مطالب جدید تیکه دار عاشقانه 97

مطالب تیکه دار عاشقانه 97

مطالب جدید تیکه دار عاشقانه 97


************

‏قسمت شه بچسبونمت به دیوار
زل بزنم تو چشمات بگم:
من عاشق چشماتم

*********

جمعه ها زیادم بد نیست !
اگر او باشد ...
میشود بهترین روز هفته را ساخت

**********

شب ها،
آرزو می کنم،
کاش برگِ چایی بودم
که در هوایی سرد،
آن زمان که گرمایِ استکان را استشمام می کردی،
سپاهی از شمالی ترین مرزِ صورتت،
فاتح مرکزی ترین
کشورِ قلبت می شد،
مرا با اشتیاق
جای میدادی،
در خودت...!

***********

جمعه ها زیاد هم بد نیست !
باید تو باشی ...
دلبری کنی
تا غروبش جانم را نگیرد
که نگویند دلگیر است . . .
اصلا مگر میشود در کنار تو بود
و بهترین روز هفته را نساخت ...?

***********

میخاهم تمامِ وقتم را
با خیره شدن بِ چشمانت هدر دهم؛
برایِ ثانیه‌ای،
برایِ دقیقه‌ای،
برایِ ساعتی،
برایِ عمری:)))

************

‏اینقدر قوی بودم
که دیگه واست مهم نیست
که چقدر دوست دارم :)
که چقدر دلم برات تنگ شده :)
 و چقدر سخته که برات مهم نیست !♡

***********

بعضی واژه ها عجیب شیرین اند ،
مثلِ  "دوستت دارم"
از زبانِ تو...!

***********

صبح یا عصر!
زیآد فرقی نمیکند...
دلتنگی از جآیی شروع میشود،
کِ دهآنت پر از حرف است برآی گفتن...
اما کسی رآ ندآری برآی شنیدن:))

***********

"دوستت دارم"
و برای اثباتِ این جمله
تمامِ "جانم" را میدهم،
باورَش با تو...!

**********

بچه که بودم
فکر می کردم
خدا آن بالا بالاهاست
بعد گفتند
خدا همه جا هست
حالا که
 به چشم های تو خوب نگاه می کنم
می دانم ماجرا چیست!

************

چشم هایش قهوه ای بود
و به حق فهمیدم
که قهوه از سیگار هم اعتیاد آورتر است ...

******

کسی چه میداند ؟
شاید هم روزی برسد که او بیاید‌ ...
هوا خوب شود ...
عشق خوب تر شود ...
و او هم خوبِ من شود :)♡

************

گاه می پرسند
زِ من عاشق اش هستی هنوز؟
بی تفاوت بودنم را
گریه می ریزد بهم! :)

************

هنوز هم فکر میکنم "خوشبختیِ" من،
در گرو داشتنِ دست های خالی تو بود؛
حتی اگر "بدبخت" می شدم...!

***********

اوج خوشحالى من اونجاست که
حالش بده ولى باز باهام مهربونه^^

**********

من یک عذرخواهی بدهکارم به
قلب کوچکی که عاشق شد
زخم خوردو شکست
اما هنوز هم با مهربانی میتپد
قلب ساده ام عفو کن مرا
من هم نمیدانستم این همه درد از یک عشق رویایی قرار است برایم یادگار بماند
مرا ببخش! 

*************

برگرفته از کانال عاشقانه آچار فرانسه