آموزش عکس اهنگ فیلم جدید امروز 1402

شرکت آچار فرانسه
خیابان
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید علی ستوده به نام اون منم

دانلود آهنگ جدید علی ستوده به نام اون منم

Download New Music Ali Sotoodeh Called Oon Manam

دانلود آهنگ جدید علی ستوده به نام اون منم

دانلود آهنگ جدید علی ستوده به نام اون منم

********

متن آهنگ علی ستوده اون منم

توی این دنیایی که رنجو غمه

دوتا عاشق مثل ما خیلی کمه

اون منم با یاد تو جون میگیرم

تا نباشی بی تو پایون میگیرم

اون منم دیوونه بازی میکنم

واسه عشقمون یکه تازی میکنم

این اولین باره که از ته دلم

اینجوری عاشق شدم ببین گلم

دیدی منم همون عشق قدیم

واسه داشتنت خدا بوده

اون منم عاشقم دوست دارم

عشقمو پات میزارم اون منم

++++++

اون منم که حساسم به عشق تو

تویی که بردی دل دیوونه رو

حس دوس داشتن تو ترانه بود

همیشه یه حس عاشقانه بود

این اولین باره که از ته دلم

اینجوری عاشق شده ببین گلم

دیدی منم همون عشق قدیم

واسه داشتنت خدا بوده

اون منم عاشقم دوست دارم

عشقمو پات میزارم اون منم

*******

دانلود آهنگ های جدید از سایت نکا موزیک

آهنگ را با کیفیت ۱۲۸ و پخش انلاین از سایت دریافت کنید

جدیدترین آهنگ ها، عکس ها و بیوگرافی خوانندگان را از ما بخواهید

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از سایت نکا موزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

نظرات خود را در مورد آهنگ برای ما ارسال کنید

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید علی ستوده 95

دانلود آهنگ جدید علی ستوده به نام اون منم

۹۵/۰۵/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
neka fun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">