمه‌ی جستجو شده (برای مثال Car) در بخش اکانت‌ها جستجو شود، صفحه‌های مربوط به آن، و اگر همین کلمه در بخش هشتگ‌ها جستجو شود نیز تمامی عکس‌های مرتبط با موضوع جستجو شده‌، برای شما به نمایش در خواهد آمد که در این حالت عکس مورد نظر از پیج های عمومی متفاوت یا حتی یک پروفایل شخصی باشد. بخش Top نیز ترکیبی از آیدی ها، هشتگ ها و مکان ها است و زمانی که کلمه ای را در کادر جستجو وارد می کنید می توانید در تب Top تمامی موارد مهم را فارغ از هشتگ یا ... مشاهده کنید

گزینه‌ی سوم بخش مدیریت اعلان‌ها است. این بخش همانطور که در تصویر بالا نیز مشخص است شامل دو برگه جداگانه با عنوان You و Following است. در بخش You اگر کسی برای شما درخواست دوستی بفرستد، عکس شما را لایک کند یا برایتان کامنت بگذارد به شما اطلاع رسانی خواهد شد. در تب دوم نیز می‌توانید اطلاعات مختصری از افرادی که آن‌ها را فالو کرده‌اید پیدا کنید. برای مثال می‌توانید متوجه شوید که دوستتان چه عکس‌هایی را لایک یا به تازگی چه صفحه‌ای را فالو کرده است .نحوه‌ی کارکرد آن نیز به این صورت است که با باز کردن اینستاگرام در صورتی که اعلان جدیدی برای شما وجود داشته باشد، یک نقطه نارنجی رنگ روی این گزینه ظاهر می‌شود تا به شما این موضوع را اطلاع‌رسانی کند. 

گزیه چهارم نیز پروفایل شخصی شما است. در این بخش تمامی عکس‌ها و ویدئوهایی که ارسال کرده‌اید وجود دارند.

در منوی تنظیمات برنامه با چندین گزینه مواجه خواهید شد که همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، خلاصه‌ای از کارکرد آن‌ها مشخص شده است. نحوه‌ی دسترسی به این بخش، رفتن به گزینه‌ی چهارم (پروفایل شخصی) و کلیک روی دکمه‌ی سه‌نقطه در منوی بالایی است.

در بخش Post You've liked که به پست‌های لایک شده اختصاص دارد، تمامی عکس‌ها یا ویدئوهایی که لایک کرده‌اید جمع‌آوری خواهد شد. بخش Private Acc نیز حالت خصوصی را برای اکانت شما فعال می‌کند که در این حالت باقی کاربران برای دیدن پست‌ها و لیست فالوهای شما ابتدا باید درخواست دوستی ارسال کنند و بعد از قبول درخواست توسط شما، قادر به مشاهده‌ی پروفایل‌تان خواهند بود. بخش Linked Acc نیز برای متصل کردن اکانت فیسبوک، توئیتر و.. به اینستاگرام به کار می‌رود که علاوه بر مزیت آن در بازیابی رمزعبور، می‌توان با استفاده از آن پست‌های ارسال شده را نیز بین اکانت‌ها همگام‌سازی کرد. با مراجعه به بخش Push Notification نیز همانطور که در تصویر پایین (سمت راست) مشخص شده است می‌توانید نحوه‌ی اطلاع‌رسانی‌ها را مشخص کنید.

setting2

با ورود به گزینه‌ی چهارم منوی اصلی (پروفایل شخصی شما) و کلیک روی گزینه‌ی Edit Prifile، همانند تصویر بالا (سمت چپ) اطلاعات شما از قبیل نام، نام‌کاربری، ایمیل، شماره تلفن و... نمایش داده می‌شوند و می‌توانید به ویرایش هرکدام که مایل بودید بپردازید.

