دانلود قسمت اول از فصل دوم سریال شهرزاد با لینک مستقیم

دانلود سریال شهرزاد فصل دوم 2 قسمت اول با کیفیت عالی

اولین آنونس رسمی منتشر شد (پخش دوشنبه 29 خرداد 96)

دانلود فصل دوم سریال شهرزاد

دانلود فصل دوم سریال شهرزاد

گروه فیلم : اجتماعی

تعداد قسمت ها : 28 قسمت

پخش : در شبکه خانگی

کارگردان : حسن فتحی

بازیگران: ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، مصطفی زمانی، امیر جعفری، رویا نونهالی

خلاصه داستان : «شهرزاد 2» روایت عاشقانه ای در روزهای پرتپش تهران ۱۳۳۲ است که با کودتای سیاه آغاز میشود و با اثر حوادث کودتا بر زندگی شخصیت ها، اوج میگیرد. در تهران سالهای پس از کودتا که چهره شهر، رنگ خشونت و دسیسه به خود گرفته، عشقی شکوفا میشود میان دو جوان به نام های شهرزاد و فرهاد. عشقی که فرجامش متصل به حوادث ایام میشود و عشاق قصه در موقعیت دشواری قرار میگیرند که آینده شان را دگرگون میکند. به ویژه زمانیکه پای قباد به صحنه این حوادث باز میشود.



________________________________________________________________

دانلود سریال شهرزاد 2 (آنونس)

لینک مستقیم

__________________________________________________________________

دمو آهنگ محسن چاوشی برای شهرزاد 2

لینک مستقیم

 

با توجه به استقبال گرم مخاطبان سینمای خانگی و بازخورد خوب فصل اول سریال شهرزاد خبر هایی مبنی بر پیش تولید فصل دوم این مجموعه ی پر هوادار منتشر شد .

حسن فتحی کارگردان شهرزاد که سابقه ی ساخت سریال هایی همچون میوه ممنوعه را داراست ، اظهار داشت که در حال رایزنی با تهیه کنندگان این مجموعه برای ساخت فصل دوم و سوم است .

او قبل از انتشار فصل اول این مجموعه در مصاحبه ای با خبرگذاری مهر گفت: ساخت دنباله شهرزاد خیلی جدی است هم برای من و هم برای سرمایه‌گذاران سریال ، ما منتظر بازخورد مخاطبان از فصل اول سریال هستیم .


او در ادامه تاکید کرد که اگر بازخورد مخاطبان از فصل اول سریال شهرزاد خوب باشد قطعا فصل دوم را با همین گروه و حتی شهرزاد ۳ را هم خواهند ساخت. وی افزود فیلمنامه هر سه فصل از دو سال پیش توسط ایشان و نغمه ثمینی نوشته شده و آماده است و هر یک از این سه فصل بین ۲۶ تا ۳۰ قسمت است .

فتحی ادامه داد: خوشبختانه از ابتدای امر خلاصه فیلمنامه فصل های بعدی این سریال توسط بنده و خانم نغمه ثمینی نوشته و آماده بود و قطعاً به زودی مرحله نگارش فصل های بعدی این سریال نیز به پایان خواهد رسید؛


فصل اول «شهرازد» به اوایل دهه ۳۰ شمسی می‌ پردازد

فصل دوم سریال شهرزاد بخش هایی از حوادث اواخر دهه ۳۰ و اوایل دهه ۴۰ را در برمی‌ گیرد

فصل سوم سریال شهرزاد نیز قرار است داستان این شخصیت ها را بعد از دوران پیروزی انقلاب اسلامی به تصویر بکشد.

وی در خاتمه این گفتگو اظهار داشت: آنچه می خواهم این است که روایت داستانی عاشقانه خود را بدون هیچ گونه تحریف وقایع تاریخی و تنها بر اساس حقیقت داشته باشیم و امیدوارم که فصل های بعدی این سریال نیز با استقبال خوب مخاطبان مواجه شود.


اخبار جدید از زمان و تاریخ پخش فصل دوم سریال شهرزاد

او در پاسخ به این پرسش که از اقای امامی  تهیه کننده سریال شهرزاد شد آیا برای جلوگیری از وقفه زیاد و به دنبال آن از دست دادن برخی از مخاطبان، احتمال تولید و پخش همزمان «شهرزاد 2» وجود دارد؟ اظهار کرد: اصلاً؛ هر چقدر هم که وقفه بیافتد، ما کل کار را تصویربرداری می‌کنیم تا حتی یک ساعت هم در تحویل کالا به مردم بد قولی نکنیم. به هیچ وجه تعهدمان به مردم را فدای هیچ مصلحت‌اندیشی نمی‌کنیم، حتی اگر این کار باعث ریزش مخاطب شود. آبرو چیزی است که به زحمت به دست آورده می‌شود و حاضر نیستیم به راحتی مخاطبمان را از دست دهیم.


او در ادامه مطلب بالا توضیح داد که همزمانی‌ توزیع و تولید سریال، هم تیم تولید را تحت تاثیر قرار می‌دهد و هم تیم پخش‌کننده تحت فشار قرار می‌گیرند؛ قطعاً مردم این فشار را در کیفیت کار تولید شده احساس می‌کنند؛ بنابراین اگر تولید «شهرزاد 2»، دو سال هم طول بکشد، صبر می‌کنیم تا کالایی با کیفیت‌تر از «شهرزاد 1» تحویل مخاطب دهیم.


نسیم ادبی بازیگر نقش حمیرا در سریال شبکه نمایش خانگی شهرزاد در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزانگفت: نسخه دوم این سریال پر طرفدار از نوروز سال آینده در شبکه خانگی توزیع می گردد.

وی از حضور خود در سری دوم سریال شهرزاد خبر داد و گفت: فیلم برداری “شهرزاد” از اواسط شهریور ماه امسال آغاز و به احتمال فراوان نوروز سال 96 راهی شبکه خانگی خواهد شد.


شروع فیلم برداری فصل دوم

فصل دوم سریال شهرزاد 15 مهرماه 95 آغاز شد


دانلود فصل دوم سریال شهرزاد

دانلود قسمت اول 1 فصل دوم سریال شهرزاد»

دانلود قسمت اول 1 فصل دوم سریال شهرزاد

 

دانلود قسمت اول 1 فصل دوم سریال شهرزاد

________________________________________________________________

دانلود سریال شهرزاد 2 (آنونس)