جوکهای خنده دار, جملات کوتاه طنز

 جملات کوتاه طنز, طنز نوشته های خنده دار




 

توی تموم دنیا بچه ها از پله ها بالا میرن و از سرسره میان پایین، توی ایران بچه ها با هزار زحمت از سرسره میرن بالا واز پله ها میان پایین، تازه به اونی که از طرف سرسره میاد پایین میگن نیا برگرد.

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

چگونه یک دختر را در دو مرحله عصبانی کنیم؟ 1. از او عکس بگیرید. 2 عکس را به او نشان ندهید. (ترجیحاً فرار کنید)

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ مطالب طنز و خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

یه روز 7 نفر میرن عکاسی 3 نفر شان می خوابند و 4 نفرشان می ایستند به عکاسه می گن قربون دستت از ما یه عکس 3در 4 بگیر

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

ﭼﻬﺎﺭ ﻃﺮﻑ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﻋﻨﮑﺒﻮﺗﻪ ﺗﺎﺭ ﺑﺴﺘﻪ ﻣﻨﻢ ﺍﺯﺷﻮﻥ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺳﯿﺴﺘﻤﻪ ﭘﺪﺍﻓﻨﺪﯼ ﻋﻠﯿﻪ ﭘﺸﻪ ﻫﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﯾﻪ ﻫﻤﺰﯾﺴﺘﯿﻪﻣﺴﺎﻟﻤﺖ ﺁﻣﯿﺰ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺑﺎ ﻫﻢ

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جملات کوتاه طنز ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

بیدار شدم دیدم لپ تاپ پاشیده زمین، خوراکی ها پخش و پلا، چراغ روشن، عینک هم زیرم مونده بود،فقط اگه یه ببر تو اتاق بود میشد هنگ اوور 4 رو ساخت.

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ طنز نوشته های خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

زن و شوهر با هم دعوا میکنن
مرده زنگ میزنه به مادرش میگه:
مامان من میخوام زنمو تنبیه کنم چند روزی میام خونتون
مامانش میگه : نه پسرم زنت به یه تنبیه بزرگتر نیاز داره!
من میام خونتون

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای باحال ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

مورد داشتیم دختره اینقدر چاق بوده که وقتی پالتو زرد میپوشیده با تاکسی اشتباهش میگرفتن

.

.

.
اونوقت استاتوس زده:نگاهت درگیر اندام ظریفم نکن

.

.

.
حرکت کن بابا ترافیک نشه خخخخخخ

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ طنز خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

خواهر برادر کوچیکتر ندارین نصف عمرتون بر فناست
خیلى حال میده میگى برو آب بیار

البته منم ندارم ولى داداشم معلوم بود حال میکنه

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ استاتوس خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

عشق را از جوراب زنانه باید آموخت، یه دونش سوراخ میشه اون یکی خودشو از شیر حموم دار میزنه... سرفرصت بازم براتون از عشق میگم. عشق خیلی پیچیدس.

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

 تنها کاری که ایرانیا توش باهم همکاری میکنن چیه؟

تو جاده چراغ میزنن که پلیس وایساده.

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ طنز نوشته های خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

یه روز دبیر انشامون در مورد ثروت و علم صحبت میکرد پرسید علم بهتره یا ثروت؟
گفتم:ثروت
گفت"تو همیشه خنگ بودی اگه من بودم علم رو انتخاب میکردم
در کمال خونسردی گفتم:بعله هر کسی حق انتخاب داره و هر کسی هر چیزی رو که نداره انتخاب میکنه
یعنی کلاس که منفجر شد هیچ به گوش مدیر معاون ها هم رسید و مورد لطف همه قرار گرفتم

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار لاین ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

شما سه هزار میلیارد تومن اختلاس کنی بری کانادا
باز لذتش به پای دزدین یه کتلت از پای گاز نمیرسه

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ طنز نوشته های کوتاه جدید  ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

نه خانوم امروز باید از دوتا درس جدید امتحان بگیرید.....اینا دارن دروغ میگن
من خودم یادداشت کردم
.
.
.
.
الکی مثلا من خرخون و حرص درار تو کلاسم

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

مربی باشگا‌همون 8 تا سفیده تخم مرغ میخوره بعد تمرین با یه سیخ جوجه کباب. میخوام بگم اگه نسل مرغا منقرض شد کار این دایناسوره.

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جملات کوتاه طنز ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

مرده به زنش sms میده: "عزیزم، من دیشب با رژلبت رو سنگ توالت نوشتم دوستت دارم"
خانمه هم جواب میده: "نفسم، منم دیشب با همون مسواکی که صبح دستت بود، پاکش کردم"
زوج خاصی اند اینا، خدا حفظشون کنه.

 

 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

 

جدید ترین روش درمان افسردگی در خانم ها…
بله درست حدس زدید…
پاساژ درمانی بهترین روش درمان بسیاری از درد های بی درمان


 ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