post-send

با ورود به اپلیکیشن اینستاگرام، در بین 4 دکمه‌ی اصلی برنامه، یک دکمه‌ی آبی رنگ با آیکون دوربین نیز وجود دارد که با کلیک بر روی آن، دوربین اینستاگرام اجرا می‌شود. این بخش مربوط به پست کردن عکس یا ویدئوی جدید در پروفایل شما است به این معنا که می‌توانید در همان لحظه اقدام به عکاسی یا فیلم‌برداری کنید و بعد از اعمال افکت‌های مورد نظر، آن را منتشر کنید. در همین بخش گزینه‌ای نیز وجود دارد که با کلیک بر روی آن، به گالری گوشی منتقل خواهید شد. این گزینه برای زمانی مناسب است که قصد اشتراک‌گذاری عکس یا ویدئویی از کارت حافظه را داشته باشید. امکانارسال پست از طریق کامپیوتر نیز وجود دارد.

edit-delete

شما می‌توانید بعد از ارسال پست با کلیک بر روی گزینه‌ی سه‌نقطه در زیر هر عکس و انتخاب گزینه‌ی Edit، به ویرایش آن بپردازید. برای حذف نیز کافی است تا در همین بخش، روی گزینه‌ی Delete لمس کنید.

cat-u-h

ساده‌ترین مثالی که می‌توان برای تعریف هشتگ به کار برد، طبقه‌بندی یا Category است. همان‌طور که در سایت‌ها، پست‌ها دسته‌بندی خاصی دارند (بازی، نرم‌افزار و...) پست‌های اینستاگرام نیز می‌توانند به کمک هشتگ‌‌ها، موضوع خود را مشخص کنند و در جستجوها به آسانی پیدا شوند. این موضوع با کمک کاراکتر # انجام می‌شود، به این معنا که با قرار دادن این کاراکتر در ابتدای کلمات، می‌توان آن‌ها را به یک دسته‌بندی برای پست تبدیل کرد. برای مثال شما عکسی از یک ماشین قرمز رنگ که متعلق به کمپانی فراری است را منتشر می‌کنید. در متن پست می‌توانید از این هشتگ‌ها استفاده کنید: (Red #Car #Ferrari#). به کمک این سه کلمه، شما سه دسته‌بندی متفاوت برای عکس خود مشخص کرده‌اید. حال اگر کاربران دیگر در بخش جستجوی هشتگ‌ها، کمله‌ی Car، Red یا Ferrari را وارد کنند عکس‌ شما نیز در لیست بلندبالای نتایج خواهد آمد. درواقع می‌توان گفت که ارزش این روش نسبت به بخش جستجوی اکانت‌ها بسیار بالاتر است. چرا؟ سه دلیل برای این ادعا وجود دارد:

دلیل اول آنکه شما با جستجوی کلمه‌ای مانند CAT در بخش حساب‌های کاربری، تنها صفحه‌هایی را خواهید یافت که صرفا به گربه‌ها پرداخته‌ و به نوعی از کلمه‌ی cat در نام کاربری خود استفاده کرده‌اند. در حالی که ممکن است میلیون‌ها عکس دیگر وجود داشته باشد که کاربران دیگر در صفحه‌ی شخصی خود قرار داده باشند. به کمک هشتگ‌ها این عکس‌ها نیز از دسترس شما خارج نخواهند بود.

دلیل دوم نیز سرعت‌عمل بالای هشتگ‌ها است به طوری که در اکثر برنامه‌های تلوزیونی زنده شاهد استفاده از این موضوع هستیم. به کمک هشتگ‌ها، می‌توان به سرعت کلمه یا موضوعی را در بین تمام کاربران اینستاگرام جستجو کرد. یک موتور جستجو برای اینستاگرام را تصور کنید با این تفاوت که نتایج آن بر خلاف گوگل که مدتی طول می‌کشد تا در موتور جستجو ثبت شوند، به صورت آنی و تنها چند ثانیه بعد از ارسال پستی با هشتگ مورد نظر، نمایش داده خواهد شد.

