دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی 97

دانلود تمام آهنگ های جدید علیرضا طلیسچی

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی 97

دانلود آهنگ های جدید علیرضا طلیسچی 97 + بیوگرافی

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی 97

************

برای دانلود تمام آهنگ های علیرضا طلیسچی به آرشیو خواننده بروید

>>> آرشیو آهنگ های علیرضا طلیسچی <<<

**************

بیوگرافی علیرضا طلیسچی :

علیرضا طلیسچی متولد 7 مهر 1364 در تهران، خواننده است

فارغ التحصیلم کادرانی عمران و لیسانس موسیقی با گرایش سازهای جهانی است لبخند استایل زیبای اوست، یک برادر به نام عرفان دار که عکاس است، اهل مد و مارک پوش می باشد

 

نحوی شروع فعالیت

خوانندگی ام را در سن 18 سالگی به صورت حرفه ای آغاز کردم

در آن زمان با یکی از دوستانم به نام حمیدرضا فعالیت می کردم و با هم یک گروه دونفره با نام علیرضا و حمیدرضا ساخته بودیم. در آن زمان قطعاتی را منتشر می کردیم که مردم در آن دوره بسیار استقبال کردند

پس از مدتی تصمیم گرفتم به صورت جدا فعالیت های موسیقی ام را دنبال کنم

ویدیو موزیک برای ماهواره

من در یک مقطع زمانی ویدیو کلیپ منتشر کردم و این ویدیو ها را برای پخش فقط در اختیار شبکه pmc قرار دادم و بقیه شبکه های ماهواره ای خودشان اقدام به پخش کردند

بعد از انتشار چند ویدیو نظرم عوض شد و تصمیم گرفتم راه مجاز را پیش بگیرم و طبق موازین کشورم جلو بروم اما دیگر مدت ها برای تایید و گرفتن مجوز از ارشاد پاسخی نگرفتم

 

ساز تخصصی و سال ورودش

ساز تخصص وی پیانو می باشد

او در بهمن 1384 به طور حرفه ای وارد دنیای موسیقی شد با همکاری یکی از دوستانش گروه دونفره ای را تشکیل دادند که حاصل آن دو آلبوم به نام نارفیق1 و نارفیق2 بود، سال 1386 از این گروه جدا شده و آلبوم حلقه را ساخت اما برای مجوز پخش آن دچار مشکلات شد

حمایت خانواده

خانواده ام در دوره کودکی کارهایم را جدی نمی گرفتند اما هیچ وقت جلوی علاقه ام را نگرفتند. پس از موفق شدن در موسیقی، خانواده ام بیشتر فعالیت هایم را جدی گرفتند

هیچ کس مشوق من نبود در خانواده فقط من به موسیقی علاقه دارم

 

اهل غذا و آشپزی

در آشپزی یه افتضاح تموم عیار هستم

من پیتزا زیاد درست می کنم، ولی نمی توانم بگویم غذا درست کن خوبی هستم چون پیتزا خیلی ساده است. کافی است مواد اولیه آن را روی نان پیتزا بریزید و در فر بگذارید، عاشق زرشک پلو با مرغ هستم. کلا فرآورده های مرغی را دوست دارم

اهل برند

علیرضا طلیسچی اهل برند و مدلینگ است، در زمینه عطر بلو شنل و در زمینه پوشاک ریبوک و منگو می پوشد

شکست عشقی ؟

در اینکه من آدم احساسی هستم شکی نیست اما تا حالا شکست عشقی نحوردم ولی درون مایه آهنگام دیس لاو هست اونم بخاطر علاقه مردم به این نوع موسیقی است

علیرضا طلیسچی مجرد است ولی می گوید ازدواج تو برنامه هام است

ورزش و سفر

اوایل اضافه وزن داشتم ولی حالا بدنسازی می روم، خیلی سفر کردن را دوست دارم خارج از کشور یا داخل کشور فرقی ندارد، در ایلام از همه جا بیشتر به من خوش می گذرد و کرمانشاه را هم دوست دارم

شهرت …

شهرت به تنهایی هیچ اهمیتی برای من ندارد. آنچه باعث ماندگاری یک هنرمند و خواننده می شود، محبوبیت او در بین افراد جامعه و البته طرفداران اش است

