روش های کسب درامد از اینترنت

برای ایندت حداقل 5 دقیقه وقت صرف کن و این پست رو بخون.




فقط کافیه یک بار این پست رو مطالعه کنید.

 



روش های واقعی و البته یکم جدید که من خودم دارم استفاده میکنم..

خداروشکر من که یک پسر 19 ساله هستم تونستم

 

با 2 تا وبلاگ و یک سایت و یکم فعالیت ( که خیلی مهم این اخری )

 

در عرض 19 ماه برای خودم یک پراید بخرم...و

اینم بگم راهی نیست که بتونید یک ساله باهاش بی ام وی بخرید...

 

همش  الکیه...اما میشه به چیزی که در  حد توانتونه برسید...



*****



همین اول بگم که کسب درآمد زحمت داره اما شدنیه...

این خط ___ این نشون ×

نشد هر چی دوست داری بهم بگو...


سوالات شما :



1- آیا واقعا می توانم از طریق اینترنت در منزل کسب درآمد کنم؟

بله


2- چه قدر طول می کشد تا به درآمد عالی و دلخواه خود برسم؟

بستگی به تلاش و انگیزت داره..همین..


3- از کجا باید شروع کنم؟ قدم اول چیست؟

بعد خوندن مقاله خودت به جواب میرسی...

****

"آیا واقعا راه آسان تر و سریع تری وجود ندارد؟ چه طور خیلی افراد از طریق اینترنت درآمد عالی کسب می کنند ولی من هنوز موفق نشده ام؟!"


ببینید من از 12 سالگی دنبال کسب درامد بودم و فقط فکر میکردم یک سایتی بزنم و فقط پول پاپ اپ ازش بگیرم پول دار میشم...!!!

ن دوست عزیز..این خبرا نیست..هیچ کسی با پاپ اپ به جایی نمیرسه بخدا....پاپ اپ در مقابل روش هایی که توی این کتاب هست اصلا ارزشی نداره...


شما راه 5 ساله منو در عرض 7 روز به طور کامل یاد میگیرید..

یاد نگرفتی زنگ بزن بهم فحش بده...

0936-352-6033

اصلا ادرس محل کارم رو به کسایی که میخوان میدم بیام پیشم حضوری براشون توضیح بدم...

 

چه قدر می تونم از اینترنت درآمد کسب کنم؟

 

 

 

پاسخ این سوال بی نهایت است.

 

 

بله، در کسب درآمد از اینترنت هیچ حد و مرزی وجود ندارد. سقف موفقیت شما بی

نهایت است و فقط به میزان تلاش و بلند اندیشی شما بستگی دارد.

 

بازم میگم اگه به دنبال این هستین که 3 ساله برید لند کروز بخرید هیچ کتابی در این زمینه وجود نداره و راهی هم وجود نداره....تموم... اما اگه میخای در عرض 3 یا 4 سال دیگه به ی ماشین خوب و ی درامد

 

ثابت برسی و خداروشکر کنی  این کتاب خیییییییییلی برات مفیده....

 

 

 

میدونید چرا سایت های مختلفی که دیدید و  نتونستن به شما کمک کنند کسب

درآمد کنید؟


حقیقت اینه که اکثر این سایت های آموزشی برای کسب درآمد از اینترنت توسط

کسانی درست شده اند که خودشون هم دقیقا رمز و راز درآمد اینترنتی رو نمی

دونند.

پس چه طور می تونن به شما چیزی رو که خودشان هم نمی دونند آموزش بدن؟!

 

تو این کتاب شما اینارو یاد میگیرید : بازم میگم نفهمیدی زنگ بزن فحش بده !! والا بخدا !!

 

 

  • سه دلیل مهم که چرا کسب و کار اینترنتی بهترین و پرسود ترین روش برای کسب درآمد است. اینجا کشف خواهید کرد چرا وقتی که در این حرفه موفق شوید، دیگر هیچ گاه حتی تصور نمی کنید که هیچ شغل دیگری را جایگزین آن کنید.
     

  •  چگونه در منزل و فقط با کامپیوتر خود به راحتی کسب درآمد کنید. برای همیشه با زیر دست کسی کار کردن خداحافظی کنید و کارفرما و صاحب اختیار خود باشید.
     

  •  با چه سرعتی می توانید شروع به کسب درآمد عالی کنید؟ این به ______ و ______ شما بستگی دارد. دانستن این پاسخ به شما کمک می کند با انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری دست به عمل بزنید و سریع تر موفق شوید.
     

  • یک راه آسان که حتی بدون تسلط به زبان انگلیسی هم از اینترنت پولدار شوید.
     

  •  چگونه با کمترین سرمایه و فقط ۱۰ هزار تومان می توانید درآمد خود را آغاز کنید.
     

  • یک راه آسان و سریع برای گذاشتن از تحریم آمریکا برای ایران و دریافت درآمد خود از شرکت های خارجی. بدون دانستن این راه نمی توانید پول خود را در ایران دریافت کنید، پس حتما این روش را مطالعه کنید.
     

  • هفت راه آسان و رایگان برای کسب درآمد فوق العاده از اینترنت.  شما می توانید با هر سن و سرمایه ای از این راه ها به سادگی کسب درامد کنید. فقط کافی است روش مورد علاقه خود را از میان این ۷ روش انتخاب کنید و درآمد خود را به سرعت آغاز کنید.

 

تموم کتاب فارسیه و حتی 5 تا لغت سخت هم توش نیست + عکس مرحله به

 

مرحله از شروع اموزش و ثبت نام در سایت های خارجی و روش انتقال پول + روش

 

هایی که وقتی شما خوابی بتونی کسب درامد کنی ( مثال واقعی از یوتوب ) بقیه تو

 

کتابه...

 

قیمت این کتاب فقط 10 هزار تومنه...یعنی 2 سر قلیون....

 

من 100 باز کتاب خریدم ..2 تومنی...39 تومنی....5 تومنی...7.900 تومنی...و ....

 

بد نبود ..اما خوب هم نبود....

 

بازم میگم راضی نبودی زنگ بزن من پاسخ گو هستم...

 

اگه ایندت برات مهم باشه یک بارم که شده براش هزینه میکنی ...

 

 

"اگر شما باز هم کاری را انجام دهید که تا به حال انجام داده اید، پس طبیعتا نتیجه ای را کسب می کنید که تا به حال گرفته بودید."

 

 

+ هدیه کسب درامد از تلگرام که تالیف من نیست ...

 

خودم خریدم و میخام براتون اشانتیون بزارم ....

 

از زبان کسانی که شغل اصلی اونا تلگرام و اموزش های گروهی شده...( خیلی جدید و پر درامد )

 

و اخرین بار : فقط 10 هزار تومنه...یعنی 2 سر قلیون....

 

اینم لوگو ثبت در درگاه پرداخت ....حتما چک کن دوست عزیزم ( کلیک کن )

 

10هزار تومن در مقابل این کتاب و جزوه ها هیچ ارزشی نداره ....

 

پرداخت آنلاین