دانلود آهنگ مازندرانی مرد نبردی پهلوون مردی شلوار پلنگی

دانلود آهنگ جدید مازندرانی میلاد قربانی به نام مازرونیمه

Download New Music Mazandarani By Milad Ghorbani Called Mazeronime

دانلود آهنگ مازندرانی مرد نبردی پهلوون مردی شلوار پلنگی

دانلود آهنگ مازندرانی مرد نبردی پهلوون مردی شلوار پلنگی

متن آهنگ :

ته مه یاری ، سر دم داری ، مرد نبردی

پهلوون مردی ، عشق جنگی ، شلوار پلنگی

میدون داری ته ، مه ونگ ونگی

اهل داداشون ، مه هواخاشون

همش دست به چو ، مه پشت مثل کوهی

پهلووناشون ، مه هواخاشون

همش دست به چو ، مه پشت مثل کوهی

مردم داری ، تو سالاری

هر کجا دری یار مه هواداری

دادا بوریم کوه  ، فقط من و تو

امشو دادا ره پلک نزن چشم هاکنیم

اهل داداشون ، مه هواخاشون

همش دست به چو ، مه پشت مثل کوهی

**** نکا موزیک****

عشق منی یار ، مه دل قرار

صحرایی بمونه نیسان سوار

شاه مازرون ، بوم ته قربون

چنده سالاره امه پهلوون

اهل داداشون ، مه هواخاشون

همش دست به چو ، مه پشت مثل کوهی

مازرونیمه ، من غیرتیمه

یک تنه امبه یار من تسه میرمه

میدون جنگه ، مه یار تفنگه

دشمن دعوا چار پای تفنگه

اهل داداشون ، مه هواخاشون

همش دست به چو ، مه پشت مثل کوهی

***********

برو وسط میلاد قربانی سر دنه صداره

جان برار من ته نفس قربون

هیاهو هاکنین وسط میدون

جان برار من ته نفس قربون

امه شاهی دارنه خله پهلوون

جان برار من ته نفس قربون

دست و پاره تکون هاده هستی پلنگ ایرون

جان برار من ته نفس قربون

بشنوید و دریافت کنید...