انتشار اولین آلبوم

نخستین آلبوم رسمی اش با نام دقیقه‌ هام در فروردین سال 95 منتشر شد که هنرمندان سرشناسی چون مهران خلیلی، اشکان آبرون، امیربهادر دهقان در این آلبوم با وی همکاری کرده‌اند. کلیه شعرها و ملودی‌ ها را خودش ساخته‌ است

خلق ترانه

در گوشی موبایلم متن هایی که یادم می آید را ثبت می کنم و طی مدتی چند روزه ترانه ام را کامل می کنم. اصلا هم برای یافتن واژه ها مطالعه نمی کنم. هم ترانه که می گویم داستان شخصیت یک فرد است؛ یعنی خودم را می گذارم جای آن فرد و سعی می کنم ترانه ام را بر حسب حال او بگویم

 

مصاحبه با علیرضا طلیسچی:

چه شد که تصمیم گرفتید خواننده شوید؟

خوانندگی ام را در سن ۱۸ سالگی به صورت حرفه ای آغاز کردم. در آن زمان با یکی از دوستانم به نام حمیدرضا فعالیت می کردم و با هم یک گروه دونفره با نام «علیرضا و حمیدرضا» ساخته بودیم.
در آن زمان قطعاتی را منتشر می کردیم که مردم در آن دوره بسیار استقبال کردند. پس از مدتی تصمیم گرفتم به صورت جدا فعالیت های موسیقی ام را دنبال کنم.

یک برادر هم داری…

بله یک برادر دارم به نام عرفان که عکاس است و کارهای عکاسی من را انجام می دهد، پنج سال است که عکاسی می کند.

 

چقدر خانواده ات روی زندگی حرفه ای شما تاثیر دارند؟

مطمئنا فضایی که در آن زندگی می کنم بسیار مهم است. خیلی از خانواده ها با موسیقی و فعالیت در آن مشکل دارند و مخالف هستند و آن را تفریح می دانند. خانواده ام در دوره کودکی کارهایم را جدی نمی گرفتند اما هیچ وقت جلوی علاقه ام را نگرفتند. پس از موفق شدن در موسیقی، خانواده ام بیشتر فعالیت هایم را جدی گرفتند.

 

مشوق اصلی تان در موسیقی؟

هیچ کس مشوق من نبود. در خانواده فقط من به موسیقی علاقه دارم.

 

کدام خوانندگان را بیشتر می پسندید؟

شادمهر عقیلی، محسن یگانه و بابک جهانبخش را از همه بیشتر دوست دارم.

 

کدام آهنگ تان را دوست دارید؟

«اگه بدونی» را از همه بیشتر دوست دارم.

 

اوقات فراغت تان را چگونه می گذرانید؟

ساز می زنم، آهنگسازی، تفریح با دوستان.

 

چه سازهایی می زنید؟

پیانو و گیتار.

 

میزان تحصیلات تان چیست؟

لیسانس رشته موسیقی، گرایش ساز جهانی.

 

مجرد یا متاهل؟

مجرد

 

معنی طلیسچی؟

طلیس هم خانواده واژه «اطلس» است. که زنبیل یا کنف در زبان ترکی معنی می دهد اما ترک نیستم.

 

اهل آشپزی هستید؟

نه، اصلا اهل آشپزی نیستم.

 

چه غذایی را دوست دارید؟

عاشق زرشک پلو با مرغ هستم. کلا فرآورده های مرغی را دوست دارم (خنده).

 

چه غذایی را خوب درست می کنید؟

من پیتزا زیاد درست می کنم، ولی نمی توانم بگویم غذا درست کن خوبی هستم چون پیتزا خیلی ساده است. کافی است مواد اولیه آن را روی نان پیتزا بریزید و در فر بگذارید.

 

بیشتر برای خوردن غذا به کدام رستوران می روید؟

رستوران نشاط

 

ساکن محله ستارخان یا حوالی آن هستید که به نشاط علاقه مند شدید؟

نه، ولی از بچگی با پدر و مادرم به نشاط می رفتیم. الان هم با دوستانم کمابیش در این فست فود قرار می گذاریم.

