وصیت نامم. ازکجاشروع کنم؟


ازعشقم؟؟؟نه..

ازدوستام؟؟؟نه..

آها اول ازمامانم...


مامانی؟یادته ازدستم عصبانی میشدی میگفتی ایشالله جوون مرگ شی بچه؟

دیدی تو جوونی رفتم؟

یادته میگفتی خیر نبینی؟دیدی اززندگیم خیرندیدم؟

دیدی دعات گرفت؟؟؟

پ حالا واسه چی گریه میکنی داد میزنی میگی توروخدا پاشو...

مامانم صداتو میشنوم ولی نمیتونم جوابتوبدم...


رفقا؟؟؟

توروخدا شماها دیگه بخاطرمن گریه نکنین...

بخاطر منی ک ارزشی واستون نداشتم...


صدام نزنین ک بیدارشم...بخدانمیتونم...واسه همیشه خوابیدم...


یه چی بگم؟

ب این زودی خاکم نکنید...دوباره غسلم بدید آخه من دلم هنوز خونه...


عشقم بیشترین حرفو باتو دارم... حرفای دلم رو هیچ وقت کسی نفهمید...فقط یه روز مورچه ها میفهمن...روزی ک زیرخاک گلومو به تاراج میبرن...


عشقم گریه نکن نبینم اشکاتو..

فقط یه خواهش دارم ازت...

ب مرده شور بگو ناخوناشو کوتاه کنه...

بدنم زخمیه...

بگو مُدارا کنه....

رفتنی باید بره...

منم رفتم......

    

حرف آخرم...

غریبه...

تویی ک بعده من جامو میگیری 


مراقب عشقم باش....