دلیل سوم نیز قابلیت استفاده‌ از هشتگ‌ها برای برگزاری کمپین‌های مختلف است. برای مثال اگر مسابقه‌ی عکاسی زومیت و مایکت را به خاطر داشته باشید حتما می‌دانید که به کمک یک هشتگ اختصاصی و خاص (selfie4myket#)، می‌توان مجموعه‌ای از عکس‌ها با محوریت‌های خاصی را در مکانی عمومی جمع‌آوری کرد.

cat01

با توجه به مورد قبلی، می‌توان از این موضوع برای پیدا کردن موضوعات مورد نظرتان نیز استفاده کنید. برای مثال تصور کنید قصد مشاهده‌ی چند عکس از گربه‌ها را دارید. کافی است به بخش هشتگ‌ها رفته و در بخش جستجو، کلمه‌ی Cat را وارد کنید. همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید 58 میلیون‌ نتیجه برای آن پیدا شده است که همگی در رابطه با گربه‌ها هستند و با کلیک روی آن، نتایج به صورت تصاویر کوچک در کنار هم به نمایش در خواهند آمد. مزیت دیگر این روش نیز هنگامی است که شما به دنبال پیج شخصی (برای مثال علی کریمی) هستید اما اطلاعی از ID دقیق او ندارید. در این هنگام کافی است تا به بخش هشتگ‌ها رفته و کلمه‌ی alikarimi را جستجو کنید. در بین هزاران نتیجه‌ی به دست آمده، احتمالا در یکی از عکس‌ها حساب اصلی شخص مورد نظرتان تگ شده که از این طریق می‌توانید پیج اصلی وی را پیدا کنید.

tag01

تگ: حتما مشاهده کرده‌اید که با کلیک روی بعضی از عکس‌های ارسال شده در اینستاگرام، چند نام برچسب‌مانند روی آن ظاهر می‌شود. این امر برای درج پروفایل افراد (مانند علی کریمی که پیش‌تر ذکر شد) یا اشیای(!) موجود در عکس به کار می‌رود. این عمل، یعنی ثبت اکانت یک شخص یا شی در عکس، تگ کردن افراد نامیده می‌شود. برای این کار و تگ کردن افراد در عکس‌های خودتان کافی است تا هنگام ارسال پست مانند تصویر بالا، در بخش پایین توضیحات، گزینه‌ی Tag People را زده و با کلیک روی صورت شخص یا هر مکان دلخواه از عکس، نام فرد مورد نظر را به آن بچسبانید. به همین سادگی حساب کاربری وارد شده، روی عکس مورد نظر درج خواهد شد.

منشن: علامت @ به نوعی حکم لینک‌دهنده به اکانت‌ها را دارد. برای مثال نام‌کاربری ما در اینستاگرام myzoomit است. برای آنکه شخصی را به پیج ما هدایت کنید، تنها کافی است تا علامت @ را در ابتدای نام‌کاربری قرار بدهید و به صورت myzoomit@ آن را وارد پست یا کامنت کنید. بعد از ارسال، این عبارت تبدیل به لینکی آبی رنگ می‌شود که با کلیک روی آن مستقیما به صفحه‌ی زومیت منتقل خواهید شد.

این موضوع حکم اطلاع‌رسانی برای صاحب اکانت را نیز خواهد داشت. به این معنا که اگر شما در یک پست یا کامنت، شخصی را با این علامت منشن کنید، آن شخص به محض آنلاین شدن پیغامی دریافت خواهد کرد و به پست یا کامنت ارسال شده توسط شما منتقل خواهد شد. این موضوع زمانی کاربرد خواهد داشت که قصد جواب دادن به کامنت فردی را داشته باشید و با این امکان، بتوانید او را از جواب ارسال شده توسط خودتان آگاه کنید. ضمن آنکه از این ویژگی می‌توان برای هدایت دوستان خود به یک پست خاص که فکر می‌کنید برای او جالب است نیز استفاده کنید.

direct

در اینستاگرام نیز می توانید مانند شبکه های اجتماعی دیگر با دوستان خود به صورت خصوصی در تماس باشید. برای اینکار باید از دایرکت مسیج استفاده کنید تا بتوانید به صورت متنی یا ارسال عکس و ویدئو، با دوستان خود به صورت دو نفره گفتگو کنید. دسترسی به اینباکس دایرکت مسیح به این صورت است که در صفحه ی اصلی برنامه و در منوی آبی رنگ بالا، باید آیکون مربوط به دایرکت مسیج را لمس کنید تا وارد صندوق دریافت و ارسال شوید. برای ارسال پیام دایرکت به افراد نیز کافیست به پیج آن ها رفته و با لمس سه نقطه در بالای صفحه، Send Message را انتخاب کنید.