 

کدام غذای آن را دوست دارید؟

مرغ سوخاری هایش خیلی خوب و خوشمزه است.

 

دنیای فیلم و سینما را دوست دارید؟ بیشتر چه فیلم هایی می بینید؟

خیلی سریال دوست دارم، به خصوص سریال های خارجی و می توانم بگویم تمام سریال های خارجی را دنبال می کنم.

 

برند مورد علاقه تان در زمینه عطر چیست؟

بلو شنل.

 

برند مورد علاقه «علیرضا طلیسچی» در زمینه پوشاک؟

ریبوک و منگو.

 

یکی از خصوصیات علیرضا طلیسچی چیست؟

فکر می کنم خیلی مهربان باشم.

 

اهل ورزش کردن هستید؟

اوایل اضافه وزن داشتم ولی حالا بدنسازی می روم.

 

سفر را دوست دارید؟

خیلی دوست دارم. خارج از کشور یا داخل کشور فرقی ندارد.

 

سفر نوروزی به کدام کشور خارجی را به خوانندگان ما توصیه می کنید؟

تا به حال سفر خارجی نرفته ام چون تازه پاسپورت گرفته ام.

 

دوست دارید کدام کشور را به عنوان اولین سفر خارجی تجربه کنید؟

همه کشورهای منطقه شینگن برایم جالب است.

 

اولین سفر داخلی تان بدون خانواده کجا بود؟

شمال.

 

کدام استان ایران را بیشتر دوست دارید؟

در ایلام از همه جا بیشتر به من خوش گذشت. کرمانشاه را هم دوست دارم.

 

برای تفریح رفته بودید یا اجرای موسیقی؟

سفر ما تفریحی بود. هوای ایلام را خیلی دوست داشتم. به نظر من پاک ترین آب و هوای کشور را دارد.

 

سفرتان به ایلام هوایی بود یا زمینی؟

هوایی، چون شنیده بودم که جاده آن طولانی، پردست انداز و پیچ و خم و کمی خطرناک است.

 

چطور شد که ایلام را انتخاب کردید؟

در آنجا دوستی داشتم که از من دعوت کرد.

 

جنگل های بلوط و فندق را هم دیدید؟

دوستم من را در شهر و حوالی آن می گرداند. من نقشه ایلام را بلد نیستم. کوه های اطراف ایلام را هم به کمک دوستم گشتم.

 

غذای محلی آنجا را امتحان کردید؟

بله.
بره کباب خیلی خوشمزه ای دارد. چون از گوشت تازه گوسفندی استفاده می شود که در طبیعت چریده است. البته غذای محلی ویژه ای در این استان ندیدم. عمدتا در خانه دوستم غذا می خوردیم.

 

کجای کرمانشاه برای تان جالب بود؟

در کرمانشاه هلیلان را دیدم که بسیار زیباست. در ویلای یکی از دوستان بودیم و زیاد فرصت گشت و گذار نداشتیم. دوست داشتم طاق بستان را ببینم و کباب دنده آنجا را امتحان کنم که به دلیل محدودیت وقت امکانش فراهم نشد.

 

چگونه ترانه خلق می کنید؟

در گوشی موبایلم متن هایی که یادم می آید را ثبت می کنم و طی مدتی چند روزه ترانه ام را کامل می کنم. اصلا هم برای یافتن واژه ها مطالعه نمی کنم. هم ترانه که می گویم داستان شخصیت یک فرد است؛ یعنی خودم را می گذارم جای آن فرد و سعی می کنم ترانه ام را بر حسب حال او بگویم.

 

یک خاطره جالب برای خوانندگان ما بگویید.

جالب ترین خاطره ام برمی گردد به همان دوره نوجوانی ام با حمیدرضا که حدود ۱۸ تا آهنگ با هم ساخته بودیم و دنبال یک تنظیم کننده بودیم. من آن موقع دوران سربازی ام را می گذراندم و فکر می کنم سه ماه از دوران خدمتم نمی گذشت که روزی به دنبال خوراکی بیرون آمدم و در شهر میبد سوار تاکسی شدم. ناگهان دیدم آهنگ من و حمیدرضا در ضبط خودروی راننده تاکسی پخش می شود و من بسیار تعجب کردم.

