آموزش عکس اهنگ فیلم جدید امروز 1402

شرکت آچار فرانسه
خیابان
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

Download New Music Ali Ashabi Called Sade Nabash

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی به نام ساده نباش

Download New Music Ali Ashabi Called Sade Nabash

Ali-AsHabi-EP-Album-2

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی به نام ساده نباش

*********

متن آهنگ علی اصحابی ساده نباش

اون که ازت ساده میگذره

خواسته که عشقش یادت بره

تنها میشی با خاطره هاش

این همه با همه ساده نباش

ساده نباش ساده نباش ساده نباش

حالا چشماتو واکنو با دلت ببین اونکه نشسته مقابلت

با تو اگه گریه کرده بود

دل نمیکند از تو خیلی زود

عاشقت نبود عاشقت نبود عاشقت نبود

گفتم دلتنگم گفتی که هوامو داری

گفتم عطرتو مونده از تو یادگاری

گفتی جز قلبم جای دیگه ای نداری

+++++

تو که ساده گذشتیو رد شدی

چرا با دلم این همه بد شدی

من که ازت دل نمیکنم

حس میکنم عاشقت منم

عاشقت منم عاشقت منم عاشقت منم

حالا چشماتو واکنو با دلت ببین اونکه نشسته مقابلت

با تو اگه گریه کرده بود

دل نمیکند از تو خیلی زود

عاشقت نبود عاشقت نبود عاشقت نبود

گفتم دلتنگم گفتی که هوامو داری

گفتم عطرتو مونده از تو یادگاری

گفتی جز قلبم جای دیگه ای نداری

*********

دانلود آهنگ های جدید از سایت نکا موزیک

آهنگ را با کیفیت ۱۲۸ و پخش انلاین از سایت دریافت کنید

جدیدترین آهنگ ها، عکس ها و بیوگرافی خوانندگان را از ما بخواهید

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از سایت نکا موزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

نظرات خود را در مورد آهنگ برای ما ارسال کنید

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید

 

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

Ali Ashabi 95

Download New Music Ali Ashabi Called Sade Nabash

۹۵/۰۵/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
neka fun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">