block-noti

در اینستاگرام می‌توانید توسط ابزار Turn Notification ON افراد بخصوصی را مشخص کرده و به صورت نوتیفیکیشن از پست‌های جدید آن‌ها با خبر شوید. در حالت عادی هیچ اطلاع‌رسانی خاصی برای پست‌های جدید صورت نمی‌گیرد و تنها با مراجعه به بخش فیدها، قادر به مشاهده‌ی تمام پست‌ها خواهید بود. با این امکان اما، می‌توانید افرادی که برای شما مهم هستند را به این لیست وارد کنید تا در هر زمانی از روز که پست جدیدی از این افراد منتشر شد، بتوانید به سرعت آن را مشاهده کنید. برای این امر کافی است به پروفایل افراد مراجعه کنید و مانند تصویر بالا، بعد از لمس گزینه‌ی سه‌نقطه، روی گزینه‌ی مشخص شده کلیک کنید.

مانند تمام شبکه‌های اجتماعی دیگر، اینستاگرام نیز دارای افراد مزاحمی است که به طریق‌های مختلف، ممکن است باعث آزار شما شوند. برای بلاک کردن این افراد کافی است تا به پروفایل این اشخاص رفته و در همان منوی بالا، دکمه‌ی Block را انتخاب کنید.

جدیدترین و شاید محبوبت ترین ویژگی جدیدی که به اینستاگرام اضافه شده است امکان استفاده ی همزمان از چند اکانت اینستاگرام است. البته همانطور که لقب محبوب ترین ویژگی را برای آن به کار بردیم می توانید لفظ پردردسرترین ویژگی اینستاگرام را نیز برای آن به کار ببریم چرا که بعد از گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی، هنوز تکلیف این قابلیت با کاربران اینستاگرام مشخص نیست و نیمی از کاربران تا به این لحظه هنوز قادر به استفاده از این ویژگی نیستند. اگر این ویژگی برای شما فعال باشد، در انتهای منوی تنظیمات اینستاگرام گزینه ای تحت عنوان Add Account مشاهده خواهید کرد که می توانید با استفاده از آن، اکانت های دیگر خود را (تا سقف 5 اکانت) به اینستاگرام اضافه کنید و بدون نیاز به نصب نسخه های جداگانه، بین اکانت های خود سوئیچ کنید.

در منوی تنظیمات اینستاگرام با کلیک روی گزینه‌ی Find Contacts، اینستاگرام به بررسی شماره‌های موجود در تلفن شما می‌پردازد و هر کدام از آن‌ها را که در این شبکه‌ی اجتماعی عضو باشد، به شما معرفی خواهد شد. البته این امر تنها در صورتی ممکن است که افراد در بخش اطلاعات کاربری‌شان، شماره موبایل خود را ثبت کرده باشند. در صورتی که مایلید حساب کاربری شما در جستجوی دستی Contactها برای دوستانتان نمایش داده نشود، تنها کافی است تا شماره‌‌ای از خود در اکانت ثبت نکنید.

در اینستاگرام نیز مانند فیسبوک، امکان لایک کردن پست‌ها وجود دارد. تنها با دوبار کلیک روی هرعکس، تصویر مورد نظر به لیست عکس‌های لایک شده توسط شما اضافه می‌شود و آیکون قلب زیر آن نیز قرمز می‌شود (برای آنلایک کردن عکس‌های لایک شده نیز کافی است تا روی قلب قرمز شده کلیک کنید تا دوباره به حالت عادی بازگردد). برخلاف فیسبوک، لایک کردن عکس‌ها در اینستاگرام علاوه بر نشان دادن حمایت یا علاقه‌ی شما به یک پست، به معنای جمع‌آوری آن‌ها نیز خواهد بود. این تصاویر به لیست Posts You've Liked در بخش تنظیمات اکاننتان اضافه می‌شود و می‌توانید آرشیوی کامل از عکس‌های مورد علاقه و لایک شده را در این بخش جمع‌آوری کنید. البته عکس‌های حاضر در این بخش، تنها یک میانبر به عکس اصلی هستند و اگر شخص صاحب عکس، اقدام به حذف آن کند، عکس مورد نظر از لیست شما نیز حذف خواهد شد.