با سرعت با حمیدرضا تماس گرفتم تا اینکه متوجه شدم او برای تعمیرات لپ تاپش را پیش تعمیرکار برده بود و تعمیرکار آهنگ هایمان را با اسم خوانندگان دیگر لو داده بود. وقتی که به تهران برگشتم متوجه شدم چقدر کارمان مورد استقبال قرار گرفته است و این برایم بسیار جالب بود و الان واقعا آن تعمیرکار را دعا می کنم. شاید اگر این اتفاق نمی افتاد شغل پدرم که در معاملات املاک است را ادامه می دادم.

فکر می کنید مردم از کارهای تان استقبال می کنند؟

بله، من تازه وارد موسیقی مجاز شدم و فکر می کنم داشتن ۱۰۰هزار تا دنبال کننده برای یک خواننده تازه مجاز شده، بسیار خوب باشد.

چه مسیری برای فعالیت های آینده تان ترسیم کرده اید؟

اول انتشار آلبوم رسمی و مجاز و بعد از آن هم انشاءالله کنسرت خواهم گذاشت. این را هم بگویم مجوزم را در روز ولادت امام رضا گرفتم.

علیرضا طلیسچی این روزها چه می کند؟

تولید نخستین آلبوم رسمی ام به اتمام رسید و هم اکنون مراحل نهایی اخذ مجوز را سپری می کند. پس از اتمام این مراحل آلبوم وارد بازار موسیقی خواهدشد.

 

آلبوم تان کی منتشر خواهدشد؟

سعی می کنیم تا آخر امسال منتشر شود اما نمی توانم قول بدهم چون اخذ مجوز آلبوم دست من نیست ولی اگر تا پایان سال ۹۴ منتشر نشود، اوایل سال آینده منتشر خواهدشد.

 

عوامل آلبوم جدیدتان چه کسانی هستند؟

اشکان آبرون و امیربهادر دهقان از تنظیم کنندگان این آلبوم هستند. علی ایلیا و خودم هم ترانه سراهای آلبوم هستیم. احسان نی زن، یاشار خسروی، فیرزو ویسانلو، مسعود همایونی، مهران خلیلی، آرمین قیطاسی و… البته با «مونا برزویی» هم قرار به همکاری بود که متاسفانه به آلبوم نرسید. در این آلبوم با چند هنرمند تازه کار هم همکاری خواهم کرد و با اینکه شناخته شده نیستند اما بسیار کاربلد هستند.

اسم آلبوم تان چیست؟

نام آلبوم من «دقیقه هام» است.

 

دوست دارید هواداران چه فکری در موردتان بکنند؟

دوست دارم به حدی برسد که مرا به خوبی بشناسند. مرا به خاطر خودم دوستم داشته باشند و استایلم را پیدا کنند و بپسندند. این آرزوی قلبی من است. هر خواننده ای یک استایل دارد.

 

آیا می توان لبخند را استایل علیرضا طلیسچی به شمار آورد؟

بله. خیلی ها می گویند. اما من نباید این را بگویم. باید ببینیم استایل علیرضا طلیسچی توسط مردم چگونه انتخاب خواهدشد.

مصاحبه از هفته نامه اوقات خوش (سال ۹۴)

***** دانلود تمام آهنگ های علیرضا طلیسچی در سال اخیر *****

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام تو فکر میکنی کی ای

***********

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام علمدار

***********

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام آی دل خودم

***********

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام نفس کی بودی تو

***********

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام بگو نه

***********

دانلود دکلمه علیرضا طلیسچی به نام یلدا

***********

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی و سعید آتانی بنام به خودم بد کردم

***********

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی بنام رد داده بودی

***********

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام دلگیرم

***********

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام دلم پیش توئه

***********

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام عزیزی

************

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام زخمای من

 

***********

برای دانلود تمام آهنگ های علیرضا طلیسچی به آرشیو خواننده بروید

>>> آرشیو آهنگ های علیرضا طلیسچی <<<

**************