به طور پیش‌فرض در اینستاگرام امکان دانلود عکس‌ها وجود ندارد و برای این موضوع به ناچار باید از ابزارهای جانبی، یا اینستاگرام‌های مود شده استفاده کرد. پیش‌تر به طور کامل نحوه‌ی اضافه کردن گزینه‌ی دانلود به منوی زیر عکس را توضیح داده‌ایم. اگر گوشی شما روت نیست نیز می‌توانید از نسخه‌ی مود شده اینستاگرام استفاده کنید.

بدون شک در کنار تمام جنبه‌های تصویری اینستاگرام، گاهی با متن‌های بسیار زیبایی در زیر عکس‌ها یا کامنت‌ها مواجه می‌شویم. اگر مایلید تا از این متن‌های زیبا در اپلیکیشن‌های دیگر مانند وایبر یا ... استفاده کنید، مجبور به استفاده ازنسخه ی مود شده ی اینستاگرام خواهید بود چرا که در نسخه ی رسمی، امکان کپی متن کامنت یا پست ها وجود ندارد. در OGinstagram می‌توانید به راحتی متن مورد نظر را بدون ابزارهای جانبی کپی کنید. برای این کار کافی است تا روی آیکون کامنت، در زیر هر عکس کلیک کنید تا به صفحه‌ی کامنت‌ها منتقل شوید. در این بخش با کلیک روی هر کامنت یا حتی متن اصلی پست، پنجره‌ای جداگانه باز می‌شود که گزینه‌ی Copy در آن به چشم می‌خورد و با کلیک بر روی آن، متن مورد نظر کپی خواهد شد.

در اینستاگرام گاهی با فالو کردن یک فرد یا کامنت گذاشتن در زیر یک عکس، با صفحه‌ی سفیدی رو به رو خواهید شد که بعد از گذشت چند ثانیه پیغام Security Code را به شما نمایش می‌دهد و از شما درخواست وارد کردن شماره موبایل، و فعالسازی اکانت را خواهد داشت. این موضوع به هیچ‌وجه امکان بازگشت ندارد و چاره‌ای به جز وارد کردن شماره‌ی تلفن خود و دریافت کد فعال‌سازی نخواهید داشت. برای آشنایی بیشتر با این موضوع و حل آن می‌توانید بهراهنمای زومیت برای حل این مشکل رجوع کنید.

یکی دیگر از مشکلاتی که در اینستاگرام وجود دارد، عدم فالو شدن اکانت‌های مختلف است. برای مثال شما وارد پروفایلی شده‌اید و روی گزینه‌ی Follow کلیک می‌کنید. این گزینه به حالت سبز رنگ و Following تغییر می‌یابد و عملیات فالو با موفقیت به پایان می‌رسد اما در عرض یک ثانیه، همه چیز به حالت قبل باز می‌گردد. این موضوع سه دلیل متفاوت می‌تواند داشته باشد.

۱. اگر این اتفاق تنها برای برخی از اکانت‌ها می‌افتد، به احتمال زیاد شما توسط آن اشخاص بلاک شده اید. در این حالت با وجود آنکه تعداد پست های پیح مورد نظر بیشتر از صفر است، شاهد هیچ پستی در پیج نخواهید بود.

۲. دلیل دیگری که می‌تواند باعث فالو نشدن اکانت‌ها در اینستاگرام شود، بلاک شدن موقتی شما توسط اینستاگرام است. در این اپلیکیشن قانونی وجود دارد که اگر تعداد زیادی پیج را پشت سر هم فالو کنید، اکانت شما به مدت چند ساعت توانایی فالو کردن را از دست خواهد داد. برای مثال اگر ۱۰۰ پیج را در کمتر از ۵ دقیقه فالو کنید، این اتفاق برای شما خواهد افتاد و برای حل آن نیز تنها کافی است چند ساعت صبر کنید تا این مشکل به صورت خودکار رفع شود.

۳. اگر این اتفاق برای تمام کاربرانی که فالو می‌کنید می‌افتد، و همچنین با صفحه‌ی سفید رو به رو نمی‌شوید (که نشان از مشکل Security Code است)، اکانت شما به سقف تعداد فالوی مجاز رسیده است. در اینستاگرام هر کاربر می‌تواند بر اساس تعداد فالوورها، فالوئینگ داشته باشد. برای مثال اگر هیچ‌کس شما را فالو نکرده باشد، شما تنها قادر به فالو کردن ۶۰۰ نفر خواهید بود. این رقم بر اساس تعداد فالوئر‌های شما متغیر خواهد بود. بنابراین اگر شاهد چنین مشکلی بودید، اقدام به افزایش فالوئر‌های خود (۱۰ الی ۱۲ نفر) کرده و سپس پیج‌های مورد نظر را فالو کنید.

با توجه به موارد گفته شده، تقریبا موضوع یا ترفند مهم دیگری در این اپلیکیشن وجود ندارد و شما با مطالعه ی این آموزش، با تمام بخش ها و امکانات اینستاگرام آشنا شدید. نظر شما درباره این اپلیکیشن محبوب چیست؟ آیا روند رو به رشد آن همچنان ادامه خواهد داشت؟

این مطلب آخرین بار روز 16 فروردین ۹۵ بروزرسانی شده است.


***


جدیدترین ترفندهای اموزش کامل اینستاگرام 95 برترین ترفندهای اموزش کامل اینستاگرام سال 95 بهترین سایت ترفند اموزش جددیترین ترفندهای کاربردی اموزش کامل اینستاگرام دانلود فیلم اموزشی ترفندهای کاربردی و مهم اموزش کامل اینستاگرام اموزش رایگان ترفندهای روز دنیا اموزش کامل اینستاگرام سایتی که ترفندهای اموزش کامل اینستاگرام را رایگان اموزش میدهد.
جدیدترین و مهم ترین ترفندهای اموزش کامل اینستاگرام خرید سی دی اموزشی ترفند اموزش کامل اینستاگرام ترفند های جدید ویندوز اموزش کامل اینستاگرام
اموزش و ترفندهای اموزش کامل اینستاگرام ترفندهای طراحی سایت اموزش کامل اینستاگرام نکات ظریف و کاربردی طراحی سایت به زبان اموزش کامل اینستاگرام  
جدیدترین ترفندهای ترفند های جدید اینستاگرام کامپیوتر گوشی 95 برترین ترفندهای ترفند های جدید اینستاگرام کامپیوتر گوشی سال 95 بهترین سایت ترفند اموزش جددیترین ترفندهای کاربردی ترفند های جدید اینستاگرام کامپیوتر گوشی دانلود فیلم اموزشی ترفندهای کاربردی و مهم ترفند های جدید اینستاگرام کامپیوتر گوشی اموزش رایگان ترفندهای روز دنیا ترفند های جدید اینستاگرام کامپیوتر گوشی سایتی که ترفندهای ترفند های جدید اینستاگرام کامپیوتر گوشی را رایگان اموزش میدهد.
جدیدترین و مهم ترین ترفندهای ترفند های جدید اینستاگرام کامپیوتر گوشی خرید سی دی اموزشی ترفند ترفند های جدید اینستاگرام کامپیوتر گوشی ترفند های جدید ویندوز ترفند های جدید اینستاگرام کامپیوتر گوشی
اموزش و ترفندهای ترفند های جدید اینستاگرام کامپیوتر گوشی ترفندهای طراحی سایت ترفند های جدید اینستاگرام کامپیوتر گوشی نکات ظریف و کاربردی طراحی سایت به زبان ترفند های جدید اینستاگرام کامپیوتر گوشی  

تبلیغات ارزان و پربازده

نتورک مارکتینگ را با ما تجربه کنید #پدیده

( شما هم وارد تجارت بزرگ بازاریابی شوید با دست خالی )


بازاریابی شبکه ای را در ده دقیقه بشناسید . ..


(نویسنده : مهدی جباری )

Image result for download

تبلیغات ارزان و پربازده


برای ارتباط با معرف و نویسنده ی مقاله و شروع بازاریابی شبکه ای


و دریافت کد معرف برای ثبت نام تماس بگیرید یا از تلگرام ما را مطلع کنید.


0902-540-8576


تبلیغات ارزان و پربازده


http://bayanbox.ir/view/5898261174813330738/tlegram-id.png


نتورک

تبلیغات ارزان و پربازده



نظرات (۰)
هر چه دل تنگت میخواهد بگو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">